Ten eerste, jij wilt het hier over hebben. Ik vind dit dus wel typisch. Ik weet niet wat jij onder typisch verstaat, maar toen ik dit las dacht ik gelijk: dit was een marrokaan, stront aan de knikker. en voila, typisch. Je hebt gelijk het hadden ook de tokkies kunnen zijn, maar die waren het niet.
Het enigste waar ik eigenlijk mn mening over wil laten schijnen hier is dat ik alle schuld bij die Ali vind liggen (al heette hij Henk dat had echt niets uitgemaakt). Ik vind hem echt een klootzak voor wat hij andere mensen aan doet. Mensen houden echt iets over na wat misschien voor velen een klein overvalltje lijkt. Mn zusje heeft dit ook wel eens meegemaakt en is gewoon bang om in het donker alleen over straat te gaan.
Ik vind dit net zo belachelijk dat je geen inbreker je huis mag uitbonjouren. Stel je eens voor dat er midden in de nacht een kerel pal voor je staat in je eigen huiskamer. Uit reactie mep je hem, hij valt van de trap, en rara wie wordt er aangeklaagd... 1 woord, belachelijk.
Ik vind dat ze criminelen niet zo het handje boven het hoofd moeten houden. Ik zie dit hooguit als een bedrijfsongeval voor hem + hij heeft hiermee waarschijnlijk een onschuldige vrouw kapot gemaakt.
Laatst bewerkt: 19 jan 2005