1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Talen] Welke talen spreek jij of zou je willen leren?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blox, 22 dec 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Wat voor taal is dat nou weer? :+

2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook af. :+

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan ben jij het niet. Ik had het gevonden op een forum. Is trouwens gemaakt in een verlaten ondergrondse Sovjet marinebasis van Balaklava (Oekraïne).

1e is Forum, 2e is member hier op XBW en member op HHF.

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  4. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Neeh, ik ben die gast niet. Heb wel dat bord gezien. :cool:

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, het bord is wel baas.

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard Nederlands en Engels. Voor de rest ben ik al vrij goed in Spaans, al moet ik het nog verder leren (ik studeer Spaans - heb er net een semester opzitten). Duits kan ik verstaan en tot op zekere hoogte spreken en Frans kan ik een beetje volgen maar dan houdt het ook op.

7. Platina

Platina Nintendo Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik spreek Nederlands en Engels, zeer gebrekkig Duits :p en ga dit jaar Spaans leren. Heb veel vrije tijd over omdat school wel meevalt en dan vind ik zelf Spaans de meest logische taal om te leren. Na Chinees en Engels de derde taal op de wereld namelijk.

8. Remco

Remco Guest

Vloeiend Nederlands en Engels. Duits iets beter dan Frans, maar in allebei de talen redt ik me redelijk. Ik zou nog wel Spaans willen leren.

9. Remco

Remco Guest

Wie kan voor mij de zin 'Schatje, mag ik je foto?' vertalen in het Italiaans en in het Frans en dat het dan ook grammaticaal klopt, want ik had babelfsh gebruikt, maar ik weet niet of dat goed is;)

Ik had zelf dit:
    Cheri, si je peux ta photo?
    Il mio amore, può la i abbia la vostra immagine?

Deel Deze Pagina