1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je moet van de humor van die 2 houden, ik kan het wel waarderen. Soms erg leuk om die Gorden van die droge Amsterdamse humor uit te horen kramen. Zoals ik ook vaak om jouw grappen moet lachen, zo is dat ook bij Gordon zo. Je moet ervan houden ;)

2. Ik vind ze hilarisch! Vooral Gordon

Vooral die eerste aflevering! "Die kinderen zijn toch al verpest!" _O_

Edit
    Ik ben benieuwd hoe lang John de Mol het vol kan houden (qua financien) als Talpa blijft draaien zoals het nu draait.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  3. oops kon wel in de vorige :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft die pennenlikker gewoon opgekocht... gvd die k.. reclames daartussen ook omg... hij vraagt erzo ook om.

5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    die reclames waren op net5 ook hoor
    en ik vind de reclames nog mee vallen
    gistere wou ik scary movie zien maar daar zit ook dik 5 minute reclame tusse
    dus dat is echt bij elke zender hoor

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de 1e keer dat ik Robinson volg ;)
    Maar je hebt wel gelijk maar ik heb het gevoel dat er no meer reclame op Talpa is en waarom tja... ik zou het gewoon niet weten maar bij PO programma´s die ze hebben overgenomen: Voetbal, Postcodeloterij... tja dat is ff wennen he met zulke series die kutreclames erdoor.

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat gezeik over al die reclames, lekker boeiend joh. Waar ik me pas echt aan erger is die kut onderbreking als je een film aan het kijken op sbs 6!!! Zit je net in die film lekker spannend komt dat kut hart van Nederland!!!

Laatst bewerkt: 8 sep 2005
  8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    De reclames zijn wel veel, maar er valt nog wel mee te leven vind ik.
    Waar ik me wel heel erg aan erger is de enorme commercialiteit van Talpa.
    Het druipt gewoon van het scherm. Als je ook naar de programma's kijkt die ze uitzenden, het zijn alleen maar programma's die heel goed hebben gescoord ( voetbal, barend& van dorp, big brother, expeditie robinson en jack spijkerman etc) met aanvulling van wat nieuwe programma's dan, maar echt 0,0 intellectueels.Het is volgens mij dan ook geen toeval dat er nu in Big Brother een zwangere vrouw zit. Zelfs in de meest saaie programma's hebben ze clifhanger gestopt..en dan krijg je weer een fijn reclameblokje.

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze hadden een advertentie gezet dat ze zo'n vrouw zochten. :'-(

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me meer bij SBS6 voetbal dan bij de reclames van Talpa bij voetbal. Bij SBS6 gaan ze direct na de wedstrijd Nederland - Andorra Hart van Nederland uitzenden.

11. Je kunt het ook van een andere kant bekijken:

Vroeger betaalde de belastingbetaler het voetbal. Nu betaalt Talpa ervoor. Ze zullen er geen (nog) winst mee maken om het uit te zenden. Wel zorgt het ervoor dat iedereen Talpa programmeerd.

Ik denk dat het voetbal 8 euro per gezin zou kosten als het nog op NED2 zou worden uitgezonden.

12. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    het was iets van 160 miljoen voor 3 jaar
    dus 3,3333334 per jaar per persoon
    ervanuitgaand dat nederland 16.000.000 inwoners heeft

13. UnderCover

UnderCover Xbox Tuig

Leuk Bevonden:
    0
    ik vertel jullie allemaal 1 ding!

GA ALLEEN VOETBAL KIJKEN OP TALPA DAN HEBBEN ZE ALLEEN DAARVOOR KIJKCIJFERS!!

14. Het is niet helemaal goed te berekenen

Niet elke Nederlander is belastingbetaler. Natuurlijk betaalt iedereen wel BTW maar de hoeveelheid BTW tussen een 10- jarige en een 30- jarige is 100x groter!

Het zal in ieder geval tussen de 3 en de 8 euro:)

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dan helemaal niet naar talpa...

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik wil iig die samenvattingen zien, maar ik erger me kapot aan die zooi daar. Zenden ze 2 kut wedstrijden tussen degradatie gevallen enigzins normaal uit(lees de manier van de NOS) en dan kom je bij de betere wedstrijden als Ajaz, AZ, PSV, Feyenoord, Herenveen etc en die raggen ze af alsof het niets is(heel snel ff de goals laten zien en op naar de volgende wedstrijd). Dat is amper de benaming samenvatting waardig. En dan ook nog die heerlijke kwartier durende reclames erdoor... Ik volg ze niet.

17. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    @Tao Tek
    1 miljoen kijkers voor een programma is op elke zender een uitzondering.
    en elke zender en vooral beginnende zender heeft programma's die eraf worden gehaald. alleen valt het niet zo op omdat er totaal niemand naar heeft gekeken.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind talpa de laatste tijd steeds beter worden.. ze hebben met het voetbal, 1 tegen 100 en van speijk een ijzersterke zondagavond. Nu alleen nog even die caroline tensen wegdoen en het is helemaal ok:+

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat bedoel je met onder een miljoen? 800.000/900.000 dat is zeer veel in nederland. Maar als je 10.000 bedoelt, tjah dan kon je net zo goed zeggen onder de 50.000.000 :9 Ik weet niet hoeveel mensen er naat Talpa kijken, maar ik zelf vind het geen succes.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin Talpa eigenlijk ook steeds leuker te vinden. Nouja, voetbal dan:cool: Want verder kijk ik toch geen TV. Ik moest er in het begin heel erg aan wennen, en vond het zo irritant dat de bagger wedstrijden eerst kwamen en daarna pas de betere teams. Maar daarnaast ziet het er allemaal goed uit. En in de studio vind ik het echt geen hoop gelul. Normaal hou ik niet van dat 'gelul' maar het mag er zeker zijn. En het ziet er allemaal wat beter uit.

En de presentator (weet z'n naam niet) leek me op het eerste gezicht ook zo'n leipo maar hij doet het ook heel goed vind ik. Ik kijk er nu echt met plezier naar. Wat ik wel wat vaag vind, zijn die berichten die te zien krijgt als iemand scoort ofzo. Soms staat daar echt onzin.

Deel Deze Pagina