Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. mars15

mars15 Guest

komt die politie serie nog op internet zodat ik hem daar kan zien
    op talpa.tv

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, iedereen wil toch even kijken hoe het programma is.
    Vraag me altijd wel af in hoeverre die cijfers wel betrouwbaar zijn.
    Vast 100 mensen met een kastje, waarmee ze wat cijfers uitrekenen.
    En BigBrother, weer zo een lekkere real-life shitzooitje waar de media lekker veel aandacht aan geeft, omdat een hoop het volgen of daardoor juist gaat volgen. Ze moeten eens stoppen met die eindeloze bagger.
    Maar goed, begrijp ze wel. BigBrother levert natuurlijk lekker veel geld en kijkcijfers op. Gelukkig behoor ik vaak niet tot de doelgroep van vele tv-zenders/-stations. Kijk de laatste tijd sowieso amper tv meer.

3. mars15

mars15 Guest

geef mij maar koefnoen zoals gister op ned 2 geweldig
    kwam er pas laat in helaas

4. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoord dat het er 1000 zijn. En het is nog maar de vraag of die mensen, wanneer ze de tv verder zappen ook dat kastje meezappen, want dat moet apart.

De 1e editie van bigbrother vond ik nog wel leuk, maar nu gaat het echt nergens meer over. Back to basic?? Wat een prachtig huis zeg! Alles is luxe in plaats van basic. Heb het gister dus wel gezien en wat me opvalt is dat ze alles doen om conflicten te creeren. Hoor je de ene bewoner zeggen dat hij een hekel heeft aan alles wat met spiritualiteit te maken heeft, de volgende is een groot bewonderaar van Char (dat medium :confused:). Ook komt er iemand zijn ex in en die moest aan iemand een envelop geven dat hij eruit moet. Allemaal dingen om de bewoners tegen elkaar op te naaien.

Overigens vind ik echt niet alles op talpa slecht. Je leven in de steigers en superbal zijn best leuk.

Ps. vinden er meer mensen dat de omroepster terug moet keren op Talpa? :9

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    duh dat wordt gedaan zodat er meer ruzie komt en meer mensen gaan huilen waarom komt die ex van die vrouw er anders bij, overigens vind ik dat echt te ver gaan hierdoor maak je levens kapot want je weet nu al dat die ex en die vrouw weer bijelkaar komen en dan komen ze terug in de echte wereld maakt de oorspronkelijke vriend van die vrouw het uit en dumpt die ex haar weer aangezien hij al een kind bij een andere vrouw heeft, en heb ik nu het gevoel dat ik het script voor de 22000ste aflevering voor gtst aan het schrijven ben:confused:
    zowiezo vind ik het een misselijke actie om mensen in de verleiding tot ''zonde'' te brengen, allemaal de schuld van iemand met een obsessie voor geld:mad:

6. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ze hebben zich allebij appart opgegeven
    niet met de bedoeling van dat exen enzo
    maar waarom zouden ze hun leven kapot maken
    ze zitten gewoon allebij in het huis
    en doen normaal tegen elkaar

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    niet dus, was op nse, ja nse, dat dat niet zo was talpa heeft die ex gevraagd en hij heeft zich dus niet zelf opgegeven...
    en als je 3 maanden in dat huis zit...nou ja ik denk gewoon dat ze nog wel met elkaar weer iets beginnen hoorde je niet wat die vrouw over haar ex zei, ''hij heeft gewoon nog altijd iets waar ik als een blok voor val'' hoezo ex;

8. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat het nu misschien wel goed gaat, maar de bedoeling van bigbrother is gewoon constant ruzie te creeren zodat het leukere tv is.

Big brother wordt deze keer geen succes doordat het geen real life meer is. In deel 1 zaten enkele deelnemers die iedereen nu nog kent, doordat ze zichzelf bleven en het daardoor leuk bleef om te kijken. Nu proberen ze vanaf buitenaf te veel ruzie uit proberen te lokken.

9. Wat ik merk is dat veel mensen uit principe niet naar Talpa kijken.

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Talpa is één en al oudbolligheid. Pure rotzooi, tijdverspilling. Big brother is al jaren uitgescheten (ik kijk nog liever naar Live De Paringsdans De Guppies, of naar knoop in je zakdoek!)

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk nog redelijk veel naar Talpa: Big Brother, Gordon en Joling gedoe, De wedstrijden. Het is wel jammer dat er op Talpa geen goede films komen.

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Gordon... dan ben je een relnicht, een randdebiel of heb je totaal geen smaak. Koop een rammelaar en geniet van het leven.....

Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2005
  13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het grappig, dus kijk ik ernaar. Het boeit me geen ene kut wat jij ervan vind. Koop zelf een rammelaar en stop m in je hol

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    lekker vriendelijk hier, ik houd ook niet van gordon met zn stomme grappen maar iedereen mag zelf weten of hij het leuk vind of niet.

15. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja OK ik reageerde een beetje overdreven, maar het was ochtend he. Ik vind het gewoon grappig dat Gordon en Joling de hele tijd zitten te klagen. :)

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik moet ook lachen om die twee aanstellers, maar dat maakt mij niet meteen een relnicht of een randdebiel. Mijn smaak is misschien wel ietwat dubieus, maar ja, who gives a shit.

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Je hebt duidelijk te veel naarGordon gekeken. Die rammelaar test van hem inspireerde jou tot de bovenstaande uitspraak zeker? Straks ga je me verteller dat je Joling een mooie vrouw vindt.

Goed, ik overdrijf een beetje, maar ik ben wel van mening dat Gordon en gerard Joling (en Rene Froger) de meest slechte artiesten/presentatoren zijn die ik me kan indenken en dat deze pulp het kijken niet waard is.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2005
  18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    _O_ Gerard en Joling zijn echt lachuh man. Kan niet wachten tot volgende week als ze naar een parenclub toe moeten. hahaha

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ondanks dat ik deze fout ook steeds maak staat ie toch best raar :9 Voor de rest leuk programma.

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dat de zender weinig toevoegt. Zeker dat 'Thuis' vind ik echt voor verlepte huisvrouwen die geen doel meer hebben in hun leven, behalve dan 'Thuis' kijken en af en toe zappen naar een belspel, die gelukkig ook nog steeds overal te vinden zijn.

Maar ja, slechts mijn bescheiden mening ;)

Wel leuk dat Talpa iig 1 redelijk leuk programma heeft in de vorm van Robinson. Dat kijk ik dan weer wel.

Deel Deze Pagina