1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    oke. Ging daar van uit omdat je ervoor wel direct tegen mij praatte. Einde discussie. _0/
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    waarom zeggen een hoop mensen nou toch steeds:" Het is maar een tasje"? Al was het gvd maar een knoop! Van de spullen van een ander blijf je gewoon af. Principieel punt dit. :confused:

    Ook weer wat opheldering over de goede intenties die deze jongen eerder heeft gehad. 't was echt een kanjer hoor deze knaap.......ik zal je ook missen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie het al helemaal voor me;

    Rechter vraagt aan broer; "Dus u heeft een alibi voor uw broer"
    Broer antwoord; "Ja is Ali B."
    Rechter; "Oh ok volgende zaak"
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu hoor je die vrienden van de overledene zeggen:"Je vermoordt toch niet iemand omdat hij een tas steelt...".
    Maar... mag je dan wel volgens hen iemand vermoorden of aflaan als je iets 'slechts' over zijn/haar geloof zegt (o.a. moord Theo van Gogh)?
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ja precies, dan zijn ze stil.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het is maar een "handtasje" daarop kan ik alleen maar zeggen het is maar een "bedrijfsongevalletje"...die gast deed iets wat fout was,en had net zo goed door een wilde achtervolging (met politie) tegen een boom aan kunnen klappen en op z'n nek kunnen vallen...en dan heb je denk ik dat de politie weer de schuld krijgt want die heeft uhm opgejaagt,ja zo krom is het hier ja in NL.

    En dan nog wat het begint meestal met iets kleins en loopt laterhand op iets groots uit...dus zo kan je altijd wel gaan beredeneringen maar je schiet d'r geen kloot mee op.
    Laat die beginnende criminelen maar is zien waar het op uit kan lopen en wat dat voor een consekwenties met zich mee brengt oftewel de dood. Dus een tasje kan ook een hele persoonlijke waarde hebben en dat alleen voor een 'freaking tasje'
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag me af of men hier het verschil weet tussen bedrijfsongeval.En iets twijfel achtigs als dit.Maar voor de gene die dit niet snappen:een bedrijfs ongeval is een ongeluk(bewezen)Dit is nog totaal onbekend wat het is het kan een ongeluk zijn maar voor het zelfde geld niet.Tot die tijd heeft deze hele discussie eigenlijk totaal geen zin
     
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    haha, ja dat is zo, een bewezen ongeluk op het werk. Maar ik denk (hoop :9 )dat dit bedrijfsongeval als grapje werd geopperd. Ik bedoel, het is niet zo dat je verzekerd bent en dan bij registratie invult (diefstal schijnt geen arbeid te zijn maar leg dat maar aan Ali uit :9 ) : beroep...Crimineel 8) en dat de verekeraar dan zegt "ach wat leuk, wilt u zich dan misschien nog aanvullend laten verzekeren tegen arbeidongeschiktheid?" "Misschien wel handig voor u meneer Ali, dan krijgt u gewoon doorbetaald wanneer u niet kunt werken, bijvoorbeeld als u in de gevangenis zit *) . "
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    men maakt een beetje teveel gebruik van bedrijfs ongevalletje om de actie van deze mevrouw goed te praten.Ik vind dat gewoon domweg onzinnig.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    gees.... We kunnen het allemaal hier toch over eens zijn:

    1 Ali was fout.
    2 De vrouw, mits bewust Ali doodgereden, was fout.
    3 De vrouw, mits per ongeluk Ali doodgereden, was een beetje dom, een beetje slechtziend, gewoon slecht in autorijden of gewoon zo opgefokt dat haar tas was gestolen, dat ze niet meer in de gaten had wat ze aan het doen was.

    Ik bedoel dus bij het 3e punt dat als ze er niet op uit was hem aan gort te rijden, maar er wel op uit was om haar tas terug te halen, dat het een aardig tragische boel is geworden die zij op dat moment niet voor ogen had.
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ja maar daar verschillen de meningen. Jij hebt zoiets van het is sowieso fout om wat te doen want er ging iemand dood. Veel anderen vinden juist dat de vrouw volledig in haar recht stond alleen dat de uitpak helaas minder was. Ik hoop echt voor die vrouw dat ze geen straf krijgt hiervoor. Ze heeft het al zwaar genoeg als ik haar reactie zo lees. Dr leven is waarschijnlijk toch al kapot. Er valt niks goed te praten dus..

    Met de informatie die beuker heeft toegevoegd kan ik alleen maar zeggen, Ali, lekker voor je, je verdient het. Jammer dat zijn 'straf' meteen het leven van iemand anders kan verpesten.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    en jij denkt dat ik achterlijk ben,ik zeg dat alleen maar op die manier omdat het mij gewoon erg komisch overkomt en die gast toch geen normaal werk deed. EN zoals ik al zei ik ga niet lopen janken om die loser....en jij maakt een beetje teveel gebruik van een verkeerde gedach-te-gang waarom? nou omdat je jezelf teveel in Ali B de lieverd plaatst en te weinig in het echte slachtoffer die vrouw. punt uit
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet toch zeggen dat ik het hier wel gedeeltelijk mee eens ben Ego. Ik ga echtwel 100x eerder van de goede bedoelingen van die vrouw uit dan dat ik zoiets heb van wat zielig nou voor Ali.
     
  14. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    niks zielig voor Ali, je moet met je poten van iemands spullen afblijven. Dat die vrouw dit niet pikt kan ik begrijpen. opzet van moord zal er niet zijn lijkt mij, domme pech voor de gozer, had hij maar met zijn takken van haar tas moeten afblijven.
     
  15. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde net op nieuws dat de dader op de ochtend van het 'bedrijfsongeluk' bij rechtbank was geweest omdat hij vast had gezeten voor een gewapende overval. Hij heeft vier maanden vast gezeten daarvoor, maar kwam vrij omdat zijn broer hem een alibi gaf.
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tja helaas dat Ali B nu dood is, maar als je dat soot dingen doet, dan kan ik het eerlijk gezegt niet zo heel erg vinden...
     
  17. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Feiten van de telegraaf? :confused: :{

    En even tegen iedereen, weet je waarom Marokkanen in het nieuws komen? Dan zijn mensen geinteresseerder, het ligt niet aan de veelvoud van ongevallen etc. met Marokkanen maar aan de publiciteit die eraan wordt gegeven, en iedereen die zegt eigen schuld dikke bult :'-( (Triest?) Je kan een tasje nooit vergelijken met een mensenleven en dat zal ook nooit moeten
    kunnen.

    Edit: Het is wel duidelijk dat Theo dood is, het is heel erg wat er is gebeurd, maar waarom moet je dit erbij vertellen, een raciale kwestie misschien? Zo is het wel makkelijk om al die racisten hier te onderscheiden, misschien wel handig deze topics.

    Hey en nog iets, jullie zeggen eerst, ja als je zulke dingen doet dan weet je dat dit kan gebeuren had Theo dan niet aan zien komen met al dat terrorisme en geweld dat het niet zo verstandig was om zulke opmerkingen te maken, nu zijn ze stil. _0/
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  18. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Alleen het verschil tussen Theo van Gogh en Ali B. is dat als Mohammed B. Theo van Gogh op zijn uitlatingen had aangesproken Theo Van Gogh een open discussie was begonnen waarin Mohammed B. zijn standpunten had kunnen verdedigen, als de mevrouw in kwestie Ali B. had aangesproken dan had Ali B. waarschijnlijk haar voortanden er uit geslagen.

    Maar het gaat er niet om dat er een marokaan is omgekomen of een neger of een blanke of wat voor kleur dan ook het gaat er om dat er een crimineel minder op straat rond loopt en daar kan niemand rouwig om zijn.
     
  19. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    In het laatste heb je gelijk, en ik keur ook alles af wat er is gebeurd met Theo het was misschien verstandig om die mening voor zich te houden, ik ben verder voor vrijheid van meningsuiting, ik zeg alleen dat het verstandig was geweest, aangezien er in elke groep radicalen zitten.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    omg Riddick,
    - hoezo appels en peren.
    - eigen schuld dikke bult inderdaad! Die gast was gewoon een dikke crimineel!
    - voor de zoveelste keer, het gaat niet om die tas. Wie vergelijkt er eigenlijk die tas met een mensenleven?
     

Deel Deze Pagina