tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze reed iets te hard om hem gewoon te stoppen denk ik, maar ik was er niet bij dus dat zou ik niet weten.
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Het enige goede wat uit deze hele situatie voort kan komen is dat dieven het voortaan uit hun botte kop halen om te gaan stelen :).
    Feit blijft dat dit gewoon een vage situatie is. Had de tasjesdief niet gepikt, was er niks gebeurt. Hij is wel degelijk verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Het hele nare alleen is dat heel marokkaans Amsterdam Ali al B (met zijn 40 metgezellenrovers:+)hém ineens ziet als een messias die voor ons stierf terwijl hij niks gedaan had, en dat enge kaalhoofdige mannetjes met grote kisten dit weer als kaf op hun molen zien om buitenlandertjes weg te krijgen :'-(
     
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  4. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    En jij loopt altijd te zanikken over nuanceren 8) .. Als het echt zo is dat heel Amsterdams marrokko zo over hem denkt gaat nederland zekerweten een stuk rechtser stemmen de volgende keer. Wil het ooit nog beter gaan tussen de allochtoontjes en de autochtoontjes dan kun je maar beter hopen dat ze dit niet massaal gaan roepen want dat gaat niet bij iedereen het goede keelgat in.... :{. En dan geef ik het voordeel van de twijfel aan de kaalhoofdjes (aan wie ik btw een stronthekel heb)

    edit:
    Nu het hele rassendebat toch weer is geopend, ik kan me nog herrineren dat iemand in de racisme thread zei dat marrokanen nooit goed in het nieuws komen. Marrokanen kunnen dit ook gewoon niet goedkeuren (of dit zo is weet ik niet) wat die ali heeft gedaan. Waarom steekt niet een woordvoerder van een plaatselijke imam daar eens naar voren en laat horen dat zij het er ook niet mee eens zijn... Want wat jij zei dat criminelen het niet meer doen is een fabeltje Z (beetje kinderlijke kijk |:- ). Op die manier zou je hier nog iets positiefs uit kunnen halen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe:D het is hier geen kleuterschool :9 Maar het is zeker spijtig dat er nu weer een Marokkaans iemand in het nieuws komt, want dat zal die kale gastjes zeker weer een reden geven.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  6. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaat dit zal wel weer meer racisme vanaf de marrokaanse gemeentschap opleveren, dat wij zo maar mensen dood rijden en dat ze wraak willen... jammer er zijn zoveel normale marokkanen en turken enzo. en jah "altijd die buitenlanders weer" zul je ook wel horen. mij maakt het niet uit of het nou een blanke of een zwarte is het gaat er om dat ze stelen niet wie het doet. En die kale gasten vind ik persoonlijk niet zo lief (ik houd het netjes) niet dat iedereen die kaal is racist is hoor.
     
  7. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat heeft een Imam nu in deze zaak in te brengen. Niets, dus laat die gast nou gewoon zijn werk doen in de moskee. Een Imam is namelijk niet verantwoordelijk voor de gedrag van een Moslim.
    Maarja stel dus dat een Imam hier iets over zou zeggen. Zou hij zeggen dat diefstal haram(verboden) is. Namelijk gij zult niet stelen.
    De sjaria maakt alleen wel onderscheid tussen diefstal en beroving. Diefstal wordt je hand eraf gechopt en met beroving wordt je hoofd erafd gechopt. Dus als je een beetje cynisch naar het hele gebeuren kijkt, kan je zeggen dat et volgens de sjaria helemaal niet zo'n ramp is dat deze Ali is gedood. Maarja aan de andere kant kent de sjaria natuurlijk ook geen eigen richting.

    De vrouw in kwestie is al naar huis, geloof ik.
     
  8. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij weet hier toch wel het meeste van, dus ik zou zeggen laat hem spreken :)
     
  9. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Man lekker boeie of die verantwoordelijk is ofniet :cool: . Ik geef maar een voorbeeld, je mist mijn punt. Jij weet misschien alles van dat wereldje af, maar je moet ook begrijpen hoe de mening van de massa in nederland werkt. Ik zeg ook niet dat ze het moeten doen en het is idd absoluut niet hun verantwoordelijkheid. Ik zeg alleen dat wanneer ze dit doen de marrokaanse gemeenschap eens positief in het nieuws kan komen te staan. Jullie mopperen altijd dat ze zo worden benadeeld door de media. Wanneer ze in dit soort situaties eens duidelijk laten merken dat dit geen rassenkwestie is en dat ze zich compleet verafschuwen van dit soort overvallen en geweld dan zou dat wel eens positief kunnen uitpakken.
    a. de marrokaanse gemeenschap is aardig 'introvert' hiermee doorbreek je dat beeld beetje bij beetje bij de massa
    b. je laat zien dat niet iedere marrokaan zo denkt en het maar goedkeurt dat er een grote groep marrokaanse jochies rondloopt die het verpest voor de rest..
    Het was maar een voorbeeldje..thats all ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit wel een goed punt in ;)
     
  11. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zal is met een lekkere opening beginnen: Deze vrouw is onschuldig, sterker nog ze verdient een lintje!

    Ik zat gisterochtend het journaal te kijken. Ik zag daar een oudere marokaanse vrouw, die liep te schreeuwen dat het zo onschuldige jongen was etc. Deze jongen was CRIMINEEL, overvallen en meer van dit soort dingen, voor hem geen enkel probleem.

    Je moet je voorstellen, je zit in de auto komt moe uit je werk en in een flits wordt je portier opengerukt en je spullen uit je auto gepakt! EERSTE REACTIE! Deze vrouw dacht waarschijnlijk snel in z'n achteruit, dan vallen ze mischien om. Veel, heel veel mensen zouden een dergelijke reactie hebben. Expres vermoord zoals sommige hier zeggen, nee daar geloof ik niet in.

    Ik heb geen medelijden met die jongen, opgeruimd staat netjes. Ik heb wel medelijden met de vrouw, gelukkig is ze nu voorlopig vrijgelaten.
     
  12. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze verdient een lintje?? wat ben je nou voor een ziek persoon! Wie vind het nou goed dat er iemand word dood gereden? kansloos dat ben je. Ze had hem beter niet dood kunnen rijden kansloze want dan had hij er misschien nog wel wat van geleerd en dan waren er nu ook niet mensen die weer marrokanen "zwart" gaan maken. tering jij bent echt een treist persoontje. ze hadden jou moetten aan rijden.
    ik heb gesproken.
     
  13. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    He take it easy, take a sissi. Waarom zo reageren? Ik geef mijn mening en daar kan iedereen op reageren, maar een beetje normaal mag toch ook wel. Ik kan er gewoon niet om rouwen dat een crimineel overleden is. Mischien had hij er iets van geleerd, als hij was opgepakt. Dit soort jongens voor wie dit dagelijks werk is leren niks van 10 daagjes cel.
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :D:D Heb ik je in het verleden zo erg geplaagd dat je nu voortaan al mijn posts zo kritisch gaat bekijken? Ouwe kaalkop dat je bent :D :D :+
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    you bet ya, :p ouwe shoarmaetert van me 8) :D

    Je bent een beetje een rare spartan, niemand mag doodgereden worden omdat hij een tasje steelt, maar hij wel omdat hij iets zei wat jou niet aanstaat, rigggggggghhhttt 8) . Maar even serieus, ik vind ook dat deze vrouw juist beschermd moet worden. Natuurlijk niet omdat er iemand dood is gegaan, maar omdat zij achter de dieven is aangegaan. Iets wat veel mensen niet durven en zij dus even wel! Dat het zo'n trieste afloop had had ze van te voren ook niet kunnen bedenken en ik weet zeker dat ze het dan ook niet had gedaan. En wat betreft het zwartmaken is niet zo'n hele rare reactie wanneer de familie meteen openlijk bekend op wraak te zinnen. En waar ging het in de hele kwestie ookalweer om? Recht niet in eigen hand mogen nemen??
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  16. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Jawel, maarja er zijn zo veel pr offensiefjes geweest van de Marokkaanse gemeenschap zoals recent nog http://www.benjebangvoormij.nl/, maarja een zo'n incident en alles wordt te niet gedaan, dus op lange termijn hebben dit soort dingen niet zoveel zin imo.
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ;) ik heb al een paar keer gelezen dat de vrouw "te hard achteruit reed".......je mag daar gewoon 50 hoor :+


    enne...glue....ik ben echt te lui om altijd maar die malle HOOFDLETTERS te gebruiken lol
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  18. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    alleen het verschil met Wilders en de rest was dat Wilders alles weer toespitst op het punt dat de jongen een "Marokkaan" was (waarschijnlijk gewoon in Nederland geboren) en in feite roept dat alle criminele "Marokkanen" het land uit moeten. Het Theo van Gogh effect was uitgewerkt en Wilders zag nu weer mooi zijn kans om zetels te winnen door dit soort Politieke spraak diaree (heeft Ruud de Wild deze al bedacht?)
     
  19. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Het slaat helemaaal nergens op dat er een stille tocht komt ? ( misschien van 15 man ofzo alleen famillie leden en vrienden ) want wie hier aan mee doet is echt GEK!


    Wie haalt het in zijn hoofd om voor een crimineel ( want dat was het ) een stille tocht te houden.

    Hij kwam bij de rechtbank vandaan en heeft waarschijnlijk niks geleerd van zijn vorige misdaden, en steelt gewoon weer een tasje.
    Ik vind het mooi dat hij doodgereden is, eigenschuld dikke bult. moet je maar niet zo ongelovelijk dom zijn!

    SCHIJTHEKEL heb ik aan die mensen zoals ALI EL B BAH IK KOTS ER OP.

    heb er geen goed woord voor over.
     
  20. Ruud

    Ruud Guest

Deel Deze Pagina