1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dan nog je kan mij niet vertellen dat je dat niet ziet aankomen als je achteruit rijd.Het spijt me zeer maar dat is mij te ongeloofwaardig.Als je achteruit rijd kijk je imo ook achter je en dan zie je zoiets aankomen.Anders hoor je imo niet achter een stuur van een auto thuis want dan is je inzicht nul.
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    O , jawel laten we aannemen dat die vrouw in een reflex de wagen in achteruit gooit en volgas naar die boom rijdt in een poging om de scooter de doorgang te beletten maar die scooter wil nog tussen de boom en de auto doorrijden.
    Als je snel achterwaarts rijdt kun je niet effectief meer remmen en heb je veel meer meters nodig om te kunnen stoppen .
    En daarbij komt nog dat die kerel het allemaal zelf gezocht heeft , hij had maar van die vrouw haar handtas moeten afblijven en als hij toch dringend geld nodig had ,dan zou hij er ook op een eerlijke manier voor kunnen gaan werken hebben net zoals wij allen.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nogmaals deze post van Orcrist.. Wat is het nut nou om haar leven te verpesten omdat een een of andere mongool haar tas jat?
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Precies! Niemand kan mij hier vertellen dat die zijn tas zo laat jatten zonder iets te doen..
     
  5. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb inderdaad respect voor deze vrouw. Ik zal er zeker ook niet om treuren dat die jongen dood is. Wees zelf zou eens reeel, die gast heeft al meerdere roven op zijn naam staan. Daarnaast gaat hij gewoon verder zodra hij vrij is. Hij leert dus niet van zijn fouten en heeft schijt aan geheel nederland. En dan durf jij te zeggen dat iedereen die respect(vreemd word in deze context) heeft voor deze vrouw, indirect ook de anarchie steunt? Persoonlijk denk ik eerder dat al mensen uit hett rif-gebergte alle regels aan hun laars lappen.

    Stond laatst ook nog een artikel in de elsevier, over de mensen uit het rifgebergte. Omdat even kort samen te vatten. De koning van Marokko was blij dat hij een deel van deze mensen aan Nederland kwijt kon (als gastarbeider), omdat hij er alleen maar problemen mee heeft. Ik denk dat dat al redelijk veel zegt over de aard van deze mensen.
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... daar zitten we dan lekker mee. Verder kan ik de actie van de vrouw ook echt wel begrijpen. Ik laat ook echt niet iemand zomaar mijn spullen stelen, dan ga je erachter aan. En zeg nou niet dat je hem dan niet wat klappen wilt uitdelen. Er zitten dus gevaren aan diefstal (miss maar voortaan op tasjes vermelden). Verder weten "wij" totaal niet hoe de situatie daar in elkaar steekt, en wat de scooterrijder heeft geprobeerd om maar weg te kunnen komen. Hoe weet je dan dat ze expres die hufter dood heeft willen / kunnen rijden?? wacht dus gewoon ff lekker de feiten af...

    Verder vind ik het ook zeer vreemd dat de bestuurder van de scooter, de belangrijkste getuige is. Hoe kan een crimineel waarvan zijn vriend dood is gereden door degene waartegen of waarover hij getuigd de waarheid spreken??
     
  7. Ik heb geen medelijden met de tasjesdief.

    Als hij geen tasje had beroofd, dan was hij niet aangereden. Hoe minder van deze gekken hoe beter.

    Ik hoop dat de vrouw wordt vrijgesproken (anders betaal ik haar boete ;) )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2005
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoorde trouwens dat ze niet meer vervolgd gaat worden voor doodslag maar voor dood door schuld.

    Balkende staat trouwens achter de uitspraken van die verdonk en steunt die mevrouw he.
     
  9. JDA

    JDA Guest

    Nederland is beter af zonder deze vieze crimineel. Ksnap niet dat daarvoor ook nog een stille toch gehouden wordt en er uberhaupt nederlanders meelopen.
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste goede actie van Balkenende!
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik snap niet dat niemand hier zich beseft wat er was gebeurd als de rollen waren omgedraaid.Als je dat ff in gedachte neemt en de comotie die er dan was geweest en hoe het land dan weer in "vuur en vlam" stond.Het feit dat deze jonge crimineel is is 1 ,Maar dat geeft niemand het recht zon risico te nemen.Ik snap dan ook niet dat iedereen die vrouw steunt omdat ze voor eigen rechter speelt .Als 2 medewerkers van AH en dief een klap verkopen komen ze voor de rechter en vind het grootste gedeelte van de politiek dat het eigenlijk niet kan.En dan nu word er iemand van zijn sokken gereden door iemand die eigen rechter speelt (hoe je het ook wend of keert reflex of niet ze heeft een te groot risico genomen) en deze vrouw word bijna beschouwt als een held *vraagt zich af hoe dat kan.Verder blijf ik bij mijn standpunt dat het een dubieus ongeluk is.
     
  12. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke toegevoegdewaarde hebben nou die uitspraken van Verdonk op deze zaak? Geen enkele, maar het heeft wel een Wilders ondertoontje en dat is juist de bedoeling. Je tanden laten aan het Nederlandse volk dat ze het niet meer pikken van die "allochtoontjes". Zoals ze dat ook zo duidelijk zei na de moord op Van Gogh. Verdonk is uit op politiek gewin en niet meer. Dat Balkende nu zijn minister van Integratie steunt en niet zijn minister van Justitie laat ook blijken ,dat hij een slappe rug heeft en wil varen op het hele Wilders gebeuren.
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    agreed.Het is aleen maar meer koren op de molen van wilders.En dat komt iedereen wel goed uit blijkt maar weer
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    In belgie heeft er ook zo een artikel in een weekblad gestaan waarbij de marokkaanse koning erbij gezegd heeft dat zijn onderdanen die in belgie en nederland leven zich aldaar aan de geldende wetten moeten houden en dat diegene die kriminele feiten plegen daar zwaar moeten voor gestraft worden.
    Hij sprak toen van even zware straffen net zoals ze in marokko worden opgelegd , en indien nodig zou hij de toelating geven om de marokkaanse misdadigers te laten opsluiten in zijn eigen gevangenissen die een heel stuk primitiever zijn ingericht dan de onze :cool:
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Er zitten imo nog steeds te veel mensen te mekkeren op die vrouw. Irritant vind ik dat. Die gast is dood. Beter voor de samenleving. punt. "ze mag niet voor eigen rechter spelen... dubieus ongeluk... blablabla." BOEIE! Damn it, kijk eens naar die "stille" tocht. Eerst bijna de journalisten te lijf gaan, vage uitspraken en vergelijkingen over dat andere zinloos geweld zaken meer respect krijgen van de Nederlanders. Terwijl dit gewoon zinvol geweld was (oke dit is discutabel, maar in elk geval geen zinloos geweld). En als klap op de vuurpijl komt er nog een malloot voor de camera die de Euro de schuld geeft :/ . " alles is zo duur geworden, en ali verdiende gewoon op deze manier z'n geld." Zo van: dat moet toch kunnen? Sure... idiot...

    Ze hadden met een bulldozer door die stoet heen moeten rammen. Dan mogen ze pas zeuren. Val die vrouw nou niet steeds aan. Het is allemaal tuig, en wat mij betreft maakt het dan niet uit wie de beul is. Sterker nog, als hij voor had moeten komen, dan was veel te snel weer op straat, en waarschijnlijk bezig met z'n volgende (gewapende) overval.
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik val die vrouw niet aan maar ik kan er ook niet tegen dat men deze vrouw als held beschouwt.Men is blij dat er weer een crimineel pleite is wat ook wel begrijpelijk is (bij sommige heb ik ook het id dat het marokaan zijn een bonus is maar das mijn bescheiden meming).Maar me bekijkt het imo niet objectief meer.Vraag je maar is af wat men had gezegt als de bestuurder allochtoon was geweest en de tasjes dief autochtoon.Dan had iedereen moord en brand geschreeuwd dat die allochtoon het expres heeft gedaan etc.Iedereen zal dit ontkennen maar in de praktijk zal dit vrees ik anders uitpakken.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  17. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Als er iemand hier een ander land moet zoeken ben jij het wel met je racistische gelul. Ja hoor, we zitten hier allemaal op die jongen te azen omdat hij marrokaan is. |:- Bij dit soort criminelen ben ik het ook helemaal met Wilders eens, laat ze maar opflikkeren. Zero tollerance. En weet je, mogen ze jou ook meenemen met je onnozele uitlatingen. Dit is altijd nog een land waar mijn wortels liggen, kan ik dat ook van jou zeggen? Maar ik moet oprotten. doei heh _0/

    En ze heeft niet iemand vermoord, ze heeft een 'onaanvaardbaar risico' genomen. Wat veel mensen betreft is ze gewoon een heldin, en verdient ze een lintuje. Dat vind ik wat ver gaan, maar zij verdient absoluut geen gevangenisstraf.

    En dan nogwat, ik moet zeggen dat de fotos die ik zag van die rouwstoet een zware teleurstelling waren. Wel te zien hoeveel mensen zo'n kutcrimineel steunen. Echt belachelijk. :'-( Ik wordt daar echt kwaad van en die vrouw maar uitmaken voor moordenaar. Al die mensen in die stoet zijn echt een stel randdebielen, jammer dat ze dit niet tegen kunnen houden.

    Nog even los van dit: Eergister waren 300 marrokanen in utrecht mensen aan het lastigvallen en er zijn er 17! opgepakt. Dit deden ze na een offerfeest ofzo. Ik vraag me af of ze dit doen door dat autoincident. hoe dan ook, te triest voor woorden.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  18. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zeg, laat die vrouw vrij en heef haar een medaille...
    Ze heeft goed gedaan, die gast was net dezelfde ochtend nog op de rechtbank geweest waar een gevangenisstraf van twee jaar tegen hem werd geeist...
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Jij vat het perfect , toen Van Gogh vermoord werd heb ik niemand van de familie iets horen zeggen van wraak te nemen op de marokkaanse dader.
    Maar nu dit lieverdje van een ali de dood gevonden heeft door zijn mislukte roof hoor ik zijn allochtone vrienden het hebben over wraak te nemen .
    Ik vraag mij een ding af, met welk recht mag de allochtone gemeenschap dit hardop verklaren terwijl de autochtone gemeenschap zijn mond moet houden.
    Dit is in mijn ogen omgekeerd racisme want een autochtone dode is normaal voor die gemeenschap , maar een allochtone dode moet hier gewroken worden.
    Indien deze ali een goede hardwerkende jongen was met twee baantjes waarom moest hij dan nog een handtasdiefstal plegen , en waarom was hij dan al eerder opgepakt voor gewapende overval??
    Nou zijn eerste baantje kennen we nu , handtasdief en zijn tweede baantje is misschien nog veel erger. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom moet ik een ander land zoeken. De wet schrijft voor dat niemand iemand leven mag nemen.
    Jij bent gewoon een vette kaalkop. Dat blijkt al aan je signature (al is het tasje nog zo snel...) jou standpunt is dus duidelijk: Sich Heil. Jou soort kan ik niet uitstaan. Je wilt gewoon dat die vrouw weg komt met 'moord'. Jij zou de Amerikaanse burgeroorlog nog afkeuren. En het zou echt anders zijn als die vrouw marokaans was. Dan zou jij zeggen: Die kut allochtonen moeten beter weten. Als een marokkaan iemand had dood gereden omdat zijn tasje werd beroofd, dan zou jij zo snel mogelijk je lul uit je moeders kont halen en er als de kippen bij zijn om je fasistische mening te uiten.
     

Deel Deze Pagina