1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het een nederlander was zou het anders zijn geweest. Op dit forum zie dat Racistisch nederland er van smult. Als het een Tokkie was geweest dan zouden er massa herdenkingen plaats zijn gevonden. Als het Johan Simons was zouden jullie allemaal anders denken.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Die kleine herdenkingsstoet is toch alleen voor de familieleden. Het gaat hier ook om een jongen die familie had, die familie verdient imo toch wel een herdenking, ook al was die jongen een crimineel.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik niet, en ik denk vele met mij. De Tokkies mogen ze wat mij betreft ook levenslang achter de tralies laten verdwijnen. En hun verdiende geld met deze asopraktijken afnemen. Ook al die zigeuners en woonwagenparken mogen worden gemolestreerd. Maar dat is een andere discussie, crimineel is crimineel en ik ga echt niet rouwig doen omdat deze crimineel tijdens zijn omvergereden is. Hij heeft het er zelf naar gemaakt, had ie maar geen tasjesdief moeten worden, je mag niet eens stelen etc dus hopelijk heeft ie moeite om de hemel in te komen.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    OMG rikkel racistich Nederland dus he?? ;) ja wij zijn zoals al in de poll van RTL nieuws was me toch een partij racischten, echt jongen. Een groot deel van Nederland is het gewoon spuug en spuug zat, of dit nu door alle media aandacht komt of niet dat doet d'r niet toe we zijn het gewoon een beetje zat, en idd dan was het anders geweest ja, maar dan nog zou ik geen traantje om de gozer in kwestie laten. En het was geen Tokki en het was geen Johan Simons...dus daar kan je over speculeren maar dat haalt geen moer uit!
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    niet weer de weg van de minste weerstand opzoeken rikkel.

    je zal altijd een scheve verstandhouding houden in dit soort kwesties waarbij een etnische minderheid bij betrokken is.
    mensen die ronduit beweren dat het weer prachtig is omdat er een marrokaantje is gesneuveld hebben doorgaands ook maar het verstand van een amoebe dus die kan je het bijna al niet eens kwalijk nemen.

    ikzelf had het ronduit belachelijk gevonden als er werkelijk een stille tocht werd georginaseerd om deze kwal.
    dit soort mannetjes zijn de smet op de maatschappij en die dienen heel snel vergeten te worden...of ze nou wit of zwart zijn.
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je mag ook niet doden. Dus wat zeur.
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Klopt, maar wie zegt dat ze express die gast heeft aangereden? Ze wilde ze enkel aanhouden om haar tasje terug te krijgen.
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja idd, en eerlijk gezegt vind ik het ook echt niet erg dat hij dood is. Die kerel komt net uit de bak ik kan zijn klauwen nog niet thuishouden.

    Als deze vrouw vervolgd word zouden ze pas een stille tocht moeten houden.
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat word dan de eerste stille tocht waar ik aan mee doe.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als ze zegt dat ze het niet opzettelijk heeft gedaan, geloof ik dat direct. Dat is alleen nog een reden om haar vrij te pleiten. Ze had gewoon de "standaard procedure" moeten volgen, i.p.v. eigen rechter spelen.
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ag, de standaard procedure hier is klacht op een grote stapel, in een archiefkast, om nooit meer gezien te worden.
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik had ook plankgas gegeven als mij dit was overkomen en wat versta jij onder standaard procedure? Ze laten wegrijden, aangifte doen en dan het tasje nooit meer terug zien?
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zeg ook niet dat daar wat mee gebeurt, maar het is beter dan de dader (per ongeluk) dood te rijden.
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind ik niet, zo weet (naja, nu niet meer in ieder geval) hij tenminste dat hij er niet zomaar mee weg kan komen.
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ff gouw mijn mening tussendoor (2 dagen weggeweest en geen zin/energie om alles door te lezen)

    Stille toch= ongeloofelijk dat dat kan het is en blijft een crimineel een stille toch hou je voor iemand die zinloos word doodgetrapt.Niet voor een crimineel

    uitspraak verdonk/wilders : Ook niet te begrijpen het gooit aleen maar meer olie op het vuur en das nou net niet wat we willen.

    Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het onbegrijpelijk vind dat deze mevrouw niet gezien heeft dat ze de jongen vast/dood reed tegen een boom.Je kan je ook afvragen met welke snelheid dit is gebeurd deze zal niet langzaam zijn geweest (de jonge was opslag dood van wat ik er van heb meegekregen ).Vind het daarom ook terecht dat het OM doodslag ten laste heeft gelegd.Ze heeft met het opzettelijk achteruit rijden naar de jongens op (de vermoedelijke toch hoge snelheid) Een te groot risico genomen.Spijtig maar waar .Verder dat ze heeft vastgezeten tjah lullig en dat ze is vrij gelaten,goed.Ze heeft kans op herhaling of vluchten of iets dergelijks geen enkele reden om haar vast te houden.Ik geloof trouwens niet dat ze op de jongens is ingereden omdat ze van allochtone afkomst waren of iets dergelijks.Ik vraag me wel af wat er in nederland was gebeurd.Als de rollen waar omgedraaid nederlandse tasjes dief en marrokaanse bestuurder.Ik heb een groot vermoeden dat het land dan in rep en roer was geweest de bestuurder aan de schandpaal was genageld door verschillende politicie.Voor geen van beide personen kan ik nou respect voor tonen of beschouwen als een held.Dat je je spullen probeert te beschermen is 1 maar de manier waarop is 2.....
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat meen je niet :confused: .. Dus je wilt zeggen dat dit erger is dan die jongen die is dood getrapt door 2 jongens bij zo'n supermarkt (zit ook in dat liedje van Lange frans/baas b..)
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Meen ik wel, over het algemeen vind ik stille tochten behoorlijk nutteloos eigenlijk, geen idee waarom ik dat zei, meer een impuls..
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah der word een held gemaakt van een persoon die al dan niet expres een leven heeft ontnomen.Zeker in dit geval vind ik dat werkelijk geschift.Dan kan je net zo goed stemmen voor een totale anarchie en elke crimineel (groot klein doet er niet toe) vogelvrij verklaren.Je krijgt dan een soort oorlog op straat.Ik vind de stille tocht voor de tasjes dief ook niet kunnen (al eerder aangegeven maar om het nog is te benadrukken)
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hoop dat, nu de vrouw is vrijgelaten, ze wel rust krijgt.
    Maar ik denk haast dat ze beter onder kan duiken...

    Want zo gaat dat tegenwoordig in Nederland.
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja die zal over een week wel 20 Marrokanen voor de deur hebben staan.. :{
     

Deel Deze Pagina