1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. Hoofdstuk 11: onder vuur

Bron: De gangen van John de Mol
    Auteur: Ton van den Brandt en Marc van Dinther

Citaat:
    Terwijl de rechter zich op 24 april 2000 buigt over de zaak die Bob Geldof heeft aangespannen tegen Endemol (...)
    Het Nederlandse televisiesucces Big Brother is niets meer dan een ordinaire kopie van het programma Survive (het latere Expeditie Robinson), meent Geldof, dat door zijn televisieproductiebedrijf Planet 24 is bedacht en uitgewerkt.

Bladzijde 201

Einde citaat

Big Brother is dus geïnspireerd op Geldof formule en niet iets totaal nieuws. Dat is hetzelfde dat je als chipsfabrikant, gelijk na de introductie van Pringels, ipv zakken chips, blikken chips gaat aanbieden.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2005
  2. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    De conspiracy theories vliegen weer in het rond :D

Hij wil gewoon geld verdienen en het lukt m nog ook.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    EDIT/ Lamazitte

4. Veel reclame zeg!

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wel lache dat beach voetvolley.

edit: naja wat is dit nou weer ze zenden gewoon precies de zelfde aflevering uit die ik een paar minuten geleden heb gezien :mad: .(van voetvolley)

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  6. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat werd ook al op een andere zender uitgezonden dus nieuw is het niet

7. Die tune van Tiesto vind ik een beetje goedkoop klinken. Een beetje SBS6 achtig. Daar had ik toch wel meer van verwacht.

Maar jah.. zal wel wennen zijn na 19 jaar StudioSport tune

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Had ook meer van de tune verwacht. Naja verder vind ik het wel een goed programma! (De Wedstrijden)

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is talpa eigelijk.

Voor mij eigelijk niks anders dan een nieuwe BB (jeee zwangere vrouw....), sperma show of zoiets.... en een stel big shots van andere zenders.
    Naja ik zap er wel een keer langs en zie ut wel.
    Jammer dat ze nickolodeon channel moesten gebruiken... geen angry beavers meer 's avonds :mad:.

10. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen 'de wedstrijden' gezien, en ik moet zeggen: het viel me niet tegen. Oke de reclame is ergerlijk, maar de presentatie van Wilfred Genee vond ik goed en Jan Mulder is na Johan Cruijff de meest amusante analyticus op televisie. De cameravoering vond ik erg goed, er werd echt geprobeerd de sfeer in een stadion weer te geven. (Voor en achteraf een korte quote van een supporter; erg goed idee!) Af en toe een shot van feestvierende of teleurgestelde massa's. Soms iets te weinig overzicht van het spel zelf, (een camera die heel het veld laat zien wordt vrijwel nooit gebruikt) hopelijk komt daar nog verandering in. Maar goed, ze doen het ook voor het eerst dus een beetje krediet mag wel.

11. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Het programma "de wedstrijden" zat wel goed in elkaar, maar ze bleven zooo lang over de wedstrijd na praten. Bij studio sport ging het nog vlot achter elkaar. Ook dat ze psv niet als eerste zetten vond ik vervelend, wel slim omdat iedereen dan blijft kijken, maar een analyse van 10min over roda jc - fc twente is een beetje te lang.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Me eens, 20 minuten per wedstrijd :confused: Ik wil gewoon de wedstrijd kort zien, max 10 minuten per wedstrijd, zo lang hoeft van mij niet hoor. Maar het zag er wel goed uit, het was alleen wat sneller dan studio sport, maar dat was niet echt erg.

13. mars15

mars15 Guest

de có's waren VEELS te overdreven tering

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    En kut reclame om de 2 samenvattingen :mad:

15. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De samenvattingen om 19:00 vind ik een trieste vertoning. Alles ziet er slick uit, maar als het kwart voor 8 is en ik heb nog maar 2 samenvattingen gezien is voor mij de lol er vanaf. Ik mis de publieke omroep nu al!

16. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het enige +punt van talpa zijn de films die je anders niet zag op nickelodeon..

Wat een troep die talpa!

Net naar zown loterij show gekeken..
    mmm die vent moest steeds weer aan iedereen zitten, proberen grappig te zijn.. ff je veters strikken, kerol je bent op tv..

ik vind het 10x niks! ok.. 9x.. de films dan niet ;)

17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Agree!

En waarom in hemelsnaam eerst RBC - Groningen (of andersom:+) eerst en daarna pas Feyenoord - NAC............. :confused:

18. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Duh, om de spanning op te laten lopen :p

19. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is mooi bagger, want normaal moet ik zondag avond werken en dan moet ik weg om half 8 en dan zijn de krakers nog niet eens geweest :mad:

De statistieken zijn dan wel weer leuk :)

20. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk ut ook alleen vanwege de films en voetbal :)
    de rest hoef ik eg allemaal niet te zien
    maar geld voor meer zenders :)

Deel Deze Pagina