1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vind dat ze berecht moet worden voor doodslag, tasjesdief had ook een familie en dat wordt altijd vergeten. En dan als nog als je iemand met een auto beukt kun je wel nagaan dat hij zwaargewond raakt of overlijd
     
  2. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Als deze meneer nou gewoon braaf op zn werk zat of op school, dan was dit ook niet gebeurd. Maar nee, meneer moet zijn status als tasjesdief hoog houden, en ziet weer een in zijn ogen weerloos vrouwtje in een auto. Die pakken we! denkt hij. het lukte bij al zijn andere slachtoffertjes ook makkelijk (die hij vast wel gemaakt heeft). Maar bij deze mevrouw heeft hij het mis gehad en nu is hij dood.
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    pfff. Elke crimineel heeft waarschijnlijk ook familie. So?
     
  4. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Miss had hij het geld ECHT heeeeel hard nodig ;)
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    haha. tsja... dan nu in elk geval niet meer... :eek:
     
  6. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is tegenwoordig ook zo duur heh ;) nieuwe game 60euro en het nog niet eens te hebben over die schandalig hoge prijzen van de NS
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    lees het verhaaltje, als je de dief dood slaat, en hij eist schadevergoeding (wat zegmaar niet kan, maargoed) dan krijgt hij dus geld, omdat hij ergens ingebroken heeft.
     
  8. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    R-E-S-P-E-C-T voor deze vrouw _O_
    Ook al heeft ze die gast niet met opzet doodgereden, maarja je kan niet alles hebben }:]
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeker een kwestie van ehh slechte jeugd gehad of het kwam allemaal weer door die stomme games! Maar ik denk niet dat die vrouw haar bedoeling was om die doed die boom te laten omhelzen dus als het een ongeluk was dan vind ik gewoon dat risico van het vak hier geld. Maar als ze het expres heeft gedaan dan mag ze van mij wel even tijdje bij de damesclub in de gevangenis. Bezit is dan wel iets minder belangrijk dan een leven, ookal doet hij niet veel goeds met zijn leven. Hij had ook familie.
     
  10. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat om het principe: jij jat iets dat van een ander is. Maakt niet uit in welk geval, het principe blijft hetzelfde. Het mag dan wel een tasje betreffen, maar hij moet het gwoon niet in z'n hoofd halen om wat te stelen.. dan had ie nu nog geleefd. Ik heb totaal geen medelijden met hem óf met z'n familieleden; hij is een crimineel en met de uitdrukking 'de appel valt niet ver van de boom' is hier wel op z'n plaats denk ik. Medelijden is dus naar mijn mening niet nodig. En om nog even terug te komen op het argument van iemand: ''ja maar hij had ook nog familie, die moeten daar nu ook mee leven.''
    Dit zegt niks, denk maar eens aan die Marc Dutroux.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zielig voor ali hè, eigenlijk zouden we allemaal een stille toch moeten houden voor hem.

    Hij had 21052856831 x moeten nadnken voor hij een tas ging stelen. We moeten die allochtonen gewoon veel harder aanpakken, Hoewel ik zelf geen allochtoon ben, en dus eignelijk niet precies weet hoe dat daar in elkaar zit zeg ik toch het volgende:
    In Marroko of waar dan ook zijn de mensen erg streng, ja?
    In nederland zijn we heel soepel met van alles en nog wat, ja?
    De vrijheid die wij ze geven is voor sommige veel te groot, dat kunnen ze niet aan. Vandaar dit gedrag. of niet?
     
  12. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat trouwens veel mensen 'vergeten' is dat het 'eigenlijk' je burgerplicht is om de dader van een misdrijf 'aan te houden'. Deze vrouw heeft dus in feite niets meer dan haar burgerplicht gedaan.
    Maarja als deze vrouw gestraft wordt dan weet ik wel wat ik doe mocht ik ooit iemand van haar/zijn tasje of wat dan ook, beroofd zien worden. Gewoon doen alsof ik niets gezien heb en vooral de dader niet proberen te stoppen, want dan:
    1. Is de dader mij te vlug af. Ga ik tegen de grond (gewond/dood) Dader vlucht en ontloopt zijn/haar straf.
    2. Ben ik de dader te vlug af. Dader dood: ik ga de bak in wegen moord/doodslag of Dader gewond: ik kan de onkosten voor de dader betalen.

    Jaaa, in zo'n land leven we. Je bent verplicht om de dader van een misdrijf aan te houden om zo óf veel geld te verliezen óf de bak in te draaien _O_
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    er zit wel een verschil tussen aanhouden en de beul spelen he ;)
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin hier.Dus we moeten wel deze mevrouw verheerlijken? ....zojah dan is de wereld imo ver heen
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat natuurlijk ook niet, maar een boete of een straf is in dit geval gewoon niet op z'n plaats. Die vrouw zal voor de rest van d'r leven eraan herrinnert worden dat ze iemand heeft dood gereden.

    Maar zoals ik al zei, Die mensen gewoon veel harder aanpakken.
    Discriminatie? Het is blijkbaar wel nodig of niet?
     
  16. Terryb47

    Terryb47 Powered by ATiPod

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat die vrouw haar overvaller expres dood wou rijden. maar zo zie je maar weer, als je iemand overvalt, lok je een reactie uit. niet iedereen laat zich zomaar beroven. dus aan de ene kant eigen schuld.

    laat dat een goed voorbeeld zijn voor andere dieven.
     
  17. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik wist niet dat het een allochtoon was, want als ik ergens tegen ben is het allochtone criminelen. Veel mensen willen met hart en ziel ons land binnen komen maar die criminele allochtonen verpesten het allemaal voor hen. Ik vind dan ook dat ze zonder pardon het land uitgeflikkerd moeten worden. En nu kan ik me wel wat voorstellen bij de vrouw want misschien denkt zij hetzelfde als mij.

    En nu geen reacties van racist dit racist dat, mensen die hier een bestaan willen opbouwen en een goed welvarend leven willen opbouwen worden geweigerd dankzij deze ondankbare m*****en.

    Ik neem bij deze dus alles terug, want ik vind het niet kunnen dat mensen zo ondankbaar doen tegen hen die hen hier hebben laten wonen!!! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    We weten nog niet of het een ongeluk was of expres; dus ik stel even een hypothese.
    Stel de vrouw achtervolgt de jongen om op een geschikt moment haar tas terug te claimen; de jongens proberen te ontkomen en er ontstaat een ongeluk. 1 van de jongens overlijdt. De vrouw is hiervan kapot; niet alleen wordt haar tas gestolen zonder dat zij daar om vraagt; tevens heeft ze nu de dood van een jongen per ongeluk veroorzaakt. En wat is jouw oordeel?
    De vrouw is een crimineel; en moet het gevang in. Haar leven moet worden verpest!
    Nee kerel; je bent echt heel fout bezig.

    /edit OMG ik lees net je laatste post. Ik ga niet eens meer de moeite nemen om op jou te reageren. :{
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat wil ik nou ook weer niet zeggen, Nederlanders moorden,stelen e.d ook.
    En die moeten ook op een zelfde manier berecht worden.
    Maar, er moet gewoon iets gebeuren wanneer deze mensen ons land binnen komen, Ze moeten gewoon de regels kennen van dit land, netals iedere andere Nederlander; autochtoon of ''allochtoon''. Waardoor we weer normaal tegen elkaar kunnen gaan doen.

    Mee-eens, en dat is heel heel heel jammer. Want 99% van de mensen is ''goed''.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  20. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar deze vrouw heeft geprobeerd om de jongen aan te houden en haar tas terug te krijgen. Ik snap trouwens niet dat er mensen zijn die er aan twijfelen of deze vrouw de dader met opzet heeft gedood |:-
    Denk eens na. De dader is geplet tussen een boom en de auto.. Wie rijd er nou met opzet tegen een boom aan???
     

Deel Deze Pagina