1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Die gast Ali B :+ stond bekend bij z'n vrienden als tasjedief (volgens fok)... Je hoeft maar 1 iemand tegen te komen die het niet pikt. Is je eigen schuld, ga dan iets nuttigs doen, zoals werken ofzo. Boontje komt om z'n loontje zeggen ze dan. Misschien wel erg hard, maar risico van het vak hé |:-

    En dat van die vrouw is natuurlijk niet goed te praten, maar zoiets noemen ze ook wel tijdelijk onterekeningsvatbaar.. zo noemen ze dat toch ook wanneer een gestoor persoon iemand vermoord toch? Gooi het dan in dit geval daar ook maar bij.. krijg je misschien voorwaardelijke straf |:-
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  2. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien wou ze wel gewoon de weg blokkeren zo dat ze ff een hartig woordje kon spreken met de jongens :{
    maar gaf op dat moment de scooterrijder gas bij en reed zich klem tussen de boom en de bumper.
    dus waar staat dat ze ze met opzet de dood inreed?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    er is nog niks bekend over deze kwestie en daarom gaan ze zelfs nu nog uit van een gewoon verkeersongeval.

    wat de eventuele opzet geweest zou kunnen zijn is dus niet bekend.
    ik merk in een aantal posts hier dat de vrouw in kwestie meteen als schuldige wordt aangwezen...........dit getuigd niet van enig rationeel denkwerk en lijkt eerder op een schreeuw om persoonlijke aandacht om "hun" standpunt maar te verduidelijken.

    de feiten zijn op dit moment.

    1:confused:lachtoffer rooft tasje van verdachte/medeplichtige aanrijding.
    2:confused:lachtoffer komt om door aanrijding/beklemming.



    we horen het allemaal wel wat hieruit voortkomt.

    ik ben ff een stukkie werken tot een uurtje of 1 vannacht....laters en keep it nice boys and girlies :)
     
  4. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja jammer dat ze er maar 1 heeft geraakt O-)
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Mja, eerst maar eens afwachten tot er wat meer duidelijkheid in het verhaal komt. Voor de rest hou ik het op: bad things happen to bad people :)
     
  6. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Meppen tot hij neergaat, geen plietsie erbij halen natuurlijk. anders pakken ze jouw op wegens mishandeling van een inbreker in je eigen huis. En dan mag je nog schade vergoeding betalen ook. Dan, hup achterin de kofferbak en een paar provincies verder in een bos begraven. zo doen we dat dan :cool:
     
  7. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    nou die vrouw kan 20 twintig jaar de cel in, wat denkt ze wel
    pfft

    wees eens realistisch het is maar een tas
    volgens mij zijn de achterna rij koste nog groter dan de prijs van de tas en denk je nou serieus dat ze hem terug gaan geven?
    Ik hoop dat deze vrouw gewoon beboet wordt zoals het hoort en geen prins bernard of wie deze keer dan ook gezeik
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  8. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat ik ook meer medelijden met de vrouw heb dan met die gozer. Moet je maar van andermans spullen afblijven! Het is niet goed om de dood als doel te stellen voor vergelding maar ach een schoft meer of minder kan nooit erg zijn.
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed nieuws, weer zo'n mongool minder.
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    lol :cool:
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Sneu voor die vrouw, blijft je je hele leven bij..
    Ik heb toevallig ook in een vlaag van woede een zakkeroller voor de vlakte geslagen op dat moment heb je je doen en laten niet onder controle.
    Dat die vrouw dat heeft gedaan lijkt me zo'n zelfde geval, ernstig dat die jongen er bij dood is gekomen, ik had hem liever een half jaar in de rolstoel gezien zodat hij er wat van zou kunnen leren.
     
  12. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigenlijk vind ik dat ook :p
     
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    eigenschuld dikke bult

    door dit soort acties van slachtoffers zullen andere bandieten in het vervolg mss eerst nadenken ;)
     
  14. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Kort maar krachtig: God straft onmiddelijk en onvoorbiddelijk!!!

    Wel jammer voor die vrouw dat ze nu berecht word.
     
  15. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige hiero doen net alsof ze zelf nooit iets gestolen hebben komop, ik denk dat de meeste hier wel een een pakje kauwgom hebben gejat bij de kruidvat ofzo. En jah jammer dat die vrouw berecht word, ook jammer dat die gozer tasjes moest jatten om aan zijn geld te komen, ook jammer dat er nu weer mensen zijn(hier geloof ik nog niet) die zeggen: "het zijn ook altijd die buitenlanders die jatten". En wat zou ik hebben gedaan? ik weet het wel op het momend dat ze mijn deur open trekken hem zo'n stoot op zijn hooft geven dat hij achterover slaat, kom nou een btje aan mijn auto deur komen.
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Kijk een tasjesroof is één ding.... niet goed te keuren. Maar iemand doodrijden? Dat is een totaal ander verhaal. Dat je kwaad wordt als ze iets van je stelen, snap ik, maar om dan op iemand in te rijden. Dit is geen boontuje komt om zijn loontje effect maar eerder een doperwt komt om een winterpeen situatie.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Amen.

    hehe :+

    Ik vind, zoals wel meer hier, eigen schuld (wel hele) dikke bult. Blijf dan ook van andermans spullen af...

    Anyway; was het niet zo dat de vrouw haar auto in z'n achteruit gooide, en dat die jongen is overleden doordat hij klem kwam te zitten tussen de auto en een boom? Zoiets meen ik gezien te hebben op het nieuws.

    Kan het mis hebben hoor, ik was ook nog niet helemaal wakker toen ik het zag.

    En over de vrouw: voor eigen rechter spelen is verkeerd, maar als ik in zoiets terecht zou komen zou ik in de 1e instantie ook als een idioot er achteraan gaan.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Heb jij ene handtasje dan? :{
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach, dat is nou eenmaal het risico van je baan.. Je hoort de deelnemers en toeschouwers van de Dakar Rally toch ook niet huilen over de risico's als er weer iemand een tienvoudige koprol maakt in het zand? :)

    Wat betreft die vrouw; tja ik kan het best begrijpen. Ik weet echter niet hoe het is gegaan; of ze gewoon de jongens gevolgt is of een high speed chase heeft gehouden. Of ze bewust de jongen heeft aangereden; of het een ongeluk was. Maja; moeten die lui maar van je spullen afblijven.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet toch eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind, Je krijgt er gewoon het heen en weer van van al dat gezeik hier in Nederland. Alles kan maar, alles mag.
    Slachtoffers worden daders. Het mag natuurlijk niet gezegd worden, maar eigen schuld dikke bult. Hoop dat die vrouw geen een of andere straf krijgt.

    En inderdaad, wat zou jij doen als je dure nieuwe mp3speler gejat wordt?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005

Deel Deze Pagina