1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. Hélemaal mee eens.

Om maar wat te noemen: Wouter Bos kan niet acteren... Hoe weet zij dat???

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    valt meschien niet op maar De mol vind het geen ramp (beter gezegt hij wil het) dat het nieuws politiek gekleurd is (oftewel de politieke keuze van hem mag doorschemeren) you do the math.....Al helemaal na de uitzending van vandaag imo

Het is vind ik verkrachting van de journalestiek.Dat is iets wat objectief hoort te zijn in alles.Niet verkleurd en verdraaid als bijv FOX news (een vooorbeeld aangehaald door de mol zelf als ik me niet vergis)Sofar nse (niet echt over te spreken zullen we maar zeggen) voor de rest tjah : spermashow , smakeloos concept wat duidelijk een nieuw dieptepunt in de nederlandse tv is na bigbroter nr zoveel.

Groot geld : leuk concept vreselijke ripoff van een australische programma waar een aantal koppels een eigen restaurant op moesten zetten en tegenmekaar moesten strijden onder de begeleiding van experts (die pilot leek er wel erg veel op)

conclusie over talpa sofar : Gem nivo voor de tokkies onder ons.Met hier en daar iets "leuks" (tjah ze hebben voetbal....)En tjah redelijke films.Weinig nieuwe concepten allemaal oude koek.Het is wel weer duidelijk dat je tv zender niet goed wordt door middel van het afkopen van bekende namen....

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    stond vanochtend in de krant dat talpa de eerste week op zondag na uitermate trieste kijkcijfers heeft behaald:D
    Alleen gordon en joling en nog iets scoorde redelijk, de rest had allemaal slechte kijkcijfers, ik moet zeggen dat ik het niet bepaald erg vind, eerste maatregel die ze zouden moeten nemen is die pijpers van de tv halen, maar doe maar niet want dan is talpa binnen no time van de buis:D
    Talpa boycot jihaa:D

idd, anders krijg je straks van die al jazeera praktijken in ons nu nog redelijk beschaafde landje...

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de kijkcijfers kan je ook kijken op teletekst van Nederland 1, 2 & 3 op pagina 218 en 219 dacht ik.

Ik kijk trouwens liever 's avonds naar Angry Bevers op Nickolodeon. :)

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Die Gordon moet gewoon van tv hij gaat gewoon te ver met zijn slechte humor vind ik. Gister dat die 2 homo´s over de vloer komen bij iemand (welke gestoorde gek meld zich daar nou voor aan) ging Gordon bij zo´n gezinnetje in huis met gerard jolig eten (op een varkensboerderij) en toen at gordon ten eerste zn bordje niet leeg zei de gastheer oftewel de varkensboer: Zo geef je de kinderen niet het goede voorbeeld. Gordon: Nou en ze zijn toch al mislukt.

Het lig misschien aan mij maar ik had al lang mn bugs uit de kast gehaald en hagel in zijn... nou jah er zijn hier ook nog jeugdigere site bezoekers dan mij geloof ik.

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Paradepaardje NSE (Nieuws,Sport,Entertainment) met Beau van Erven Dorens trok maandag slechts 364.000 kijkers.
    Donderdagavond was dat aantal al gehalveerd tot 182.000.
    Ter vergelijking: RTL Boulevard, NSE's grote concurent, trok 's maandags 1.209.000 kijkers, donderdag keken 737.000 mensen naar het RTL-programma.

Dodelijke cijfers 8) ,kutzender!

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat had ik ook gezien, hij maakte ook gewoon van die sexistische grappen met kinderen van een jaar of 4, 5 en zei tegen de gastvrouw die hem nota bene uitgenodigd had hoe slecht ze wel niet kon koken en daarbij maakte hij die boer ook nog is belachelijk door die varkensstank en lawaai zo af te kraken door er maar is om te gaan huilen, echt ziek...ohja hij ging ook nog ff voor heel nederland God danken dat hij niet zo was als die boer en zn gezinnetje, dan ben je pas sociaalgestoord:confused:
    En hoe bedoel je een belediging voor dat gezin, je wordt 3 dagen uitgenodigd en na de eerste dag ga je al in een hotel slapen:confused:

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  8. Lijkt me wel een leuk programma:

Van miljardair tot straatjongen
    (John de Mol dus)

Het lijkt me egt een stunt als Talpa failliet gaat

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me fantastisch, al die geldwolfen van alle andere zenders staan dan ook op straat en moeten smeken weer terug te mogen naar hun vorige zenders:D

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

Talpa betekent maar 1 ding: Troep Als Levenbron Pijnigt Allen!

11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    En als ze dan weer terug zijn dan is het," We eten allemaal wel eens buiten de deur, maar mijn hart ligt nog steeds bij de......

12. Kijkcijfers zijn om van te huilen (vrijdagavond de 19e):

Thuis: 203.000 kijkers (ma. 5,6 %)
    NSE: 190.000 kijkers (ma. 4,7 %)
    Je Leven in de Steigers: 272.000 kijkers (ma. 6,0 %)
    Funniest Home Videos: 268.000 kijkers (ma. 5,1 %)
    In de Huid van ...: 334.000 kijkers (ma. 5,6 %)
    Joling & Gordon over de Vloer: 469.000 kijkers (ma. 7,4 %)
    Je Leven in de Steigers (hh): 336.000 kijkers (ma. 5,8 %)
    De Wedstrijden: 216.000 kijkers (ma. 4,5 %)

Er zijn wel positieve ontwikkelingen te zien. Zo zijn de cijfers gestegen ten opzichte van de dag ervoor.

Helaas denk ik dat Talpa toch wel een succes wordt. Het heeft ff tijd nodig.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2005
  13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bog Brother is door een nederlander bedacht...

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Die De Mol Die!!!! Ik heb liever nickelodeon dan Talpa. Why? Bij Big Brother willen ze vrouwen laten bevallen in dat huis! Gatverdamme!

15. Klopt :eek:
    c.q. door John de Mol

Maar John de Mol heeft die versie wat aangepast zodat het lijkt of hij het heeft verzonnen. Het was Expeditie Robinson (Amerikaanse versie)

Net zoals hij met In de huid van.../Soundmixshow heeft gedaan.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2005
  16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    rtl 4 5 7 is ook poep. en die programma's zijn ook nie van wauw. en dat is talpa zeker ook niet. kortom nederlandse tv, is diaree

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan druk je op die knop genaamt : ''Zapknop''.
    Sim-pel

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ojah oke :cool:

Maar ik vind Talpa tot nu toe wel meevallen maar die vrouw van NSE krijg ik nachtmerries, damn die vrouw is te eng...

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zouden dan een leuk stelletje vormen... :+

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik er tot nu toe van gezien heb, en de programma's die in de TV-gids staan vind ik heel Talpa 3 keer niks.....
    Ik keek al niet veel TV (om de doodeenvoudige rede dat het me allemaal niks interesseert wat er op TV komt), en Talpa heeft me echt geen rede gegeven om dat te veranderen :)

Deel Deze Pagina