1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dat rijd een auto achteruit vrij easy hoor zeker als het gaspedaal vol ingetrapt word.Verder lijkt mij dat je zeker met de afgelegde afstand achteruit is gekeken en dan lijkt het mij dat je ziet dat iemand klem zet tussen een boom.(ik kan me natuurlijk vergissen in de houding etc van de jongen )

    ben het ook helemaal eens met Technotic
     
  2. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit wat voor kleur die gasten hebben, het is jammer dat ze die 2de ook niet te pakken had.
    Blijf gewoon met je fikke van andermans spullen af. :mad:
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Tja, Wanneer ik lees dat die famillie zint op wraak heb ik wel weer meteen zoiets van lekker typisch. Je zoon is dood, en zij hebben het over wraak...dat vind ik echt het foutste hier aan. Ik vind het echt erg voor die vrouw, zij is hier slachtoffer in mijn ogen dankzij die Ali. Zij werd beroofd en moet nu onterecht leven met de gevolgen. Dat mensen het opnemen voor die tasjesrover vind ik achterlijk. Dat heeft natuurlijk niets met achtergrond te maken, maar hij had gewoon met zn poten van haar spullen af moeten blijven. Laat dat voorop staan!

    dit vind ik idd een goede weergave van hoe het is. Alleen vind ik wel dat je er bij een willekeurige vrouw van uit mag gaan dat haar beslissing niet moordlustig was. Vandaar ook dat ik het ergste er aan vind dat zij misschien gestraft gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    maar had een blank gezin wat je liever s`nachts ook niet tegen wilt komen prescies hetzelfde gezegd?

    In hun ogen is hji gewoon bruut vermoord en dan het een asociaal blank gezin misschien wel hetzelfde gezegd. Dus niet zeggen dat het typisch is, want er zijn genoeg allochtone gezinnen die zich wel gewoon gedragen en zo zijn er ook genoeg blanke gezinnen die zo asociaal en crimineel zijn

    praat het niet goed, maar wordt hier altijd zo groot uitgelicht. Terwijl het totaal geen toegevoegde waarde was.
     
  5. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan bv. niet dat ze gedacht zou hebben dat ze de jongens wel ff af zou snijden, maar dat de jongens er nog wel ff tussen door zouden gaan.
    en terwijl ze de auto achteruit reed en zag dat ze er toch nog achterdoor zouden schieten.
    toen heeft ze geprobeert te remmen, maar had perongelijk het gas nog vast?

    ik basseer dit trouwens alleen op mijn duim hoor, heb het nergens gelezen.
    ook heb ik nog nergens gelezen dat de auto top-speed tegen de jongens boom aan reed.
    ik wil wel een wat bronnen zien, voordat we hier allemaal uit de duim zuigen en dan doen of het een feit is en al groot in de kranten stond.
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah goed ik baseer mij ook op "geruchten" .Maar gister op sbs zij de politie.Dat de mevrouw 50 meter op hogesnelheid achteruit was gereden en daarna tegen een boom met de jongen er tussen
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ten eerste, jij wilt het hier over hebben. Ik vind dit dus wel typisch. Ik weet niet wat jij onder typisch verstaat, maar toen ik dit las dacht ik gelijk: dit was een marrokaan, stront aan de knikker. en voila, typisch. Je hebt gelijk het hadden ook de tokkies kunnen zijn, maar die waren het niet.

    Het enigste waar ik eigenlijk mn mening over wil laten schijnen hier is dat ik alle schuld bij die Ali vind liggen (al heette hij Henk dat had echt niets uitgemaakt). Ik vind hem echt een klootzak voor wat hij andere mensen aan doet. Mensen houden echt iets over na wat misschien voor velen een klein overvalltje lijkt. Mn zusje heeft dit ook wel eens meegemaakt en is gewoon bang om in het donker alleen over straat te gaan.

    Ik vind dit net zo belachelijk dat je geen inbreker je huis mag uitbonjouren. Stel je eens voor dat er midden in de nacht een kerel pal voor je staat in je eigen huiskamer. Uit reactie mep je hem, hij valt van de trap, en rara wie wordt er aangeklaagd... 1 woord, belachelijk.

    Ik vind dat ze criminelen niet zo het handje boven het hoofd moeten houden. Ik zie dit hooguit als een bedrijfsongeval voor hem + hij heeft hiermee waarschijnlijk een onschuldige vrouw kapot gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo hoorde ik gisteren ook dat ze misschien een paar keer er op in was gereden, is het dan ook nog goed?

    en ik begon over allochtoon / autochtoon, omdat ik in zoveel posts gezien het "typische" racistische gepost weer terug zie. En dat is niet relevant, het is dader vs slachtoffer en niet Marokkaan vs slachtoffer / dader

    waarom weer de nadruk leggen op allochtonen met al het gezeik van het laatste halfjaar ????

    dat van die inbreker ben ik met je eens, maar ja dat is NL :-(
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    again weer helemaal agreed.wou ook ziets zeggen aleen kreeg ik de formulering niet lekker.Jij duidelijk wel
     
  10. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry hoor, ik heb geen enkele vorm van medelijden... Eigen schuld dikke buld.. Moet je maar van iemand anders zijn spullen afblijven.. Risico van het vak.. Ik had precies hetzelfde gedaan in haar geval.

    Met je auto er achteraan en proberen licht te raken. Natuurlijk ga je er niet van uit dat je iemand dood rijdt, maar wil je alleen de dief tot stoppen dwingen om je spullen terug te krijgen...

    En dat het weer iemand met Marokaanse afkomst is zegt voor mij alleen maar genoeg.. Het is jammer voor de mensen die wel gewoon proberen om in Nederland mee te draaien, maar als er iets gebeurd zijn er 9 van de 10 keer Marokaanse jongeren bij betrokken..
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  11. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hoorde ik ook, maar dat werd tegelijk weer gelijk ontkent met bewijzen.
    ook was de man die dat zei geen ooggetuige en was aan het lichaam te zien dat het niet meerdere malen wat aangereden.

    /edit the only ego & Technotic.
    verachten jullie dit ongeluk alleen maar omdat het een marokaan was, en duz possitieve discriminatie verdient,
    of menen jullie echt dat de vrouw maar rustig naar het politiebureau had moeten rijden en haar tasje nooit meer terug zien?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik sluit me aan bij de woorden van Technotic. Ik zeg niet dat we onze ogen moeten sluiten voor de feiten maar wel dat we niet overal een rassenkwestie van moeten maken.

    Of het mag of niet, als er in mijn huis een inbreker naast mijn bed staat dan zal ik hem waarschijnlijk een rondleiding gaan geven. Waarna ik hem in de auto leg en in het bos dump. Als ie de volgende ochtend wakker wordt denk ik niet dat meneer aangifte doet. Doet ie dat wel dan weet ik van nix, en heb ik de beste man nooit eerder ontmoet. De wetgeving is erg krom in Nederland en er word mijn inziens idd teveel het handje boven het hoofd van de dader gehouden en voor je het weet ben je geen slachtoffer maar een dader. Daarom moet je soms ook maar eens gebruik maken van de wet in jouw eigen voordeel.
     
  13. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    komen we weer bij die inbreker...
    tot hoe ver mag je dan bij een inbreker gaan...
    alleen een blauw oog, gebroken been, rolstoel, verlamt, dood ???
    in NL is de streep getrokken bij, dat je genoeg geweld mag gebruiken om hem staande te houden en niet meer.
    dus je hoeft hem dan niet met een knuppel te bewerken, maar daar gaat het hier toch niet over.
    maak dan een apparte thread over een inbreker die je dood wilt kunnen slaan 8)
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja hoor, en ali wilde eigenlijk met zn pistool nog wat onschuldige kinderen neerknallen die stonden te kijken dus is het dan terecht?

    dit is ongeveer een net zo idiote ongefundeerde opmerking. Ik weet niet waar je dit gehoord hebt maar terwijl je dit schrijft is allang duidelijk dat dit absoluut niet waar is. Het lijkt wel of je het opneemt voor die dieven ofzo. Pak citaties (van net na het ongeluk) van die vrouw uit de krant erbij en het is duidelijk hoe zij helemaal in paniek was toen ze zag wat er was gebeurt. Ik zie dit eigenlijk als het zwart maken van een slachtoffer.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh nogmaals ras heeft hier niks mee te maken.Ook als dit een autochtone was geweest had ik dezelfde mening gehad.En nogmaals in wawt voor wereld staat een tasje in vergelijking tot een leven......Ik meen daarom ook totaal niet dat ze rustig naar het politie bereau had moeten rijden.Maar de actie die ze vermoedelijk nu heeft ondernomen is totaal niet goed tekeueren in geen enkele manier.Het is maar een tasje
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom ga je er dan automatisch van uit dat ze het met opzet heeft gedaan?
    dan ben je al net zo erg als die vrienden en familie van die Ali B (veel Ali B's in het nieuws tegenwoordig 8) )
    ook keur ik niet goed dat ze hem heeft dood gereden, maar autoongelukken komen dagelijks voor.
    dan rijd iemand iemand anders dood zonder reden.
    en dan is het toch ook geen moordenaar.
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    vooropgesteld: nee ik keur tasjesdieven niet goed, maar daar gaat het hier niet over.

    zoals eerder vermeldt in het topic hou ik me nog een beetje terzijde omdat ik en verder iedereen nog niet weten wat er precies is gebeurt

    was het echt ongelukkig ja dan is het een jammerlijke samenloop van omstandigheden en dan heb ik wel met die vrouw te doen.

    maar wilde ze de scooter echt opzettelijk raken en dus ook (vol) raken, dan weet ze wat de consequenties kunnen zijn en dan praat ik het dus niet goed. Dan is het gewoon doodslag of hoe het ook heet

    maar daarom, ben wel benieuwd naar het onderzoek.
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is het wel. Ten eerste, het gaat niet om het tasje maar om terug te pakken wat van haar is (en om dit te vergelijken met een leven is gewoon absolute onzin, dat heeft NIETS met elkaar te maken). Ten tweede die actie is absoluut goed te keuren! alleen had het zulke erge gevolgen dat je het achteraf liever niet had gedaan. Maar zoals jij het verteld ga je er van uit dat de actie die zij voor ogen had het doodrijden van de dief was. En dat is dus niet zo. Als ik eens in zo'n situatie kom zou ik PRECIES hetzelfde doen. Dan alleen maar hopen dat die lul niet voor mn auto komt zodat mijn leven ook gelijk een puinhoop is door zijn toedoen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    is het onderzoek al afgerond? weet je dus al alles?

    doei he _0/
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik ben gewoon zeer sceptische.Het lijkt mij gewoon onmogelijk dat je het niet ziet.JE rijd 50 meter achteruit dan kijk je ook achterje lijkt me en dan zie je ook neem ik aan iets.Een ongeluk wat echt een ongeluk is zonder twijfel is iets anders.Mijn mening is gebaseerd op wat ik op dit moment heb gehoord
     

Deel Deze Pagina