1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    IK vind het zo irritant dat er net gedaan word alsof Marrokanen en groot gezamelijk brein hebben. Dat vind ik zo eng. Als Marrokaan zou ik daar ook helemaal kriegelig van worden.

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tuurlijk joh, het hek is gelijk van de dam en iedereen neemt gelijk maar iedereen te grazen die iets doet wat hen niet aanstaat. Doemdenken is ook een kunst. Daar komt nog eens bij dat de vrouw helemaal nog niet vrijuit is gegaan. Ze moet immers nog steeds voorkomen.

Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ow je moet dus je huis leeg laten roven , en dit meer dan eens.
    De verzekering zeg je , die komen bijlange niet voldoende tussen om de schade te vergoeden plus dat je door ze verplicht wordt om na de eerste inbraak een dure alarminstallatie te laten installeren die door de dieven simpel wordt geneutraliseerd door de electriciteitskast buiten in de straat uit te schakelen en daar sta je dan met je alarminstallatie.
    Waarom denk jij dat wij werken , toch niet omdat die inbrekers met de verkoop van onze spullen een luizeleventje kunnen leiden.
    En als je zoals bij ons in belgie al meerdere inbraken gehad hebt , dan komt de verzekering er al niet meer tussen wegens te veel risicofactor.
    Als zo nog eens een platluis bij me binnen komt , wel dan gaat ie gelijk tussen 4 planken weer de deur uit.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ga er maar vanuit dat er dit soort dingen vaker gebeuren, als de vrouw vrijuit kan gaan. Ik vind ook dat ze een (zware) straf moet krijgen.

Maar dan ben jij toch ook een crimineel? Of vind je dat ze jouw dan ook mogen schieten als jij de inbreker vermoord hebt?

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zware straf? Aan hoeveel jaar zat je te denken dan?

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind dat het gewoon als "dood door schuld" behandeld moet worden. Ben geen rechter, dus weet niet hoeveel jaar daar op staat.

7. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wat is zwaar. Zoiezo 12 jaar denk ik. Justitie staat volledig in z'n recht.

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind gewoon een geld boete op zijn plaats.

9. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    geldboet wtf?

Ik moet een geldboete betalen als ik op een muur kalk of als ik op een kerk urineer. Niet als je iemand doodrijdt.

Justitie staat echt volledig in z'n recht (ligt aan de exacte feiten) en laat dit niet gewoon voorbij gaan omdat de publieke opinie een bepaalde kant opneigt.

10. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er hier wel mee eens, die vrouw iig geen recht geven. Wat die vrouw heeft gedaan is 'erger' dan een tasje stelen. Ze zouden haar rijbewijs nog af moeten pakken.
    edit
    Jij moet iemand geen racist noemen en respect hebben die het opnemen voor de vrouw.

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien de omstandigheden mag ze niet al te hard worden gestraft, bv 12 jaar vind ik dan echt te veel.

12. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als iemand in een vechtpartij tig keer word geslagen en de enige klap die hij uitdeelt meteen fataal is kan die persoon ook gewoon voor doodslag aangeklaagd worden.

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Niemand , maar dan ook niemand mag mijn huis betreden zonder mijn toestemming.
    Al datgene wat ik bezit daar heb ik en mijn vrouw samen hard voor gewerkt en gespaard tot dat we datgene konden kopen dat we nodig hebben en daar moet de rest van de wereld met zijn fikken afblijven, zo simpel is dat.
    Willen ze hetzelfde hebben , wel dan moeten ze doen zoals wij , ervoor gaan werken.
    Zoals ik jou hoor praten zou je zeggen dat voor jou inbreken en stelen een beroep is zoals een ander.
    Of denk je dat het leuk is als je zoals kennissen van mij op een nacht uit je bed gezet wordt door zwaarbewapende homejackers en die met je mooie auto 's in de nacht te zien verdwijnen , of zoals een collega van mij die na zijn thuiskomst na zomervakantie moest vaststellen dat zijn komplete huis was leeggeroofd inclusief alle meubelen .

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zeg helemaal niet dat inbrekers ok zijn. Ik zeg alleen dat jij niet het recht hebt om de inbrekers te vermoorden. Jij bent dan net zo'n crimineel als die inbrekers. En aangezien jij zegt dat inbrekers (lees criminelen) fout zijn, klinkt het nogal dom.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ik snap jou niet, niemand is verplicht om bij mij in te breken weet je .
    En diegene die het proberen moeten maar voor de gevolgen instaan , ik herhaal niemand mag zonder mijn toestemming mijn woonst betreden en wie dit toch doet ,doet dit op eigen risico.
    En als ik er een naar de eeuwige inbrekersvelden kan helpen, wel dan zal ik dat niet nalaten.
    En dan zal ik me zeker geen crimineel voelen , maar heb ik mijn huis ,vrouw en kinderen verdedigd tegen ongewenst bezoek.

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En jij hebt het recht niet om iemand zijn leven te ontnemen. Dan zit jij ook fout hoor. Ik kan best begrijpen dat je pissed bent dat ze aan jouw spullen komen, maar dat zegt niet dat jij de inbreker van kant mag maken. Ookal vind je dat je nog zo in je recht staat, je staat het niet.

edit:/ en jij vind dat mensen niet iets "tegen" jouw mogen doen, maar jij wel "tegen" hen?

17. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    En daar word je door justitie ook gewoon op gepakt. Tenzij je de inbreker snel even in de tuin begraaft ofzo.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En ze vinden hem niet :cool:

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik voel me op dat moment bedreigd in mijn eigen woning , en dan mag ik me verdedigen , en dan hoef ik eerst niet te vragen of ie wel gewapend is , no way.
    Shoot , en weet je waarom ? hij hoeft helemaal niet in mijn huis te zijn .
    En ik hoef toch niet te wachten totdat hij eerst op mij mag schieten alvorens ik op hem mag schieten en als je dat niet begrijpt ,tja blijkbaar heb je persoonlijk nog geen inbraak meegemaakt.

edit: Geert ze mogen het altijd proberen, maar ik ben opgevoed met respect voor andere mensen en hun bezit , maar diegene die leven van diefstal verdienen mijn grootste verachting , uitgezonderd die enkeling die steelt omdat hij honger heeft.

20. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zij hoeven niet voor de gevolgen van jou in te staan. Hiermee loop je zelf net zoveel risico. Op deze manier verdedig je jezelf niet, dan ben je nl zelf een crimineel

Deel Deze Pagina