"Gearbox Software confirmed that the next chapter in Tales from the Borderlands is coming next week, according to its Inside Gearbox Software panel at PAX East. Atlas Mugged, is slated to launch the week of March 17."
Vraagje over the Handsome collection.. Deze kan je toch ook online co-op doen net als Destiny? Lees alleen over split-screen. En dan kan je toch ook story co-op doen?
Laat ik jou gelijk verder helpen dan ja co-op kan. Splitscreen en online (volgens mij zelfs tegelijk maar pin mij daar niet op vast) en in co-op is alles te doen in het spel. Game is eigenlijk niet eens leuk solo
Ben hem aan het downloaden, weet geen eens meer wat er allemaal gebeurde in deel 1 is al weer zo lang geleden.
Dit is niet hetzelfde als Borderlands: The handsome collection toch? Ik heb nog nooit Borderlands gespeeld, maar zit er wel aan te denken om die handsome collection te kopen. Is dat denk de moeite waard?
Deel 2 ook uitgespeeld nu, leek een stuk korter dan deel 1, soundtrack is trouwens echt goed bij deze game.
Mm, ik heb dus geen Co-op partner, zoveel game ik niet meer.. Maar dit is dus niet een shooter die een beetje te vergelijken is met bijvoorbeeld Time Splitters ofzo? Dat vond ik zo een vette serie, en qua stijl doet dit me er best wel aan denken..
Mensen kunnen het originele borderlands topic niet vinden, dus gaan ze het hier over de handsome collection hebben
Jaaa sorry, dit kwam ik idd als enige tegen.. Maar is het niet een beetje met time splitters te vergelijken dan?
@Saaslijer http://forum.xboxworld.nl/threads/borderlands-the-pre-sequel.173406 Here ya go Ik vind dit totaal geen time splitters nee, maar heb die game ook nooit echt gespeeld. Hier een goed filmpje en voor meer vragen kan je in bovenstaand topic terecht. Spoiler