1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mja, als er geen boom was geweest was hij dan ook dood gereden?
    Daarbij, Die vrouw schrok zich misschien de tering en dacht;'''hier moet ik weg'', en rijd perongeluk achteruit, zonder te weten dat die gast daar nog staat.

Denk daar inderdaad maar eens overna.

2. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Degene die mijn laatste post dus dom vonden of niet het lezen waard, waarom geven jullie geen reden dan.(1 uitzondering)

Ik bedoel NL laat geen allochtonen meer toe in ons land tenzij ze vluchteling zijn of gzinsvorming/gzinshereniging dit is allemaal te danken aan al die slechte dingen over allochtonen die je op het nieuws ziet en daarom is NL ook van mening dat NL vol is.
    En niet omdat je niet eens rustig een rondje kan fietsen omdat je dan iemand aanrijdt omdat de hele straat en stad vol staat

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je beschuldigt de vrouw eerst van moord. Vervolgens blijkt de gedode jongen een allochtoon te zijn; en je hebt respect voor de vrouw gekregen? In wat voor wereld leef jij? OMG.

4. Bloody Illusion

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb geen respect ben alleen kwaad dat iemand die hierheen is gekomen om een beter leven op te bouwen het voor anderen wil gaan verzieken. Kijk als ze rustig hun leventje leiden, goeie baan hebben en welvarend zijn hoor je mij niet klagen, maar als ze die kans krijgen en um dan zo gebruiken dan word ik wel pissed

5. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk vroeger toen werden de handjes erafgehaald, wanneer je stal, ik zou er geen problemen mee hebben als dat weeer ingevoerd werd. Maar dood dat is toch -edit- bij nader inzien, misschien toch wel kwetsend voor marrokanen in nederland woonachtig waar wij geen last van hebben

Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Laten we respect vervangen door een vorm van sympathie. Alsnog blijf ik bij mijn punt. Je neemt alles terug wat je gezegt hebt; omdat de tasjesdief een allochtoon is. De vrouw is ineens geen crimineel meer. Dat is wat mij dwarszit; dus ik snap ook niet waarom je al 3 keer nu de allochtoon discussie probeert te starten.

7. Bloody Illusion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel erg, ik vind dat ze alsnog vervolgd mag worden door doodslag. Want zoals ik al zei en je me wel in mn schoenen wil schuiven, ik ben geen racist alleen iemand die baalt van dat mensen het voor anderen verpesten. Ik vind bovenstaande ook erg, want zoals ik al zei ze moeten blij zijn dat ze hier hun bestaan mogen opbouwen.

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is waar ik over struikel.
    En nee; ik probeer je niet als een racist over te laten komen, ik probeer heel de allochtoon discussie hier juist buiten te laten.

En ik snap ook niet waarom je de vrouw nou voor doodslag wilt veroordelen; wat als het een ongeluk was? :{

9. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk vind ik dat die vrouw de cel NIET in moet. Maar denk eens over deze stelling na : Een vrouw gaat in een auto achter 2 jongeren op een scooter om haar tasje terug te krijgen . Hoe wilt zei ooit haar tasje terug gaan krijgen dan ? Zij zal zoiezo NOOIT van die 2 gozers in een gevecht winnen, als ze simpel vraagt : mag ik me tasje terug" zal ze het niet krijgen, wat is dan de reden dat ze erachteraan ging? Als ze haar tasje toch niet terug kon krijgen?

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt nu wel Marokkaan dit Marokkaan dat, maar er zijn ook zoveel Marrokanen die niets doen, en als je zegt ik heb alleen iets tegen Allochtone criminelen, dan wil dat dus zeggen dat je niks hebt tegen Autochtone criminelen. En zonder al die "buitenlanders"zou het hier nu een stuk saaier zijn, dan zou iedereen hier nog lekker aan de hutspot zitten, en dan kan je zeggen ik probeer nu niks met racist etc. op te starten, maar nu vraag je er gewoon om.

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk een waarschuwing voor criminelen, ik hoop dat ze dat vrouw niet al te hard aanpakken. Ik ga ervan uit dat het niet xpres is gedaan.

12. Bloody Illusion

Leuk Bevonden:
    0
    k wat jij wil, ik heb iets tegen allochtone criminelen, autochtonen criminelen, moordenaars, fraudeplegers, corrupte presidenten, slechte games, irri leraren, vroeg opstaan, lekke band, overdatum eetwaar, cola waar in gpist is, straatvechten en pc die zit te flippen.

Nu al wat blijer dan?

13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat er sowieso bij moet worden vermeld, de dader is Marokkaans is al belachelijk, allochtoon of autochtoon net zo erg, als je dat niet vind ben je een racist zo simpel is het.

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is allemaal speculatief. Ik vind het iig niet zo gek om die jongens te volgen; ik zou hetzelfde doen. Misschien kan je ze namelijk wel ergens (veilig) klem rijden of whatever.

15. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Basiskoter :'-(

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gadverdamme, wat ben jij een loser. Wat denkt die vrouw wel? Je bedoelt wat denken die vieze dieven!!!! Terecht dat ze ze achterna ging

17. Bloody Illusion

Leuk Bevonden:
    0
    lol jij vindt dus alle nieuwsverslaggevers en die mensen die het journaal oplezen(kan der ff ni opkome) racisten???

Dat vind ik ook wel erg snel beschuldigend

18. Bloody Illusion

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent degene die zit te zeiken omdat je het anders opvat dan ik bedoel!!! heb al geprobeert met vele post wat ik van mening ben en toch zit je nog steeds moeilijk te doen :{

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    LoL, dat zeg ik niet |:- , probeert er ff eentje slim te doen. Ik zeg dus in wat makkelijker taalgebruik: Doet het er toe van welke afkomst hij is |:- . Jij snappe :{

20. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Ik reageer toch op deze mening, als je daar niet tegenkan moet je niet posten ;)

Deel Deze Pagina