Ja natuurlijk. Laat jij je maar lekker beroven en weet ik wat allemaal. Sorry hoor, maar ik heb het recht om mijn bezittingen en dierbaren te beschermen. Natuurlijk is dit voorval niet de bedoeling, en ik hoop echt dat het niet haar bedoeling is geweest om ze daadwerkelijk aan te rijden.
Ik ben zelf tweemaal beroofd en bij een van die berovingen ben ik neergestoken door een stel van die criminelen. Waarom? Omdat ik mijn spullen niet af wilde geven. Ben ik dan dom? Misschien wel, maar die mensen die eromheen stonden te kijken en niets deden vind ik nog veel dommer. Wie ben jij om mensen die wel wat doen dom te noemen?
Tegen mij werd gezegt dat het mijn eigen schuld was, ik had me gewoon moeten laten beroven net als de rest van Nederland en niet tegenstribbelen. Mensen zoals jij zorgen ervoor dat criminelen steeds brutaler worden omdat ze weten dat niemand wat durft te doen. Zolang je met je oogkleppen op blijft rondhobbelen en met jou velen anderen in dit land, zal die cyclus nooit doorbroken worden en zal de criminaliteit alleen maar toenemen en verharden.
Ik kies ervoor om niet als een of ander weerloos schaap door het leven te gaan en jij?
Laatst bewerkt: 18 jan 2005