1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ondanks dat ik het met je eens ben, mag je het wel met wat andere woorden brengen ;):p

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Jij moet echt die stinkende kop van je houden. dat moet je _0/ Ik ben geen fucking kaalkop, maar ik heb wel een hekel aan dat gezeik van de Nederlanders geven altijd ons de schuld blablabla. Mijn standpunt is idd duidelij hierbij. Dat heb ik al vaker gezegd, die crimeneel, al is hij nedelands of marrokaan heeft wat mij betreft zijn recht verloren toen hij een overval deed. Die van jou daarentegen is altijd hetzelfde, de marrokaan is altijd slachtoffer. Jij bent zo triest dat je gelijk je 'rassenkaart' moet trekken. Als er hier een racist is ben jij het. Je bent gewoon sjaggerijnig dat die marrokaan in de fout ging en niet ddie Nederlandse denk ik, anders snap ik het ook niet. Ik heb helemaal niks gezegd over 'kutallochtonen' wat jij er meteen weer bij haalt. Jij haat mij? En weer zo'n moederfobie bij jou, dat jou vader je in elkaar mept en je incestueel misbruikt omdat je moeder met dr baard er niet uit ziet, tja...

edit: je stinkt _0/

Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ga toch met je lul op een toetsenbord slaan, ik hou op met deze vruchtloze discussie. Wat gebeurd is is gebeurd. En ga jij er maar met je virtuele vriendjes verder praten over wat er gebeurd is. Ik moet verder 'homerus' lezen.

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hahaha, je bent gewoon sjaggerijnig dat je eigenlijk geen bier mag drinken denk ik. best zielig idd. 8)

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ach, laat hem, hij woont waarschijnlijk ergens in een rijkeluisbuurtje waar je je fiets zonder slot de hele nacht op straat kan laten staan..

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @Rikkel: doe niet zo stom en lazer op als je niet fatsoenlijk kunt discussiƫren. Hier heeft niemand wat aan.

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon niet in een rijkeluis buurt. Ik woon in de crimineelste stad van Nederland, Heerlen.

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    daar gaat het wat mij betreft ook niet om. Waar het om gaat is dat jij vind dat iedereen maar CON-FUCKING-STAND moet inzien dat de marrokanen gekleineerd worden en slachtoffer zijn. Je ziet maar, maar daar gaat het hier HELEMAAL niet om. Laat dat nou is in je botte kop doordringen voordat je altijd maar weer je raskaart pakt kaalkoppigekoranlezert :D

9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    hey vet sykes en rikkel aan het rellen....

alweer :{

SYKES HEEFT GELIJK!

ALTIJD!

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

En dan kan die dader jouw zuurverdiende geld uitgeven en als dat op is weer een lekker handtasdiefstalletje plegen , waarom niet trouwens .
    Hoe zouden ze hem daarvoor hebben kunnen oppakken als die vrouw was blijven staan en bij de politie aangifte had gedaan voor iets waarvoor de politie allang geen moeite meer doet om dit uit te zoeken.
    Nu ligt hij strijk en dat is zijn eigen dubbeldik verdiende loon , weer 1 crimineel minder en nog maar een paar duizend te gaan voor alles weer veilig is , met dank aan die vrouw en het boompje :+

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

en sykes doet het wel dan :confused: :{ |:-

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nog even wat dingetjes die ik vandaag op de radio hoorde,

Bumperstickers:

- Al is de dader nog zo snel, mijn bumper achterhaalt hem wel.
    - Pak je mijn tas, dan geef ik gas!
    - Als je wat jat, dan rij ik je plat!

Misschien veroorzaak ik hiermee weer wat stomme reacties, maar ik bedoel er niks mee hoor. Dit zouden ze ook in 'Dit was het nieuws' kunnen zeggen. En daar kan ik dus wel om lachen. :)

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rikkel, waarom heb je steeds zo'n vette bek tegen de Nederlanders die sympathie voor die vrouw hebben. 't Is toch ook niet zo vreemd dat zoveel mensen het goed vinden (of iig niet erg vinden) dat die tasjesdief de pijp uit is. Ze zouden die vrouw een staande ovatie moeten geven met een mooie medaille derbij. Zij deed haar plicht door die gasten te achtervolgen (laten we er ff vanuit gaan dat dat de reden was); dat daarbij die gast om het leven kwam, interesseert me eerlijk gezegt geen hol.

Zal k je s wat zeggen: in het begin wist ik enkel dat er een tasjesdief was overleden na een ongeluk, en was geraakt door degene die hij zojuist had overvallen (om het zo maar ff te noemen). Ik was de eerste die opmerkte dat een marokkaan was in dit topic, zonder enige achterliggende gedachte.. en meteen kwam er commentaar dat daar niks over gezegd mocht worden. Heel erg stom vind k, want volgens sommigen op dit forum (waaronder jij, Rikkel) mag hier geen commentaar komen op allochtonen (en dan vooral marokkanen e.d.).

M'n mening: verdiende loon van die klootzak, had hij maar niks moeten jatten. Ik ben het helemaal eens met wat Geert Wilders zei over deze kwestie en ook met het feit dat Verdonk en Balkenende staan achter deze vrouw. Ik mag hopen dat ze hier zonder enige straf vanaf komt en normaal verder kan leven.. al hoewel: dan kan ze waarschijnlijk niet meer, zoals al eerder gezegd, doordat al die agressievelingen die die 'goede' jongen van een Ali steunen en hem willen wreken. Aanpakken die handel O-)

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38

dit soort dingen bedoel ik. Logisch dat daar reacties op komen...

15. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel grappig hoe de gemiddelde Nederlander zichzelf wijs probeert te maken dat het feit dat ze er niks om geven dat die tasjesdief dood is, of mischien zelfs blij zijn met zijn dood met het feit dat ie al een lang strafblad had en dergelijke. Dat brengen ze ermee in verband. Jammer dat de chaufeur geen Marokaan was en de dader een Nederlandse jongeheer. Dan was het waarschijnlijk niet eens op het nieuws gekomen.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kunnen we weer even allemaal netjes en volwassen gedragen aub. Iedereen mag zeggen wat hij of zij denkt, maar om nou zo te gaan lopen schelden is nergens voor nodig.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hm een paar dingetjes die ik wel vind passen :
    2 kijven 2 schuld ?
    het mes snijd aan 2 kanten
    de andere kant van de medaile?

Ik kan me de frustratie van rikkel voorstellen.Ik zeg het nog 1 keer en als je dan op het komende stukje niet inhoudelijk reageert geeft het voor mij de rasistische ondertoon aleen maar aan in deze discussie.

Vraag je nou is *** af wat er was geroepen en gedaan als er hier een marokaan achter het stuur had gezeten en de tasjes dief een nedelander was geweest.Ontken wat je wilt maar de reacties zullen iets als volgt zijn geweest : die klote marokaan heeft express ingereden op die jongens hij had beter moeten weten en meer van het zelfde.Men kijkt hier zo zwart wit als de pest.En objectieviteit is ook nog is nouwlijks aanwezig.

18. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me trouwens wel de reacties van rikkel en sykes voorstellen. Je zit allebei in een lastig parket.

Rikkel (Ik heb eerder gelezen dat hij Marokkaan is,toch?) word nu door iedereen raar aangekeken omdat hij een Marokkaan is, mischien heeft ie een Nederlands paspoort en heeft ie niks met Marokko maar hij word nog steeds gezien als een Marokkaan. Iemand die anders is dus geen wonder dat ie zo reageert.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Of het was helemaal andersom gegaan. Dan zou de allochtoon helemaal fout zitten, en was het heel erg dat de autochtoonse tasjesdief was dood gereden.

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    @ Buzza dat is al een paar keer voorbij gekomen. Maar wat graag zou willen zien is dat de tasjesdief een marokkaan was, en de bestuurden van de auto ook! En nou niet denken dat ik hiermee 2 vliegen in 1 klap bedoel. Ik ben erg beniewd hoe de marokkaanse gemeenschap dan had gereageerd. Ik had trouwens nog steeds de kant van de chauffeur gekozen, en ook in dat voorbeeld dat jij aanhaalde. Ik heb een hekel aan criminelen period. Dat geldt dus voor witte, zwarte, bruine, gele, rode, any damn color.

@geert: Dat is makkelijk scoren. Iedereen weet dat de samenleving momenteel gespannen is. Maar om nou hypothetische situaties aan te halen heeft ook geen zin. Zo is het nou eenmaal niet gegaan klaar. Mensen die vooroordelen hebben zullen die altijd wel hebben. Daar verander bij zo'n situatie weinig aan. Mensen die de betrokkenen als persoon A en persoon B zien, en niet als marokkaan en nederlander, behouden ook wel hun mening. Zoals in het begin van dit topic het geval was. Toen was nog niet bekend dat het om een marokkaanse jongen ging.

Deel Deze Pagina