Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    'Het wordt weer een mooie avond want de top 3 (de tradionele voor de mierenneukers) speelt 3 spannende wedstrijden' Maar we beginnen met RBC - Sparta.

nabeschouwing 20 min lang

----- reclame -----

subtopper

nabeschouwing

weekend overzicht

----- reclame -----

de top 3 (het is inmiddels 8 uur geweest en 2/3 reclames later).

conclusie: het voetbal moet beter.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Om eerlijk te zijn vind ik Gordon en Gerard Joling frickin' hilarisch:cool: Voor de rest zuigt het, vooral het voetbal. Daar erger ik me dood aan met die onorthodoxe wedstrijdvolgorde en de reclames.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja om die 2 "zusjes" lach ik me weer iedere week kapot!!!! Alleen dat voetbal kom op zeg. Reclame reclame reclame. En dan nog met die achterlijke jan mulder erbij. Daar erger ik me echt kapot aan. Wordt niet goed van die kerel. Zet ik die kut tv gewoon uit hoor.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zag zowaar laatst ook eens een film op Talpa. :eek:
    Beter komt deze alien ook nooit meer op de buis.
    Dan nog Yorinde weg bij Veronica en het gaat de goede kant op.

5. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Joling en Gordon over de vloer is echt een heerlijk programma. Altijd zeuren, en Gordon altijd over zijn dure merken praten :D

6. mars15

mars15 Guest

lotte :p

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Alien? Dat is een orc!

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Talpa is gewoon veel te impulsief. Ze pakken huidige programmas en doen die met bekendere namen op talpa. Zit totaal geen onderzoek of niets achter, ze hebben wat slimme mensen nodig achter de schermen.

Veronica, NET 5 en zelfs RTL 7 hebben veel duidelijker hun image laten blijken in een korte tijd. Talpa blijft overal tussenin hangen en zo bind je geen kijkers. En dan ook nog met spelshows komen die eigelijk alleen op de publieke omroepen zijn en met wat zwakke series komen.Talpa moet gewoon een duidelijke lijn trekken.

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik kijk alleen talpa als het zaterdag of zondagavond is voor het voetbal en dan maar proberen je niet te ergeren als je 5 minuten naar reclame kijkt en je vervolgens hoort: ''en dan nu rbc-willem 2'':mad:
    tijdens de play-offs donderdag was het helemaal absurd, het begon om 10 uur waar eerst 5 minuten reclame aan vooraf ging lieten ze 5 minuten zien wat de trainer en supporters allemaal wel niet vonden weer 5 minuten reclame daarna wat gebabbel met de gast en evrvolgens de wedstrijd en er meteen weer 5 minuten reclame achteraan.
    ik kijk vanaf nu 10 minuten voor het einde, dan weet ik zeker dat ik de topper van de dag in ieder geval zie:D en hoef ik de onzin van ruud gullit en jan mulder ook niet te zien:)

Deel Deze Pagina