1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Taïda , laten blijven of eruit sturen...?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 27 apr 2006.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik vindt zelf hier van misschien onterecht met die belofte etc, maar waarom zo`n choas en alles erom heen.

Het hele punt is ze maken een uitzondering voor 1 iemand waarom dan niet iedereen??

Ach`ja 20.000,- oprot premie wie wil hier dan niet komen verblijfsvergunnenis of niet 20.000,- daar gaat dus onze belasting naartoe.

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  2. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 20 000,- wil ik ook wel ff oprotten. :p

3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    En trg komen en verder leven wat hier Taida`s bedoeling is en misschien daarna weer uitgezet wordt met nog een 20000,-

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon? Waar heb je het over? Taïda vertrekt toch?
    Er worden geen uitzonderingen meer gemaakt, en dat is ook goed!
    Anders komt er nooit een 'verhard' asielbeleid hier. Maar mijn punt is dat vele asielzoekers en dergelijke onmenselijk behandelt worden. Ze moeten 'ineens' allemaal weg, althans echt een hele hoop. En dat geeft een chaos want dat doen ze niet. Taïda is een voorbeeld daarvan, haar is zelfs een verblijfsvegunning beloofd, en dat is nogal wat. Er worden géén uitzonderingen meer gemaakt, dat is ook niet goed! Er zijn mensen die echt onmogelijk terugkomen, ik zeg niet dat Taïda er 1 van is maar toch... Ze moet er een heel nieuw bestaan opbouwen.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Maar er is in verhouding wel een uitzondering gemaakt i.v.m verblijfsvergunins ding, maar dat is dus uiteindelijk niet door gegaan.

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De asielzoekers worden teruggestuurd naar onveilige oorden.
    Het is a) goedkoper om die mensen weg te sturen met een 'oprotpremie' dan ze hier te houden en geld aan ze verspillen bij wijze van spreken aan onderdak, inkomen etc. die ook door de staat betaalt wordt! Nou dan! Taïda is een individueel geval waar ik het niet alleen over heb hoewel de thread daar wel over gaat. Maar zij wordt teruggestuurd naar Joegoslavië? Ofzo?
    Daar sta je dan met je koffers in een onbekend land met terroristen enz. succes. _0/

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was inderdaad een belofte van de regering. Ze zijn dus allebei fout.
    Ik had Taïda hier gelaten en een boete gegeven.

sorry voor de dubbelpost.

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dit geldt dus niet voor iedereen zijn hier genoeg voor het geld...

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En die worden ook onmenselijk behandeld.
    Wij zijn hier nou een maal welvarend, en daar in het oosten o.a. nou eenmaal niet. Dat vind ik al onterecht. Die mensen daar leven van praktisch gezien helemaal niks. En hebben imo recht op alles wat wij ook hier hebben. Mensen komen hier en worden onberispelijk weggestuurd. En trouwens het onderscheid tussen economische vluchtelingen en politieke vluchtelingen wordt haast niet gemaakt door de regering.

10. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij stemt zeker Groen links & SP ofzo? Lekker sociaal doen. Jongen als je dat vindt dan kun je je xbox 360 wel inleveren. Goede economie gaat nou eenmaal over lijken. Dat is helaas zo, ik had het ook graag anders gezien. (werkend communisme bevoorbeeld )

Als het aan mij lag stopten we vandaag nog met ontwikkelings hulp naar bv. Afrika. Of het wordt van NL tot Bestemming gemonitord anders hoeft het van mij niet. Anders is het toch maar een bodemloze put.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ze mogen mij ook wel het land uitsturen met 20.000. Daarvoor zeg ik mijn Nederlands passpoort wel op:+.
    Wtf, ik dacht dat die "oprotpremie" rond de 2000 euro lag.

Hey kan iemand mij ff een bron geven van die 20.000 euro regeling. Heb nog niks gezien erover namelijk, behalve hier dan.

12. Eerke

Eerke Fantasy realm

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt geloof ik iets van 7000,- euro mee.
    Moeder werkte ooit op gemeente post van zo'n centrum.

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    En de gast arbeiders hebben nie thun steentje bijgedragen?

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    En dit rechste kabinet neemt geweldige besluiten :{ .

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 15._0/
    En de politiek is toch een en al corrupt hier.
    Maar... ik schrik nog al van jouw ideeën. Ik bedoel, iedereen denkt er stiekem wel op die manier over na, althans een hoop. Maar ik ben opgevoed door mijn ouders met het idee dat we er met zijn allen er het beste van moeten maken.
    Maar goed het ging allemaal over Taïda...

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb ik ook gelezen inderdaad. 20.000 is wel even iets anders dan 20.000.
    Kan ze mooi d'r studie terug betalen:)

17. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ook niet, maar feit blijft wel dat Links geld over de balk smijt met allerhande ontwikkelingshulp, sociaal-culturele projecten, milieu zooi.
    Eind jaren '70 was NL bijna compleet failliet door het enorme sociaalstelsel.
    Diet kabinet neemt idd ook niet de meest tactische besluiten én besluiten die voor vele lagen van de bevolking niet al te goed uitkomen. ( leve de vvd! :{ )
    Het probleem is eigenlijk dat zowel de grootste + als - punten bij de 2 uiterste kanten te vinden zijn. Links én Rechts. Gelukkig heeft de politiek nogal een golfslag beweging want het is elke 8 jaar is het meestal wat anders. Er is geen gulden middeweg. :'-(

Dat stemmen was figuurlijk bedoelt. Ik moet ook nog een tijdje wachten voordat ik kan stemmen.
    Neemt niet weg dat intresse in politiek & maatschappij waarin wij leven niet belangrijk is. Waar je gelukkig al druk over nadenkt. ;)
    Ik vind ook dat we er het beste van moeten maken, maar dat kunnen mensen ook eerst in hun eigen land doen zonder voor hun problemen daar weg te rennen.

18. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. sgijn bedriegt
    2. heeft je moeder nooit geleerd dat innerlijk de waarhied verteld en uiterlijk niet (of hoe dat ook allemaal ging:p)
    3. Zo mooi vind ik haar ook niet, leuke smile, maar daar blijft het ook bij, en die smile is ook fake als we der even bij nadenken.

19. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    daarom gaan er toch heel veel zetels naar groen links & sp? je gebruikt daar echt onzin argumenten. ik ben niet erg geintresseert in politiek etc. maar dat...

ik vind dat ze haar studie kan afmaken en vervolgens het land uit. ik zou dan denk ik zelfs het land uit willen als ik haar was. je bent beroemd maar niet in een positieve manier je hebt verdonk op je etc. en je krijgt er nog 20000 voor ook.

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    die 20.000 is een kull bedrag voorzover ik weet. Het is 7.000 uitzet "premie" voor ik weet

Deel Deze Pagina