Als er iemand hier een ander land moet zoeken ben jij het wel met je racistische gelul. Ja hoor, we zitten hier allemaal op die jongen te azen omdat hij marrokaan is. Bij dit soort criminelen ben ik het ook helemaal met Wilders eens, laat ze maar opflikkeren. Zero tollerance. En weet je, mogen ze jou ook meenemen met je onnozele uitlatingen. Dit is altijd nog een land waar mijn wortels liggen, kan ik dat ook van jou zeggen? Maar ik moet oprotten. doei heh _0/
En ze heeft niet iemand vermoord, ze heeft een 'onaanvaardbaar risico' genomen. Wat veel mensen betreft is ze gewoon een heldin, en verdient ze een lintuje. Dat vind ik wat ver gaan, maar zij verdient absoluut geen gevangenisstraf.
En dan nogwat, ik moet zeggen dat de fotos die ik zag van die rouwstoet een zware teleurstelling waren. Wel te zien hoeveel mensen zo'n kutcrimineel steunen. Echt belachelijk. Ik wordt daar echt kwaad van en die vrouw maar uitmaken voor moordenaar. Al die mensen in die stoet zijn echt een stel randdebielen, jammer dat ze dit niet tegen kunnen houden.
Nog even los van dit: Eergister waren 300 marrokanen in utrecht mensen aan het lastigvallen en er zijn er 17! opgepakt. Dit deden ze na een offerfeest ofzo. Ik vraag me af of ze dit doen door dat autoincident. hoe dan ook, te triest voor woorden.
Laatst bewerkt: 22 jan 2005