1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat haar hele leven steeds weer...:{
     
  2. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ali's vrienden zullen die vrouw idd nog lang niet vergeten..als je ziet hoeveel mensen in die stille tocht meeliepen..die gozer pleegt GEWAPENDE overvallen, dus met een moordwapen, nu word hij zelf vermoord.
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    you people make me sick..
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mooi om te weten jonge. :)
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Stel jij doet iets waar een ander het niet mee eens is. Die vind dat het echt niet door de beugel kan. (laten we zeggen dat je door rood rijd) Die rijd jouw dan ook dood. Vind je dat dan ook ok? Zo nee, waar trek je dan een grens?
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Jij redeneert nu net alsof mensen het hier goed vinden dat die gast als het ware een soort van doodstraf heeft gekregen. Dit is onzin natuurlijk, zijn dood was niet meer dan een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Dat sommige mensen (ik overigens ook) vervolgens niet kunnen treuren om zo'n crimineeltje z'n dood is iets compleet anders.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik denk dat er zo vaker mensen voor eigen rechter gaan spelen :) Dat is erg slecht voor de samenleving.
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Want.... dan zijn er minder criminelen?
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan krijg je juist meer criminelen
     
  10. Ruud

    Ruud Guest

    Ze is al ondergedoken mate!

    Frustrerend om te lezen hoe sommige dingen uit het verband worden gerukt hier. Vooral omdat je weet dat 't toch wel enigzins een afspiegeling van de maatschappij geeft.
    Kranten staan er vol van; Marok's moeten zich niet zo snel de slachtofferrol aanmeten.
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    die vrienden van die ali hebben gezegd wraak te nemen.........ow dus als die ali mijn winkel had beroofd zou ik ook wraak mogen nemen??? pfftt.....sodemieter gauw op
    al dat gezeur dat die vrouw de dader is.........door dat gezeur maak je dr een slachtoffer die waarschijnlijk bang is om op straat te lopen.........wat een gezellige samenleving :{
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik denk, dat als er nou ook maar iets met die vrouw gebeurd door een ali, dat dan de pleuris uitbreekt.
     
  13. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja shit, dan kan ik gewoon onderduiken , 3 lijfwachten nemen en in Duitsland uitgaan :/. Kan ik meteen die party-snor proberen die ik laatst heb gekocht.
     
  14. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen zeggen dat die vrouw beter alle 2 jongens had kunnen doodrijden. Maar ik vind gewoon dat de vrouw vervolgd moet worden, zoals het OM heeft gezegd. De rechter heeft haar vrijgesproken. Hopelijk gaat 't OM in hoger beroep.
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    de rechter heeft haar niet vrijgesproken.De rechtzaak loopt nog gewoon.Ze is aleen vrijgelaten uit voorarest.Wat heeft het voor zin om zo iemand vast te houde.Die zal het niet nog een keer doen en vluchten zit er ook al niet in
     
  16. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vrouwe vervolgd moet worden, ben je gek geworden. Er moet eerst maar eens een degelijk onderzoek komen voordat die klote OM weer iemand onschuldig probeert vast te zetten. En dat is die vrouw nog steeds, onschuldig, totdat wordt vastgesteld dat ze het met opzet heeft gedaan. Het leven van die vrouw wordt totaal de grond in geboord. Haar hele leven is in een klap kapot gemaakt door zo een klootzak die dacht even een tasje te kunnen jatten.

    En waar ze dan ook nog het gore lef vandaan halen om voor die Ali een stille tocht te houden weet ik al helemaal niet meer. Die gozer is gewoon een crimineel hij heeft meerdere overvallen gepleegd en ook nog gewapend. Ik ben blij dat de stille tocht verboden is.

    Dus denk voortaan na voordat je zegt dat ze die vrouw maar moeten vervolgen. Ze heeft al meerdere dagen in de cel gezeten. De vriendjes van Ali willen de "goede" jongen zijn dood wreken, en dan wordt ze ook nog verder vervolgd voor doodslag waarvoor 15 jaar kan staan.....

    Het is zijn eigen schuld, actie - reactie, als je iets doet kan je ook iets terugverwachten. En vooral als je aan iemands spullen of bezittingen komt, weet je niet hoe de reactie van die persoon kan zijn
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja en dat is dan 1 crimineel minder.
    Al diegene die in die stille optocht meeliepen vergeten maar een ding, en dat is als die kerel zijn fikken had thuis gehouden dan zou hij nu nog leven.
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    A relax B wees reeel.dat die jongen der tas heeft gejat is fout en deels het begin van al dit.Maar dit rechtvaardigd in geen enkele manier deze actie van deze mevrouw.Denk na hoe hard moet je ong rijden om iemand te doden tegen een boom.Daar is een sygnificante snelheid voor nodig.En dat je het dan ook nog niet eens ziet is ook al uiterst twijfel achtig.Ze heeft een on aanvaardbaar risico genomen door in te rijden (al dan niet in de intentie van het klem zetten)op deze jongens.IEdereen die hier respect voor toont is indirect imo ook voor een anarchie.Iedereen vind het maargoed dat ze eigen rechter heeft gespeeld.En niemand vraagt zich ook maar af wat er was gebeurd als de rolllen waaren omgedraaid.Die stille tocht vind ik zoals eerder aangegeven ook onzin en onterecht net zoals de intentie voor wraak.
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Voor de zoveelste keer. |:-
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Niemand weet precies hoe het gebeurt is , dus voorbarig konklusies trekken heeft geen zin .
    Om iemand dood te klemmen tegen een boom hoef je echt niet hard te rijden,en wie zegt niet dat de bestuurder van de scooter dit veroorzaakt heeft door toch nog tussen die boom en die auto te willen doorrijden om weg te kunnen komen.
     

Deel Deze Pagina