1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk is er een Marokkaan op een positieve manier in de media is et weer niet goed. Als je consequent bent, kan je deze conclussie zo'n beetje bij iedere bekende Nederlander trekken.
    Ik vond em ook iets te vaak aanwezig in de media het afgelopen jaar, maar ik denk dat dat meer zegt over de media dan over hem.
     
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Je mist het punt hier Glue. Ten eerste het gaat niet gebeuren, maar als dat wel zo zou zijn dan komt hij op voor iemand waar iedereen een hekel aan heeft. De troetelmarrokaan Ali E B die net 4 maanden had gezeten voor gewapende overval en die nu met zijn actie het leven van een vrouw heeft vergalt. Dus het is helemaal niet zo positief. Ik neem aan dat Venom dat bedoelde. Maar idd geld verdienen over iemands dood is niet nieuw in showbisland.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  3. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vrouw heeft haar eigen leven vergalt toen ze die tasjesdief plette tegen een boom. En verder walg ik gewoon van de mensen die het goed vinden wat die vrouw gedaan. Dat die gozer een crimineel en je tasje jatte, geeft je nog niet het recht om iemand te vermoorden.
     
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ok als ie dat bedoelt, snap ik em wel, maar ik kreeg de indruk dat ie doelde op de dingen dat Ali B. doet voor goede doelen, zoals Warchild enzo.
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het meer is dat er eindelijk eens iemand was(en een vrouw nog wel) die het niet over zich liet gaan. Ze boekte die bak vet hard in z'n achteruit en reed daarbij dus opzettelijk of niet die Ali dood. Zelf vind ik het een zeer terechte daad, maar ik weet niet of ze opzettelijk of niet de jongen heeft doodgereden. Natuurlijk is ze niet goed bij haar hoofd als ze die jongen wou vermoorden, maar pijn wou ze hem zeker doen.

    Ali kwam zelfs nog van de rechter!! |:- Gaat 'ie vrolijk door met z'n mattie.

    /edit

    Warempel, je hebt gelijk :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2005
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat mensen hier van jou walgen met je uberoverversimplificeerde
    ( 8) ) manier van denken.
     
  7. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan er ook geen traan om laten, maar ik vind de dood wel een erg zware straf voor een tasjesdief. En Beuker: er is een verschil tussen een tas die uit je auto wordt gejat of een gewapende overval. Dat laatste is namelijke een stuk ingrijpender... Oké, die dief heeft dan wel vast gezeten voor een gewapende overval, maar het misdrijf in kwestie was een tasjesroof, en als die vrouw hem expres heeft dood gereden is dat fout van haar, je mag in Nederland gewoon GEEN eigen rechter spelen. Nooit.

    Maargoed, ik vind dat zij een werkstraf moet krijgen, geen gevangenis in elk geval.
     
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je zijn dood eigenlijk ook niet als een 'straf' kunt zien die is opgelegd. Hij is dood door een ongeluk, maar aangezien hij geen frisse kerel is en hij een vrouw overviel zie ik het persoonlijk als een terechte straf ofwel een ironische samenkomst van omstandigheden. Jammer voor hem, maar mijn dag werd een stuk fleuriger.

    Dat van die vrouw weet ik niet. Als zij die gasten echt klem wilde rijden om ze te stoppen vind ik dat ze een lintje moet krijgen. Als ze zoiets had van ik rij ze dood dan zou dat wel erg drastisch zijn, maar misschien flipte ze door wat haar overkwam. Je weet zelf ook niet wat jij zou doen in zo'n situatie. wanneer zij dus oprecht die gasten aanreed vind ik dat zij slachtoffer en dader tegelijk is en daarom hoop ik dat ze nooit de binnenkant van een cel zal zien. Haar intenties kun je nooit achterhalen. Dat ze het achteraf beter niet had kunnen doen is wel duidelijk. Omdat je nooit kan weten wat ze dacht geef ik haar de voordeel van de twijfel in deze situatie...jammergenoeg werkt het nederlands recht niet zo simpel.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie post Nusti Dada _0/ , nee vind je het heel gek dat ze het niet gaat zeggen, dat snap je toch wel of ben je zo dom? :+

    Zo mooi was die auto niet, was gewoon een zielige bak schroot, heb je zeker niet gezien, of heben jullie thuis ook zo'n mooie auto? :+, dus uit onderzoek is dus gebleken dat ze hem met opzet (bijna zeker) heeft aangereden. En troetelmarrokaan beetje nageaapt van Ruud de Wild hè?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ze heeft het niet gedaan om hem te doden, dus waarom zou ze _0/ . Snap je het nu of ben je zo dom?? :+

    edit:
    Gast jij bent echt simpel. Alleen de benzine in die auto is waarschijnlijk al meer waard dan dr tas. Sterke opmerking ook nog, voor jouw informatie troetelmarrokaan gaat al wat langer rond en ik denk niet dat Ruud hier patent op heeft ofwel?? Heet je trouwens Mohammed E. B. ofzo, want dan begrijp ik jouw blinde aannames weer een beetje.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik dacht types zoals jij doen altijd anderen na zie mijn posts dan jouw posts dus miss is die opmerking niet zo heel sterk, en ze heeft het dus (UIT ONDERZOEK GEBLEKEN) opzettelijk gedaan, misschien alleen om hem te stoppen, maar dan ging ze toch wel degelijk te hard. En dat "Voor jouw informatie" is echt zo'n uitspraak die al die arrogante meiden gebruiken.... En het gaat hier niet echt om een optelsom hoor, dat doe je maar op school :+ .

    Vrijheid van Meningsuiting mag best maar de mening van een racistische gast is geen meningsuiting meer, maar een uiting van racisme, en ga het niet ontkennen, want het is toch overduidelijk. Net zoals in het topic over Theo van Gogh, had je soms ook heel sterke uitspraken.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  12. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Door mensen zoals JIJ gaat dit land naar de klote!!!!
     
  13. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik pleit er gewoon voor dat mensen niet eigen rechter gaan spelen en iemand vermoorden om een lullig tasje. Mij lijkt het dat het land kapot gaat aan mensen die andere mensen vermoorden om een tasje en mensen die daar mee instemmen.
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Leg eens uit dan.

    Hey:D, laat dat lullig ff weg en maak er tas van, want anders komen ze weer met zo'n opmerking van, nou waarom stal hij dan zo'n lullig tasje want zo triest zijn zij, dus dan gun je ons een domme opmerking minder.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Idd iemand vermoorden om een tasje is te gek voor woorden, geloof ook niet dat ze hem wilde doodrijden hoor. Maar ja nu word het misschien eens duidelijk dat misdaad niet loont!!!!
     
  16. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    die vriend van die gozer rende weg...heel zwak
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Wat zou jij doen als je net een tasje had gestolen en er kwam iemand met een auto achter je aan??? Blijven staan???
     
  18. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het in deze situatie dat het alleen om "een tasje" ging? Het is eigendom van die vrouw, het is HAAR bezit, en niemand heeft het recht om dat te stelen.
    Bij mij is ook een tijdje geleden ingebroken, en het klinkt misschien raar, maar het geeft je echt een vreemd gevoel, een gevoel van boosheid en vooral ook machteloosheid. Vreemden pakken JOUW bezit af, waar jij voor hebt gewerkt.

    Ik kan er ook echt niet mee zitten wat er gebeurd is hier, ze zal niet de intentie gehad hebben om die jongen dood te rijden, maar ik kan me heel goed in dezelfde situatie inbeelden. Op zo'n moment kook je gewoon van woede, en terecht. Iedereen moet gewoon van elkaars eigendommen afblijven, of het nu een tasje is of een dure auto. Ow het was zo'n hardwerkende jongen, sure, dan was gewoon blijven werken voor je geld i.p.v. het bezighouden met deze trieste praktijken.
    En of het nu een allochtoon is of autochtoon, dat boeit mij helemaal nix.
     
  19. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    toen die gozer half dood op de grond lag rende hij weg.....vrienden TOT de dood
     
  20. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het gek? Voor hetzelfde geld had ze hem ook nog overhoop gereden.
     

Deel Deze Pagina