Lees mijn vorige post SVP, de regering heeft haar dingen beloofd en die zijn ze niet na gekomen. Verdonk doet gelukkig niets anders dan haar beleid tot op de puntjes uit te voeren. Maar stel jij bent een asielzoeker, je bent hier geboren en getogen en je wordt terug gestuurd naar een land waar je van je leven nog nooit bent geweest. En daar sta je dan en dan moet je er maar het beste van zien te maken. Voor een kind alleen is dit natuurlijk al een ramp op zich. Hier fluiten de vogels, en daar floten, en fluiten soms nog wel eens de bommen. Maar goed je kunt niet voor iedereen een uitzondering maken, dat zeggen er een hoop. Maar dat is nou juist het probleem van Verdonk, ze maakt geen uitzonderingen. Ze scheert alles en iedereen over 1 kamp.
edit; sorry limpbixkit, mijn vorige post was niet geheel op de betrekking van jou quote.
edit 2:
Als ik het goed interpeteer wat jij hiermee bedoelt dan wil ik er niet eens zo ver op ingaan. Ik vind het namelijk bespottelijk wat jij hier zegt. Ik interpeteer die zin als: 'als je kan leren mag je blijven, en rot anders op!' Dit vind ik té belachelijk om nog verder op door te gaan, het is niet zo dat als je veel geld hebt en genoeg bijdraagt aan de Nederlandse economie dat je mag blijven, dat is een dergelijke vorm van racisme imo.
Laatst bewerkt: 27 apr 2006