1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    geert en ik het zoals wel vaker de laatste tijd weer helemaal met je eens (kijk bovenste post maar ;) )
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ook kunnen gebeuren. Dat deze man in zijn aggresiviteit is doorgeslagen en onverantwoord heeft gereageerd in deze situatie. Het is toch een bepaalde tendens in de berichtgeving. Zo word bij mensen het idee opgewekt dat Marokkanen één en hetzelfde brein hebben en leven als een soort Borg beschaving met als richtlijn de koran. Niet bewust maar zo zien sommige mensen het wel.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wij communiceren op dezelfde golflengte :p
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou ik vind dus echt niet dat je mensen dood mag rijden als ze je tasje jatten. En deze mevrouw wist dus echt niet dat hij nog een verder crimineel verleden had en had dit ook niet mogen aanhalen om hem te achtervolgen en mischien express/mischien per ongeluk fataal te verwonden.

    Dat eigen rechtertje spelen kun je gewoon niet maken vooral als het gaat om een handtas. De waarde van een handtas is te verwaarlozen met de waarde van een mensenleven, en het maakt niet uit wat deze persoon in zijn leven heeft gedaan.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Juist _O_
    Denk eens aan de gevolgens als iedereen voor eigen rechter gaat spelen
    Actie --> reactie. Dan loopt alles toch compleet uit de hand, of kunnen jullie dat niet inzien? :confused:
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    vooral dat eerste stukje _O_ _O_ perfect verwoord en geformuleerd
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja das toch vrij duidelijk? Ik bedoel daar is gewoon de hele samenleving op gebaseerd hier doen we al sinds de middeleeuwen niet meer aan.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ik had deze post niet gezien. maar m'n (inhoudelijke :p) antwoord staat in mijn post @ Buzza.

    Trouwens ik kap ff met deze discussie. Heeft niet echt veel zin, jullie hebben nou eenmaal een andere mening dan ik. Ik ben een simpele gast. Ik denk dan ook gewoon; boeie weer een crimineel minder. Al dat geouwehoer over eigen rechter spelen, en het afwegen van een mensenleven tegen een tas maken me dan niet meer zoveel uit.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  9. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Juistem.
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou dat is natuurlijk jouw mening maar denk eens na als jij een keer onterecht word verdacht van tasjesdiefstal en ze jouw doodslaan/rijden etc.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Er zitten gevolgen aan zo'n "ongeluk". Het stopt niet na het aanrijden/overlijden van de "verdachte". Met een beetje pech komen de vriendjes van Ali B hun revenge halen op de vrouw (ik ga ervan uit dat ook de vriendjes van Ali B niet al te netjes zijn). Zo vergroot, vergroot en vergroot het probleem zich. Heel Nederland heeft het erover. Het blijft niet klein en onschuldig.
     
  12. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de bestuurder allochtoon is?? ik weet niet of je hebt opgelet, maar de vrouw is van Surinaamse afkomst. Dus wat is dit nou weer voor een vergelijking?? Verder maakt het mij ook echt niet uit of het een marokaan is of een nederlander, dit soort tuig moet sowieso oprotten. En dat er nu weer zo wordt gekeken van dat het "weer" een marokaan is, hebben ze toch echt aan zich zelf te verwijten.....
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Buzza:Ja dat zou knap klote zijn. Maar in dit geval was het natuurlijk crystal clear. Je wordt toch ook niet zomaar overhoop gereden als mensen het niet zeker weten.. denk ik dan. En hoop ik ook maar. Anyway, ik blijf bij mijn standpunt.

    Ik zei toch al dat ik een simpele gast was? ;) Ik hoop trouwens echt, echt, echt dat die gasten niet zoiets in hun hoofd halen. Dat zou echt een hele hoop ellende met zich meebrengen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    en dan toch zal er een verschil zijn geweest als de bestuurder marokaan was geweest.Bedoel je hoort geen enkele nedelander over een surinaamse als zijnde allochtoon.Maargoed refrase marokaan als bestuurder
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Wat moeten of beter gezegd mogen de mensen hier dan nog wel doen , zich laten uitschudden door een allegaartje aan criminelen en ze met een vriendelijke aai over hun bol verder laten lopen.
    Bij mij in de familie zijn de laatste jaren al 7 inbraken gebeurd met in totaal al voor meer dan 25000 euro aan gestolen spullen plus reparatiekosten voor de schade die door de inbraken ontstaan zijn.
    En van alle inbraken heeft men niet eenmaal de dader gevonden , zelfs een duo dat onderschept werd in een auto die tijdens een van de inbraken werd gestolen zijn niet vervolgd omdat ze zogezegd de auto op straat hadden gevonden met de sleutels erop.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En jij wil? Een bloed bad tussen jouw familie en de familie van de daders? Het loopt een keer grandioos uit de hand als iedereen voor eigen rechter gaat spelen. Tevens kan je terecht bij je verzekeraar. Duurt misschien even maar je krijgt je geld (deels) terug.
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Heeft ze dat gedaan dan? Ik dacht het dus niet. Het lijkt me vrij duidelijk dat ze impulsief reageerde in de situatie. Wat jij zegt slaat in mijn ogen dus echt nergens op.

    En jij doet nu dus net alsof de vrouw als het ware de jongen een doodstraf heeft opgelegt in reactie op het stelen van haar tasje. Dit is onzin natuurlijk, zijn dood was niet meer dan een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het gaat om de gevolgen. Bij het volgende "ongeluk" gaat het: "maar die vrouw mocht ook vrijuit gaan" etc. Het liefst heb ik ook alle criminelen van de aarde, maar zo creeer je criminelen.
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand vroeg of ik Marokkaans was, ja. Ik ben in Nederland geboren en doe alles wat een nederlander ook doet. Allebei mijn ouders zijn marokkaans en werken allebei in het ziekenhuis, dus geen Bijstands gezin. Ik erger me alleen aan het feit dat jullie die vrouw volkomen recht geven. Ik ben zelf helemaal tegen dit soort marokkanen. Maar om die vrouw als nationale volksheld te beschouwen vind ik veel te ver gaan.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Of je daar sommigen van wilt maken O-)
     

Deel Deze Pagina