1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    das imo een ander verhaal.Met een auto express inrijden op iemand.Is compleet anders dan een zwartrijder in de kladdepakken.Tjah dat ie dan flouwvalt is pech.En dat deze meneer word aangeklaagd niet echt begrijpelijk.Maar express met een auto inrijden op mensen.Al dan niet omdat er een tasje gestolen is.Is iets wat imo (zwaar) gestraft moet worden

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Nou ik vind het aan elkaar gelijk, op die manier dat dader weer slachtoffer wordt en andersom. Ik zeg niet dat de ernst van de situatie hetzelfde is...

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik vind het dader/slachtoffer verhaal in dit geval niet iets wat past.Ik kan het nog niet lekker forumleren maar als dit me lukt post ik het :p

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is al weer vrij gesproken paar dagen terug, geloof ik.

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Mooi om te horen. Ik vond het al zo belachelijk.

6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    hij had nog veel harder moeten knijpen in die soeplul.

dat stuk schorum was bepakt en bezakt met spulletjes die hij had gestolen tijdens een straatroof even daarvoor...........ook een lievertje dus.

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe heet die soeplul eigenlijk? Weer een Ali B toevallig :p ?

8. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    geen flauw idee wat de afkomst was of is....niet relevant mijns inziens.

had wel nog dat stuk gelezen over de dame die toch ook niet zo zuiver bleek......en ik noemde haar al de rijdende rechter whaha.

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    afkomst maakt mij ook nix uit, maar iedere lijpo die in het nieuws schijnt te komen heet tegenwoordig maar Ali B 8) . Wat was er dan niet zuiver aan die vrouw?

10. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze reed expres met een auto op iemand in. Zo duidelijk?

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    jij bent simpel _0/. Daar gaat die hele discussie dus over en jij weet ook nooit of dat expres was of niet. Ik wil dus weten wat ze dan fout had gedaan in haar verleden, was ze moordlustig ofzo 8) ....dan zou dat niet bepaald in haar voordeel spreken op deze zaak, eh sjappie ;)

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat zou jij dan doen, ach hier heb je al mijn shit. En wil je mijn CC er ook nog bij? Komop jij gaat daar toch ook niet stil zitten als een bang lammetje dat zijn mama kwijt is.

Je gaat erachterna om verhaal te halen, dat er dan dat gebeurd terwijl ze die jongen klem wilt rijden is toch zeker zijn schuld, al had hij haar niet willen overvallen was er niks gebeurd.

Sorry maar ik huil echt niet om die jongen.

13. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    De vrouw was een paar maanden geleden betrokken bij een soortgelijk incident. Toen ze op de snelweg was geflitst bij een snelheidscontrole, reed zij vijfhonderd meter achteruit om te protesteren, en reed zij op de agenten in die ternauwernood konden wegspringen.

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Maar ondertussen heeft ze wel iets geleerd he, nu kan ze ook raken waar ze op mikt.
    Je kent de spreuk " vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur".
    Desondanks blijf ik nog altijd van oordeel dat ze haar niets te verwijten hebben omdat ze haar eigen bezit verdedigd heeft en daarbij haar belager effectief heeft uitgeschakeld.
    Wie weet wat die kerel al allemaal mispeuterd heeft , en daar is nu alvast een eind aan gekomen.

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Nou voor mij is het wel duidelijk dat deze griet er expres achteraan is gegaan om verhaal te halen, als daar al enige twijfel over was. Maar ook ik blijf erbij dat iemand doden helemaal niet haar bedoeling was..ik geloof haar. En ik ben gewoon blij dat die ali E B niet meer vrij rondloopt, die gast is niets dan een ****** voor deze samenleving. Ik geef die vrouw niet meer helemaal meer gelijk, omdat zij weet wat de gevolgen zijn om achteruit verhaal te halen :{ ... Maar iemand anders had wat mij betreft gewoon een klopje op de rug gekregen. Ik blijf erbij, een dief aanhouden is gewoon je eigen recht...moeten ze maar met hun poten van je spullen afblijven.

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jammer Sykes dat je die avatar jatte, ik was al bang dat al die eerdere wijze woorden, die ik koppelde aan de betreffende avatar, van jou afkomstig waren.....

Goed, iemand aanhouden is één ding, iemand doodrijden een tweede. Ik ben het in zoverre met je eens dat stelen niet mag of kan, maar een lichtelijk geestgestoorde surinaamse vrouw die een Marokaan aanrijdt....... tja....... Iemand dooddrukken tegen een boom is volgens mij bijna niet per ongeluk te doen. Lastige materie.

Ik heb over dit onderwerp dan ook maar eens geen mening. Alleen jammer dat Geert Wilders er weer stemmen mee probeert te winnen.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2005
  17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Rijdt je zelf met de auto dan moet je eens snel achteruitrijden en dan bruusk remmen , en dan zul je ervan versteld staan over de afstand die je nodig hebt om te stoppen en zeker als de baan er nat bijligt.
    Ze heeft hem willen afstoppen ,maar ik denk persoonlijk dat ze hem niet heeft willen doden .
    Dit is gewoon een uit de hand gelopen situatie die echter begint bij het feit dat als die kerel zijn handen van haar tasje had afgehouden er helemaal niets gebeurt zou zijn.

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ik zag dus een nieuws-item met als onderwerp over de tasjesdief en zijn "bedrijfsongeval".

Op een gegeven moment zag je zo'n hele optocht van allochtonen; "vrienden van het slachtoffer houden een stille tocht blablabla".

Ik wou dat ik ook zo veel vrienden had _0/

De allochtonen hebben zich in ons land ieder geval in één ding bewezen: De slachtofferrol. :+

Ik denk niet dat die vrouw het expres deed, zij wou gewoon haar tas terug en reed per ongeluk iemand aan, period.

En die tasjesdief zal ik niet gaan missen, het klinkt hard maar als je op je 19e al dit soort dingen uithaalt weet ik wel wat je voor de samenleving gaat betekenen; niets :)

Het is zo simpel is dat.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    whaha...ik kan je vertellen dat hij jouw woorden minder wijs vind. Ik verander mn avatar wel als het voor jou te verwarrend is. Je zegt het maar.

Wat ik een beetje jammer vind is dat voorspelbare antwoord. De hele thread gaat hier over dit incident, maar jij gaat direct weer op de persoonlijke aanval en weet Wilders meteen weer te spotten en te bekritiseren wat in het grote plaatje eigenlijk geen rol speelt. Je laat jezelf wel kennen zo. Ik vind Wilders idd net als zeer veel politici hetzelfde en dat is mediageil... Niet bijzonders als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  20. lpfreak

lpfreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker voor hem hij jat zelf toch ook en warschijnelijk wel vaker dus opzich zou ik hem ook proberen te pakken!

Deel Deze Pagina