1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

1. Xbabe

Xbabe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft ze hem expres dood gereden?? ik denk het niet dus

2. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat denk ik ook niet, t was gewoon een moment van radeloosheid. En denk je nu dat die vriend van de dader wegrende omdat hij bang was om omver gereden te worden? Denk het niet, denk eerder dat hij wegrende als een laffe hond om te ontsnappen aan zijn daad.

3. Xbabe

Xbabe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Een spreekwoord is hier gewoon op z'n plaats: Eigen schuld dikke bult. Of: Opgeruimd staat netjes.
    Had ie ze fikken maar thuis moeten houden. Dat die vrouw in haar woede hem plat heeft gereden is begrijpelijk. Al was het voor haar beter geweest als ie allebei ze poten had gebroken ofzo, want nu zal zij nog gestraft worden.

Maar ze heeft iig geval haar tas terug.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man wat een sukkels, door je slachtoffer aangereden worden haha. Echt zwak die tasjes dieven. Dit vind ik ook wel een leuk onderwerp voor die opgevoerde scooters, dat ze die vaak gebruiken voor van zulke dingen.

6. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En terecht dat ze gestraft wordt. Vergelding van misdaden is aan de staat niet aan mensen die het recht in eigen hand nemen

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Echt jammer. Je kunt het niet winnen dus gooi jke het maar op racisme. Ik geloof dat de topicstarter nog nadrukkelijk heeft angegeven dat we het hier over dader vs slachtoffer hebben en het niets met rassen te maken heeft. Ik heb geen respect voor die lul omdat (en dit heb ik al 10x gezegd maar dan nu nog een keer voor jou) hij alleen maar dingen stuk maakt en mensenlevens vergalt met zijn acties.

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind dat je daar gelijk hebt addict. Alleen op alle regels zijn uitzonderingen. Als ze een dag later was teruggegaan, geen aangifte had gedaan zodat ze hem zelf omver kon rijden dan was ik het uiteraard met je eens. Alleen dit ging allemaal zo snel dat er verschillende argumenten te bedenken zijn waarom het zo gebeurt is terwijl ze uit eigen princiepes nooit iemand zou willen doden.. Dat is iig mijn mening...

9. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zijn er allerlei dingen te bedenken waarom het gebeurd is, maar dat pleit haar nog niet vrij van de afschuwelijke daad die ze begaan heeft.

10. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik durf er bijna geld op te zetten dat de grootste schreeuwerds hier nog nooit in een situatie betrokken zijn geweest die ook maar een klein beetje in de buurt komt van de gebeurtenis waar we hier over discussieren.....uitzondering daargelaten uiteraard.

wat ik ook al merk dat als het voor een aantal hier te moeilijk en blijkbaar persoonlijk wordt dan gaat de onzinpraat naar een nog veel hoger niveau,antwoorden worden vermeden en daarvoor in de plaats wordt er meteen een andere vraag gesteld...we kunnen met ons allen zo de 2de kamer in hier :+

wat de lulligheidjes naar elkaar toe betreft is in mijn ogen een teken van zieligheid en zwakte.
    op een of andere manier voelt diegene zich in "zijn" gelijk aangevallen en moet om zichzelf weer een beetje kerel te voelen maar een tering opmerking maken die vaak kant nog wal raakt en veelal geen ene reet met de hele discussie te maken heeft...mischien de leeftijd...wellicht het verstand...ik hoop het eerste.
    je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar doe wel normaal tegen elkaar....meer hoef je niet te doen en dat is niet teveel gevraagd lijkt mij zo.

terug naar het veelbesproken onderwerp......

over een week of tig zal er na talloze vervolg onderzoeken uiteindelijk een rechtzaakje plaats gaan vinden.
    ik denk dat deze mevrouw "dood door schuld" gaat krijgen en een jaar of 2 de lik in gaat.
    pijnlijke situatie voor alle betrokken partijen zowel ouders slachtoffer als man en kinderen van de bestuurster van de auto want in dit soort gevallen wint nooit iemand.

ik blijf er nog steeds voor de volle 100% achterstaan dat ik het voor de proletarische tassenplukker niet erg kan vinden en terwijl ik dit typ een grimas op mijn gezicht niet kan verbergen.
    het was gewoon een kwestie van inshallah.

ps wie zoekt ff uit of ruud de wild "proletarische tassenplukker" al gebruikt???

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ja maar nu ga je ervan uit dat haar daad afschuwelijk is omdat ze hem expres wilde doodrijden. Ik vind de daad van die Ali afschuwelijk en de reactie om achteraan te gaan en hem misschien zelfs klem te rijden niet onbegrijpelijk. De gevolgen zijn afschuwelijk...maar of dat haar bedoeling is geweest kan niemand zeggen. Dus stel dat de daad het klemrijden van een crimineel is om hem aan te houden dan vind ik de daad niet afschuwelijk. het resultaat echter.. maar die had niemand van te voren kunnen bedenken.

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Damn ik ben even weg, en het is al weer een stuk verder volgestampt met de discussie. Nice... Heb geen tijd om de pagina's die ik gemist heb terug te lezen, maar ik wil nog wel even wat zeggen. Het zal waarschijnlijk wel bekend zijn hier, dus geef ik simpelweg mijn mening maar.

Vanochtend zat ik lekker in de auto, rustig rijden lekker muziekje op, hoor ik opeens op de radio dat er nou een stille tocht komt voor Ali el B. WTF? Een stille tocht voor een waardeloze crimineel? Absurd vind ik dit. Al verdiende hij niet met de dood bestraft te worden voor zijn daden,vind ik het ronduit belachelijk dar er zoiets wordt georganiseerd voor iemand die tasjes roofde, en gewapende overvallen heeft gepleegd. |:-

13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zij heeft nog een leven wat vergald kan worden hè? Winnen? :confused: Dit is toch een discussie? :+ Ik gooi het niet op racisme daar was het al snel op beland, omdat iemand het handig vond om er ff bij te vertellen dat de dader Marokkaans was, terwijl dat totaal irrelevant is. Het is ook wel knap dat je uit een paar kleine stukjes afleid dat hij alleen maar dingen kapot maakt. En weet je waarom ik antwoord met zo'n antwoord, omdat jij er altijd als de kippen bij bent als een allochtoon wat slechts heeft gedaan om dan "Toevallig" altijd de kant tegen de persoon van Allochtoonse afkomst kiest, maar ik kom op dit forum om te discusseren en mij te amuseren en niet om te winnen/verliezen/kwetsen, als jij zegt ik ben geen racist ok, dan ben ik daarover uitgepraat. Winnen doe ik bij de prijsvragen!!:)

Offtopic: Al 2 gewonnen:D

Haha zo komisch, stille tocht gaat wel echt te ver. :+

Zo ben jij ff grappig :{

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    je bent het dus met me eens? {/edit: Mooi!:p} Vind het echt te stom voor woorden. Maar goed deze tocht zal wel (d8 ik) bestaan uit familie en vrienden en mensen van de Marokkaanse gemeenschap.

Ik kan iig helaas niet. :cool:

15. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben het met je eens, gek he *) :9 , dit vind ik iets te ver gaan, hou de begrafenis/crematie of whatever, lekker in gesloten kring, want misschien is zoveel publiciteit juist niet het gene wat nodig is, en het is zowieso belachelijk.

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ik ben net zo grappig als dat ik bescheiden ben.....kon je het toch niet laten he haha.
    ik had je slimmer gevonden als je uit je hoofd wist wat inshallah inhield. :+

en riddick......hou lekker ff op over de hele raciale kwestie....deed er niet toe weet je nog.
    sommige mensen "horen" alleen maar datgene wat "zij" willen horen.
    als ik direct zeg "he kijk...daar loopt een nederlander" is er niks aan de hand.
    zeg ik "he kijk...daar loopt een marrokaan" discrimineer ik dan ook volgens jouw?
    ik weet zeker dat dit bij jou weer een reactie doet ontlokken van twijfelachtige aard......categorie leeftijd is het dan(even terug lezen).

lief zijn voor elkaar....ik weet zeker dat ze dat bij jouw thuis ook verteld hebben.

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ja die is kostelijk joh. En ik had ook nog volgens jou moeten opnemen voor die rat? En hoe maak ik dat op? Gewapende overval, en wanneer hij vrij is meteen weer een overvalletje doen, nee deze lieverd doet dit op deze 2 incidentjes nooit hoor. Overigens dat hij marrokaan is is een feit en niemand heeft daar negatief over gesproken. Jij bent de enigste hier die meteen weer vind dat dat niet gezegd kan worden.

Nou kom nog een paar sterke argumenten en je haalt me in.

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hoor iig dat de idiote stille tocht niet door mag gaan.

doet cohen goed aan.

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    idd..ik zag het alweer gebeuren dat dhr Wilders (was net op t nieuws) de enigste was die inzag hoe dom dit was en dat zn concurrentie hem meteen maar wer ou bombarderen tot racist :9 . Gelukkig voor hem zijn er meer politici die inzien dat deze jongen een crimineel is en dat ze door hem te veroordelen echt geen heilige huisjes aan het intrappen zijn.

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ey beuker, kan je de shift toets niet vinden ofzo? ;)

btw Inshallah kan je hier niet gebruiken, omdat et iets in de verledentijd betreft. Je kan wel bv zeggen, Inshallah zal iedere tasjesdief hetzelfde lot overkomen, maar je bent wel duidelijk, denk ik.

Deel Deze Pagina