1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Beter gaan jullie vanavond Talpa kijken om 21.35 begint de nieuwe serie Parels en Zwijnen. Een politieserie op z'n amerikaans. Dus niet zo'n flut baantjer en spangen en al die shit. Maar een keiharde serie zoals The Shield enz. Ik verwacht er erg veel van en ga dus zeker checken.

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt een amerikaanse naam ''parels en zwijnen'' zal wel een mislukte poging zijn een amerikaanse politieserie na te maken...

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
  4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het eens met Timmetjeje en NL Eagle, ik vind ook alleen De Wedstrijden en Expeditie Robinson tot dusver het waard om te kijken, voor de rest valt de zender me erg tegen.

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Talpa is boring, helaas wat een flop.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, je valt toch niet in de doelgroep *)

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    vind thuis wel oke. als je s'nachts nog ff zit te zappen en naar de herhalingen kijkt. zelfde geld voor superball met rolf wouters. vind rolf wouters namelijk een goede show presentator

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik toch een grafbak...
    Leuke shows: NSE,De wedstrijden,Big Brother,{Expeditie Robinson},Aruba beatch voetvolley.
    En wat komen zal :eek:.

9. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Talpa televisie is een grote open inrichting.
    Alleen idioten spelen er een hoofdrol in, en alleen idioten kijken ernaar.

Voor diegene die nog niet wisten hoe ik over talpa denk.

10. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal wel meevallen joh, en jah die reclames dan zap je toch gewoon ff weg :)

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik ben gene voetballiefhebben. Gevolg, ik heb nog geen seconde Talpa gezien. Ik weet dat er een programma bestaat met Gordon en gerard Joling (een leuke titel daarvoor zou ZEKER NIET KIJKEN, DUS! zijn) En dan schijnt er een nieuwsrubriek te zijn met, onze veertig jarige student, Beau van Erven Dorens. Ook totaal overbodig in mijn optiek, je hebt toch naast het journaal, NOVA en Netwerk? Oudbollige Tros achtige shows in combinatie met stomme nichtenshows, voetbal en reclame maken Talpa voor mij echt overbodig. Big Brother is oud nieuws en zelfs het opgraven vanrudi Carrel zou Talpa nog gene plats tussen mijn favoriete zenders geven.

12. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ja die reclames heb je ook bij andere zenders
    en daar hoor ik jullie niet over klagen

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ik me voorstellen dat je niet kijkt. Het is dat ik soms nog wel eens voetbal wil zien, maar anders kijk ik ook nooit naar Talpa. Geef mij maar SBS6 ofzo.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar kots ik dus zó op dat ik heel die zender van mn TV geflikkert heb. Gadverdamme zeg. Shownieuws, actienieuws, hart van nederland, heel de manier van doen, wordt er kotsmisselijk van.

15. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Die dingen zijn idd minder, maar ik vind dat ze de mooiste films hebben

16. Me2

Volgens mij is het éen zender waar (met alle respect) kampers, de tokkies enzovoort naar kijken. Vooral dat darten vind ik zo laag aan de grond...

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En het ophemelen van 'het eigen volk'. Een of andere boer die door een microfoon blêhrt, wordt door SBS opgehyped, krijgt een realityshow en hoe opvallend: Alleen SBS lijken de heren te kenne. Nergens anders kom je ze tegen. Vies kamper volk [​IMG]

18. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, Sbs is geen spat beter dan Talpa.
    als ik het kijk is het voor de films, maarja die zijn vaak ook al tig keer op tv geweest.

De sport kijk ik er wel vaak, zoals de lake-side, formule 1, amstelcup en oranje. Maar eigenlijk vind ik deze programmas ook zeer k*t. die van cuilemberg (of hoe die ook mag heten/schrijven) ken echt niet presenteren en is niet leuk ook, en die andere knakkerd (weet niet hoe die heet, stond ook eerst bij shownieuws) is geen spat beter. Maarja je kijkt er toch naar omdat je de sport zelf graag ziet

Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  19. Kleine update:

Na de succesvolle start van Big Brother gisteren, komt vandaag een nieuwe kaskraker van Talpa voor het eerst op de buis: Expeditie Robinson.

Ook dit programma moet ervoor zorgen dat de kijkcijfers van Talpa wat omhoog gaan. Daarnaast start vandaag de actie/drama/politie-serie ´Parels & Zwijnen´.
    Ook van dit programma wordt verwacht dat het aardig zal gaan scoren, in de slipstream van Expeditie Robinson.

Morgen lees je hier de exacte kijkcijfers van beide programma´s. Uiteraard zal ook de score van Big Brother worden geplaatst en zal worden gekeken naar de invloed van BB op de scores van Thuis, NSE en Samen.

Hierbij een gokje over de kijkcijfers:
    Big Brother: ca. 450.000 kijkers
    Expeditie Robinson: ca. 1.100.000 kijkers
    Parels & Zwijnen: ca. 750.000 kijkers

Jammer, het gaat goed ;)

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    kijk gewoon de programma's die je leuk vind maar ga het als het je niet aan staat niet afkraken. alsof we zitte te wachte op henny huisman die naar god gaat zoeken voor de eo. of dat je 4 cijfers op een telefoon moet raden om 150 euro te winnen op net5. of patty brard die voor de 100ste keer gaat janke dat iedereen haar haat en dat ze er zelf niks aan kan doen. of op rtl5 die films kijken van die sherif/cowboy met z'n rooie baard met van die stomme vechtscenes die te nep zijn dat ZOOP ineens heel wat lijkt.

Deel Deze Pagina