1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dus mijn grapje was een persoonlijke aanval? Dan is een echt offensief mijnerzijds de apocalyps?

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Iedere partij probeert stemmen te winnen met dingen die er gebeuren in de maatschappij, zo jammer dat jij altijd de wat rechtsere partijen aanpakt.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

tja wat wil je, hij voelt zich links georienteerd en dan moet je wel tegen rechts zijn .
    Vergeet een ding niet , en dat is dat elke politieker er opuit is om zijn populariteit te vergroten , dat wil zeggen hij praat met de massa mee zolang het maar stemmen oplevert en wie gaat het allemaal onthouden wat hij in de loop der jaren allemaal gezegd heeft? niemand dus.
    Het is algemeen bekend en niet alleen in nederland , maar ook in belgie dat de politici hun uitspraak aanpassen naargelang vanwaar de wind komt. :+

edit : er daarbij , een rooie walrus , dat is ook geen zicht

Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind dat boomer hierboven wel een punt heeft. Ik heb diezelfde dag meerdere politici gezien die dit incident gebruikte om hun eigen agendapunten kracht bij te zetten...dus waarom direct de heer Wilders weer??

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Meer een galactische strijd om universele macht en glorie? :{

(spreken wij dan allebij een ander soort Nederlands ofzo?)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook links georienteerd en wat is daar mis mee?

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    niets mis mee, het is alleen iets minder goed dan rechts, maar het kan nog steeds gewoon goed zijn. ;)

Deel Deze Pagina