1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    zielig voor die vrouw!

    En krom van de nederlandse wetgeving....maar goed...laat ik daar maar over op houden want daar zullen we anders vast nog uren en bladzijde lang over door kunnen lullen...

    einde discussie..
     
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind jou echt triest. Dat mens dr leven is misschien wel verpest door zo'n kloothomo. En ik denk niet dat het om het bewust om het tasje ging...want daar zou je je auto niet voor slopen. Maar dat schijnt bij types als jou niet echt door te dringen...
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja Riddick houd d'r een mooi citaat op na he...wat een stumperd zeg...

    maar ja zulke figuren heb je die denken niet verder als een tasjesdief tussen een auto en een boom...
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    En wie zegt dat jou mening de enige juiste is dan? Je weet sowieso niet eens het karakter van de vrouw die bestolen werd af. Misschien had ze zelf ook wel een criminele achtergrond... En daarbij vind ik het heel normaal om dan het stelen van het tasje in vergelijking te stellen met die "moord", want dat is het gewoon. De politie stelde vast dat ze het opzettelijk deed, dus met in haar achterhoofd dat ze die marokkaan wel eens even terug zou pakken. Dat is in mijn ogen net zo triest als de daad opzich.
     
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een voorbeeldje, als iemand mij slaat, sla ik terug.

    MAar ik zou op zij slaap kunnen slaan ofzo, hersenbloedinkje veroorzaken en met als gevolg de dood.

    Ik probeer hem niet dood te slaan, ik probeer hem idd wél terug te slaan.


    Ik denk dat die vrouw hem misschien wel wou aanrijden, maar niet per ce dood wou rijden.


    Zou zelf ook wel iéts doen, zou denk ik niet gelijk aanrijden (misschien ook wel). Maar wel iets om hem niet zo maar mijn eigendom te laten apkken.

    Als je op een mooie middag thuis komt van je werk en je ziet iemand in je huis inbreken pak je toch ook meteen het eerste binnen handbereik? of laat je hem weg rennen terwijl je huis leeggeroofd is.

    En dan komt hier (tasjesroof) ook nog bij dat jíj beroofd word, en aangevallen word, en bij een inbreker aanvallen is het nog andersom ook nog. Je blijft gewoon met je poten van iemand anders zijn spullen af denk ik dan.



    Vind het helemaal dom dat er nu óók nog eens een stille toch voor die kerel gehouden word.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  6. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig moet voor elke scheet, een stille tocht worden gehouden. :{
     
  7. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat Prins Bernhard al overleden is...
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja dat geloof ik nog wel. Maar dat Ali B (de rapper) een liedje gaat maken voor Ali B(de tasjesdief).... :{
     
  9. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk want ali B(zanger) is een schijnheilige kut homo die zich overal voor in moet zetten.
    en er natuurlijk goed knaken aan verdienen.

    er staat trouwens nergens dat ze met opzet de jongen heeft aangereden.
    er staat dat ze opzettelijk achteruit was gereden. (achter de scooter aanreed)
    ook was nog niet helemaal duidelijk of door de botsing auto, scooter ali B(tasjesdief)
    van de scooter had afgegooit, er was daar ook een drempel waardoor hij van de scooter af gelanceert kon worden.

    BTW. de vrouw heeft haar tasje weer terug gekregen :+ , haar make-updoosje was wel beschadigt :eek:
     
  10. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    respect respect...
    respect moet je verdienen door goede dingen te doen over een lange tijd, zonder personlijke winst !!!

    er staat dat hij bevriend was met de familie...
    de zelfde familie dat wraakacties had belooft op de vrouw en haar familie die Ali el B heeft doodgereden.
    en de zelfde familie die hun zoon een lieverdje vond terwijl hij voor gewapende overval heeft gezeten.
    de zelfde familie die er voor gezorgt heeft dat Ali el B niet op het juiste pad is gebleven/gekomen.

    nee met zulke mensen moet je bevriend zijn...

    respect pff
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dude tegen wie heb je het? zou je niet gewoon de quote knop gebruiken als je iets tegen iemand zegt,das wel zo makkelijk voor het overzicht.

    Als je dit verhaaltje tegen mij aan het ophangen bent moet ik je teleur stellen want ik drijf mijn menig tegen niemand op, ik denk alleen nuchter en verplaats mij niet in de eerste plaats in die hufter nee maar in de vrouw. En idd ik kan me beter in haar verplaatsen dan in een gastje waarvan bekend was dat het geen lieverdje was,en ik geef je gelijk in het feit dat ik voor de rest niks weet van de vrouw maar dat was anders al aan het daglicht gekomen hoor. ;) dat ze de week voor het ongeluk nog een bank had overvallen en een geweldadige roofmoord had gepleegt... :{
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag net op het nieuws een familielid van die Ali El B zeggen dat die jongen niets fout deed, en heeft gedaan.:{
    Sjeezus, die jongen kwam net van de rechter vandaan omdat hij een gewapende overval had gedaan op een Xenos-filiaal (in mei 2004). Hij heeft toen 4 maanden in hechtenis gezeten. In september werd hij vrijgelaten, nadat zijn broer hem een alibi voor de overval verschafte.

    Niets fout?

    Een andere jongen (vriend van Ali El B) zei dat hij een "goeie jongen" was. Je kon goed met hem praten, aldus die jongen.
    Nou dan mag hij wel goed kunnen praten, maar zijn daden zijn dan toch wel fout.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  13. Casperge

    Casperge Guest

    Ik las vanochtend in de krant dat de mensen uit zijn woonflat volhouden dat hij een goede jongen is,alleen 3 regels verder in het artikel lees ik dat hij enkele uren voor zijn dood nog terecht heeft gestaan voor een gewapende roofoverval in de xenos in de kalverstraat :confused: .Huh?een goede jongen noemen ze dat,er stond trouwens ook nog dat hij 42 uur in een jeugdgevangenis had gezeten en 30 uur taakstraf heeft gedaan voor een tasjesroof in 2001.Geen crimineel dus,JEAH RIGHT :mad: .Ik hoop trouwens dat die vrouw ontoerekeningsvatbaar wordt verklaart want ik vind het absurd dat ze voor een begrijpelijke reactie waarin helaas een ongeluk is gebeurt achter tralies moet.Weer zo'n iiritANT crimineeltje van de aardbodem opgerot.Way to Go zou ik haast zeggen.
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    er is dus inmiddels meer over deze kwestie bekend heb ik begrepen.....daar er ook steeds meer bagger naarboven komt over onze troetelmarrokaan ali.
    het langdurige gezwats over raciale verschillen is totaal geen issue hier.......'t wordt alleen maar aangekaart door 2 fronten.
    het ene front claimt...zie je wel 't was "weer" een marrokaan.
    het andere front zegt...omdat het een allochtoon is brengen "jullie" het weer naar voren.

    ikzelf,en gelukkig nog een heleboel hier zien het niet als beerput waar de overtollige stress in gekieperd kan worden,maar gewoon als een rat..met zelfs nog excuses voor de rat.
    dit soort walgelijke,laffe,structureel werkende draaideur crimineeltjes mogen "allemaal" aan de beurt komen.
    als de mogelijkheid bestond gaf ik deze mevrouw desnoods 100 tasjes als voorschot plus een leopard tank om helemaal zeker van je zaak te kunnen zijn.
    wat deze etterbuilen totaal niet beseffen en ze waarschijnlijk ook geen ene reet kan schelen is het persoonlijke leed dat zij met hun daden teweeg brengen.

    heel veel die "hier" lukraak hun wijsheden neer pompen hebben werkelijk geen flauw idee waar ze het over hebben en lullen dan ook alleen maar over het feit.."het was maar een handtasje"

    heb je enig idee wat een trauma mensen hier aan overhouden als zij in een dergelijke situatie betrokken raken of betrokken zijn geweest.
    complete menselevens zijn verneukt door dit soort uitschot.
    slachtoffers durfen soms jaren de straat niet eens meer op en als het dan zover is dan moeten zij voor hun gevoel "ogen" in hun achterhoofd hebben.....en dat alleen maar omdat bv "hun tasje is gejat"
    ik heb in mijn werk collega's van 2 meter als een klein kind zien huilen omdat ze een beroving moesten meemaken waar zij natuurlijk ook niet om gevraagd hebben.
    bedreigd met mes en pistool moet je niet alleen je centen afstaan maar ook alles waar je godverdomme zelf voor staat.
    in deze machteloosheid word een kerel die normaal de bomen de straat uittrekt heel erg klein...en ik kan je vertellen dat de woede die achteraf naar boven komt met geen pen te beschrijven is.

    ik begrijp daarom donders goed waarom deze mevrouw overgegaan is tot deze manier van handelen.
    .....mischien moest de topic maar anders gaan heten.

    tragisch ongeval met "goede" afloop mischien.
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Mee eens. Kunnen we trouwens niet onze eigen toch organiseren op hetzelfde moment dat zij de stille toch voor deze idd troetelmarrokaan gaan doen. Even laten weten dat niet iedereen het ermee eens is zegmaar. ;)
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    een stille tocht voor de vrouw die berooft werd?
    das nog veel erger...
    en bovendien als je laat weten wat je mening is aan zo'n **** marokaan moet je vrezen voor je leven
     
  17. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    oh ik dacht een stille toch voor die marrokaan. Voor die vrouw vind ik het prima. Beetje raar aangezien ze niet dood is maar goed, ik snap wel dat mensen dit niet pikken.
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik hoor uit betrouwbare bronnen dat gisterenavond de bloemen bij dat halve mausoleum weg zijn gehaald door "vreemden".

    't lijkt mij vrij wijs voor de familie van het "slacht offer" om de begraafplaats ook onbekend te houden.
     
  19. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Mwah, ik vind dat hij recht heeft op een grafsteen als hij dat wilt. Alleen moeten ze voor de rest oprotten met het vragen van enige sympathie. Die bloemen op de straat is ook zo'n zooitje en het is niet alsof er een goed mens is gestorven door zinloos geweld ofzo.
     

Deel Deze Pagina