1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Talpa, de nieuwe zender

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 17 jul 2005.

1. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat talpa uiteindelijk wel een succes word, maar voorlopig merk ik daar nog niks van.
    dat nse vind ik niet echt goed, en inderdaad van dat mokkel krijg ik moordneigingen }:] .
    de wedstrijden moet ik nog aan wennen, niet slecxht iedergeval (behalve reclame)
    dat cafe de sport hoef ik niet te zien, studio voetbal is en blijft heilig _O_
    het enige programma wat ik echt geweldig vind in dat van gerard en gordon. srry, maar ik lig constant in een scheur om die 2 pisnichten, die gordon mag dan wel arrogant/verwend doen kvind ut alleen maar lache, en je moet eerlijk toegeven die soep zag er ook te ranzig uit, en dan hutspot erna in de zomer :confused:

2. Hehe ja die Gordon is echt lachen :D Vooral met dat huilende kind en die pannekoeken en dat andere kind die maar wat brabbelde _O_

Kijkcijfers van 1 tegen 100 zijn bedroevend! Als je de kijkcijfers van het programma op de Tros vergelijkt met die op Talpa, dan zijn deze met 66% afgenomen.

3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja echt grappig .....wil die Gordon zijn bord niet leegeten. Zegt hij tijdens het eten dit eet ik echt niet op. Zegt die vrouw Dat is geen goed voorbeeld voor de kinderen. Zegt Gordon daarop Die zijn toch al verpest. :D

En dat allemaal tijdens het eten, echt grappig

4. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat BIG BROTHER wel goed gaat scoren kwa kijkcijfers.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond was wel chill. De reclame bij CafeDeSport en Aruba Beachvoetvolley was helemaal niet lang (soms maar net een minuut of korter). CafeDeSport vond ik dit keer wel lachen, vooral met die Cees Geel.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik vind het wel een aangenaam programma om naar te kijken. Studio Voetbal is zo mat. Pierre was gisteren ook niet bepaald spraakzaam of enthousiast, waarschijnlijk omdat 'ie niet zo'n hoge pet op heeft van Hugo Borst. Studio Voetbal is leuk voor even in de reclame van Cafe De Sport.

Wat ik me alleen afvraag, waarom het het Cafe De Sport en komt er alleen voetbal aan te pas?

Ook is het tijdstip gewoon zwaar verrot, van beide programmas overigens. Én tegelijkertijd, én zondagavond laat op de avond. Heb je de intentie om de nieuwe week fris te starten, wordt je nog ns gedwongen om tot 23:45 TV te blijven kijken. Dat schiet natuurlijk niet op.

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    dat valt me zowieso op bij thuis en je leven in de steigers en NSE
    bij de herhaling is er gewoon minder reclame.
    ook bij superbal gistere

edit:/ ik druk op snel bewaren
    ik krijg gelijk de reclame popup van beau in z'n onderbroek op m'n scherm
    als of je het over d'n duvel hebt.
    (hebbe we ook :+ ) }:]

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    De wedstrijden vind ik veel beter dan Studio Sport. Ze hebbn tenminste de tijd om alle wedstrijden in één keer te laten zien, bij de NOS moest het allemaal voor het Journaal klaar zijn. Ook relaxed dat ze bij de samenvattingen de tijd linksboven in beeld hebben, daar zat ik persoonlijk al heel lang op te wachten.

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, dat was ook echt al een half jaar bij studio sport:D

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

'T enigste dat wel eens grappig is is: Gordon. bij Thuis. De rest sucks echt heel erg!! ik kijk nog liever naar de OV van Spongebob of angry beavers ( is af en toe nog best wel eens grappig ). Eigenlijk zou Bill Gates een Internationale Xbox zender moeten maken en daarom neemt ie talpa over en verandert ie et in xbox channel ( droomt ) wat zou dat mooi zijn dan kan de mol zijn biezen pakken!!

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    wa wil je dan op die zender zien?
    wedstrijde hoeft nie want dan speel ik het liever zelf
    en tjah reviews hoeft nie kan je beter een gameprogramma van een paar uur in de week make met nieuws

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

Vanalles. Xbox nieuws met releases van spellen en accesoires en een dagelijks weekprogramma met allen xbox games ( gammo duurt namelijk veels te kort en is alleen wekelijks ) en reportages van game-events enzo. wat fatsoenlijke reclame blokken en dan zit het wel vol. Niet at het echt gebeurt ofzow het is maar een droom ;P

13. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    de walktrough van een game in beeld :+

maar ik vind studio sport veel beter dan de wedstrijden. Ik hoef niet na elke wedstrijd een uitgebreidde analyse van hoe er gespeeld is te horen. dat is oke bij de grote 4, maar de "kleine" "onbelangrijkere" wedstrijden, zoals sparta-groningen ofzo vind ik het eigenlijk overbodig en verspilling van de tijd. Je ziet zelf wel dat er goed of slecht wordt gespeeld, en laat anders de comentaor vertellen over de tacktiek enzo.
    dat gesprekkie met de supporters is eigenlijk ook beetje overbodig, maar daar kan ik mee leven.
    de statiestieken zijn leuk
    Die Wilfred Gene vind ik een ongelofelijke zak, hij is ook niet echt een verbetering van het programma, weglaten die gast, erger me dood aan hem.
    En ja die reclames he :mad: maar das een kwestie van wennen
    met de samenvattingen zelf is niks mis, maarja daar ken ook weinig fout gaan

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik vind dat ze slechte reclame blokken hebben. ik bedoel die met dat bloed en slechte sex en de PSP ( die suckt hard )

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uhh, een dagelijks weekprogramma? Hoe wil je dat gaan doen?:+
    Maar als je een zender wilt opstarten, zul je toch wel steeds nieuwe dingen moeten laten zien, iedere keer hetzelfde nieuws redt je het niet mee. Events zijn er niet iedere dag, net als nieuws waarmee je veel kunt lullen. En iedere dag over games, wat wil je dan iedere dag gaan vertellen aan de mensen?

16. SupahMaster

SupahMaster Guest

WTF?? typfoutje ( damn you keyboard! ). nouja ik bedoel ermee dat ik droom over een zender met alleen maar games en XBOX!

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Naja, je merkt zelf wel dat dat dus niet gaat werken. Wat wil je erin vertellen? Over games praten, nou jippie, wat wil je vertellen? Waar wil je iedere minuut nieuwtjes vandaan halen die er niet eens zijn iedere minuut.

Anyway, laten we het over Talpa houden. Ik hoorde vanmorgen op de Radio dat mr. De Mol vond dat we maar moesten wennen aan de lange reclameblokken, het is nou eenmaal zo. :{

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Elgee.. het is maar een droom om zo'n kanaal op de buis te zien komen het is cool.
    Wat ik nu probeer is dit gedeelte af te kappen en over talpa te praten

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Whoah! Jij gaat lekker he vandaag :cool:. Is Berrie in je hoofd gekropen?

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Zo lijkt het wel, een verdubbeling van zijn aantal posts binnen 30 minuten :|

Je moet niet posten, SupaM... je mag ook gewoon niks zeggen, is veel nuttiger :+

Deel Deze Pagina