Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whahaha dat ik dat niet wist. Die gast is echt vaak grappig. Heb die toen voor het eerst gezien bij een serie die maar even duurde op Veronica, Yorin whatever: Babes dacht ik dat het heette.

Anyway, back on-topic maar.:)

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek het de 1ste avond en toen waren er al herhalingen.
    Ik bedoel als je met een nieuwe zender komt met veel geld zal je toch wel veel shows hebben.
    Niet dat je meteen moet herhalen :'-(
    N 23.00 gingen ze alleen nog maar Thuis en NSE tot 02.00 uitzenden.
    Sjeez...
    Allemaal dezelfde afleveringen achter elkaar dus voor de slimmerikken.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    heb een kwartiertje erop zitten. heb de samenvattingen gemist (ajax deed niet mee, voor de oplettende kijkers :+ )

dat was bij het begin, daarna nooit meer gekeken

4. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ken wel wat mensen die niet te spreken zijn over Talpa, maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat zij er zijn. Ze hebben wel aardige films en vooral het eredevisie voetbal hebben ze verbeterd. Bij de opstelling pasfoto's, handig, bij vrije schoppen een pijl met afstand, handig, na afloop van de wedstrijd informatie als balbezit en dergelijke. Allemaal handig. Ook zijn de intervieuws wat verbeterd en ook de beelden zelf, met name de herhalingen van goals of acties.

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Die Gordon zeg oh gadver wat is dat een kwal... Als je dat gister dan zag. Hij begint echt op Paul de Leeuw te lijken. Ik vond het wel geinig gister bij Thuis kwam ook de moeder van gordon in beeld, 1 kijker stuurde een smsje waarin stond: Gordon je moeder ziet er erg lief aantrekkelijk en verrukkelijk uit, je lijkt zeker meer op je vader?

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dit zijn allemaal geen verbeteringen die talpa door heeft gevoerd. De lay-out voor het voetbal word door een appart bedrijf gemaakt en is dan ook te gebruiken voor alle zenders die voetbal uitzenden.

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    dat thuis ofzo is echt dom, wat interesseert mij nou de meningen van die mensen...

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Thuis is slecht, NSE is slecht (ook nog een lelijk wijf... )

EN WAAROM AMERICA'S FUNNIEST HOMEVIDEOS #$%@#$%$(**&# :D

Jemig dat is echt te erg.

Films gaat wel, voetbal ook.

Jammer dat elk reclame blok ongeveer 8minuten duurt...

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die reclames duren daar extreem lang....

En ik vind NSE en Thuis ook slecht daarom kijk ik er ook naar vind ik leuk.
    Kijken hoe ze afgaan, en het is dat Froukje de Both thuis mee presenteert want anders keek ik daar in ieder geval al niet naar, met Gordon.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Thuis is wel grappig, al wordt Gordon op een gegeven momente gewoon irritant. Beetje jammer. Maar eens kijken of er nog wat geld op te strijken valt dmv. het opsturen van funny videos :9

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je mocht toch foto´s opsturen van lelijke mensen? Ik stuur er 1 op van gordon:p

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    LOL :D Volgens mij ging dat om lelijke huisdieren. Als je een foto van Gordon stuurt met als bijschrift dat het je lelijkste huisdier ooit is, heb je zeker prijs :D

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jah en dan ook zeggen van dat je niet weet wat voor een huisdier het is..

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  15. Zo het wordt steeds erger met die Harmke Pijpers.

Ja.. deze vrouw met die dwarsfluit in haar strot...

Reacties van kijkers:
    Piet zegt:
    Hé Harmke, weer uit de stront gekropen???

Arie:
    Is dat zij met die dweilmop op d'r kop?

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft dat met talpa te maken? :p

17. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar vanaf de eerste aflevering van NSE mocht ik haar al niet meer :{
    De manier waarop ze commentaar geeft vind ik echt ... (kan ff niet het juiste woord niet vinden vinden maar laten we zeggen dat het iets zeer negatief is :) )
    Waarom hebben ze haar in de naam van Mozes aangenomen, sorry hoor NSE vind ik echt een chaos en zij... ZIJ... (ik zeg maar niets anders krijg ik hoogstwaarschijnlijk een ban ;) )

Maar goed...

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  18. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, zuur. Dat wist ik niet. Dan is t wel fake, maar ik vindt een extra zender die films uitzend nooit weg.

19. mars15

mars15 Guest

en die van gtst bij thuis lijkt ook een kampbewoonster zeg met der doek

20. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dat noem je verbeteringen!? argh van de 15 min per wedstrijd heb 7 min voetbal. De rest bestaat uit veel te lange interview met oa supporters waar van mij de mening totaal niet boeit. Een pijl naar de goal voor iedereen die niet weet welke kant de bal op moet... Elke 5 min dat logo van Nederlandse hartstichting voorbij bij herhalingen, je zou de pest krijgen aan goede doelen. Om maar niet te spreken van het 'geanalyseer' voor en na en uiteraard de reclames. Om maar nog niet te spreken van het feit dat ze beginnen met de mindere wedstrijden en 'de grote 3' als laatst bewaren. Ik heb nog niet iemand gesproken die vond dat het erop vooruit is gegaan tov NOS.
    Of ben ik nu te negatief? :p
    Oh had ik al gezegd dat ik Hunberto Tan niks vind.

Deel Deze Pagina