1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Taïda , laten blijven of eruit sturen...?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 27 apr 2006.

1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In de Balkan? Yeah right! 8)

2. Gekkenhuis.

Gekkenhuis. Guest

Opgeduveld! En dat ze haar snor maar meeneemt.

3. mars15

mars15 Guest

pff
    is mooi meisje man

4. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, kom op man. Ze woont al heel lang in Nederland en spreekt de taal goed. Ik zie niet in waarom ze niet zou mogen blijven. De wereld is toch van iedereen, ik kan me echt niet voorstellen dat je mensen die al een tijdje in Nederland wonen weg kan sturen, dat komt er bij mij gewoon echt niet in!!!

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Aha, ga jij maar eens daarnaar toe. Is hell. Maar ik had het ook over andere plaatsen waarvan jij nog eens niet weet dat ze bestaan. Maar aangezien jou, in mijn ogen, extreem rechtse visie, is het niet wonderbaarlijk dat je alleen maar een gedeelte van mijn tekst quote zodat het jou uitkomt, zielig.

Dit stond er:

Kan je niet twee dingen onderscheiden binnen een klein tekstje?

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    1. 20.000 euro oprot premie gehad, maar is niet opgerot.
    2. verblijft in NL dankzij valse papieren

Nee, ik zie verder ook niet waarom ze het land uit moet. :{

7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het gehele verhaal niet van deze Taida. Maar daardoor kan ik wellicht wel een objectievere mening geven dan de meesten hier.
    Aan de ene kant vind ik het goed dat minister Verdonk een lijn trekt, je kunt niet eeuwig bezig blijven, en vooral als dat meisje zich inderdaad misdragen heeft is uitzetting geheel terecht. Echter ze wil slechts haar studie afmaken (die ze kennelijk al behoorlijk lang aan het volgen is) dit lijkt met niet meer dan sociaal om toe te laten.
    Haar echter 20.000 euro geven vind ik dan weer belachelijk, pure verspilling van ons belastinggeld.

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben absoluut niet extreem-rechts, geen idee waar je dat vandaan haalt. Ten tweede haal ik dat gedeelte eruit waar ik op doelde, maar er worden in de Balkan echt niet zomaar mensen dood gemaakt hoor. _0/

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze was al eerder het land uitgezet en ze had kunnen aangeven examen te doen in Joegoslavië. Dit heeft ze niet gedaan, en ziehier de gevolgen. Eigen schuld en een beetje dom van Taïda.

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms denk ik... wat zijn nou drie weken. Aan de andere kant: wet is wet.

11. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die oprot premie krijg je sowieso, of je nou akkoord gaat ofniet. Trouwens die ging naar haar ouders, dus daar staat zij compleet los van.
    Opleiding VWO afgerond is mij ook meer waard dan een oprot premie.
    Ze ziet er ook nog niet verkeerd uit O-) enne..met oog op onze "kennis economie" kun je de hoogopgeleide mensjes beter binnen houden. Maargoed iedereen is gelijk..das jammer. Als je de VS wat te bieden hebt (opleiding etc, investering) kom je binnen. Dat systeem hebben we ook nodig. Lekker arme landen braindrainen. :cool:

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Je haalt me de woorden uit m`n mond...

13. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoude jullie het leuk vinden
    laat haar gwn der exame afmake zou ik zegge dan gaat ze wel weg jemig

14. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je zelf ook bang dat ze jou wegsturen ofzo. Het is echt niet extreem rechts om iemand die alles bij elkaar liegt weg te sturen. Moeten we dan maar de grenzen open doen zodat er nog minder procent van de NL'se bevolking NL'der is ofzo|:- Denk is na, WIJ hebben van NL gemaakt wat het nu is, ZIJ hebben van de balkan een tyfus zooi gemaakt, als wij hun hier dan allemaal hun gang laten gaan. Wat zegt mij dan dat ze er hier dan ook niet een tyfus zooi van maken:+

Was even off topic, voor mijn mening over deze zaak lees mijn vorige post, daar staat verder alles in wat ik over deze zaak te zeggen heb. En daar laat ik het dan verder ook bij, dus Rikkel ga je gang en brand deze post maa rweer af.:eek:

15. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zet iemand aan het roer van Nederland die regeert met Morele & Emotionele gevoelens. Dan komen we er wel. 8)

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaan we weer. Verdonk heeft een beleid en dat voert ze uit.
    Dit is weer typisch zo'n voorbeeld van een individueel geval die om media aandacht schreeuwt.
    En terecht dit keer! Waarom? De regering had haar een verblijfsvergunning beloofd, ik weet niet of de schuld specifiek bij Verdonk ligt maar in ieder geval bij de regering. Mede daarom is ze ook weer terug naar Nederland gegaan wel via een slinkse manier namelijk via dat toeristenvisum. Ook ik was eerst er voor dat Taïda uit ons land gezet werd. Nu ik er wat meer van weet heb ik vernomen dat Taïda dingen is beloofd door de regering. Dingen beloven is natuurlijk het stomste wat je kunt doen als je een ambtelijke functie hebt. Nu wordt Taïda toch ons land uitgezet, terecht volgens de wet, maar de regering had haar dus (nogmaals) eerder o.a. een verblijfsvergunning beloofd.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom een uitzondering maken, dan heeft iedereen toch recht op een uitzondering.

De wet is de wet klaar....

18. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook niet dat er wat mis is met het beleid van Minister Verdonk. Of lees je dat ergens in mijn post? Inburgeringscursus begrijpend lezen dan maar?
    Ik zeg alleen dat het huidige beleid kraakt aan alle kanten. In mijn optiek moet het anders, een vwo'er weg sturen & en half Amsterdam wat vol zit met 50 jarige idioten die amper NL spreken laten zitten? HOU de mensen die wat kunnen betekenen voor ons land. Trap de rest er uit.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn vorige post SVP, de regering heeft haar dingen beloofd en die zijn ze niet na gekomen. Verdonk doet gelukkig niets anders dan haar beleid tot op de puntjes uit te voeren. Maar stel jij bent een asielzoeker, je bent hier geboren en getogen en je wordt terug gestuurd naar een land waar je van je leven nog nooit bent geweest. En daar sta je dan en dan moet je er maar het beste van zien te maken. Voor een kind alleen is dit natuurlijk al een ramp op zich. Hier fluiten de vogels, en daar floten, en fluiten soms nog wel eens de bommen. Maar goed je kunt niet voor iedereen een uitzondering maken, dat zeggen er een hoop. Maar dat is nou juist het probleem van Verdonk, ze maakt geen uitzonderingen. Ze scheert alles en iedereen over 1 kamp.

edit; sorry limpbixkit, mijn vorige post was niet geheel op de betrekking van jou quote.

edit 2:
    Als ik het goed interpeteer wat jij hiermee bedoelt dan wil ik er niet eens zo ver op ingaan. Ik vind het namelijk bespottelijk wat jij hier zegt. Ik interpeteer die zin als: 'als je kan leren mag je blijven, en rot anders op!' Dit vind ik té belachelijk om nog verder op door te gaan, het is niet zo dat als je veel geld hebt en genoeg bijdraagt aan de Nederlandse economie dat je mag blijven, dat is een dergelijke vorm van racisme imo.

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    €20.000 oprot premie :eek:
    Fokking hell, waar slaat dat op. Ze komen zelf hier heen, laat ze maar zelf terug gaan ook. Ze komt niet uit de oorlog ofzo.
    Ze is hier opnieuw ongewenst, wat ik laatst hoorde, en vind het dan ook geen probleem dat ze keihard weer terug gezet wordt.

En dan is Nederland nog veel te goed voor een hoop mensen, die hier 'even wat geld komen halen'.
    Lang niet iedereen hoeft eruit geschopt te worden, maar je weet zelf ook wel wanneer je fout bezig bent en dan moet je zelf de gevolgen maar inzien en niet gaan lopen janken.

Deel Deze Pagina