1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tasjesdief krijgt bedrijfsongevalletje!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 18 jan 2005.

  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is het hem juist

    je had weaarschijnlijk hetzelfde gedaan als het een blanke was?

    ja toch?

    waarom dan steeds de nadruk op allcohtonen leggen?
     
  2. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    waar heb je het over man? _0/ (bord vor je kop?) Ten tweede, jij weet net zo min met die onnozele aannames van je. Toch denk ik dat je op dit moment beter van de positieve bedoelingen uit kan gaan. Jij komt alleen maar op voor een stelletje dieven. En ik baseer me teniminste op feiten die ik in de krant lees van een dag na het ongeval...staan de feiten iig beter op een rijtje dan bij SBS 6 action news.

    Goed bezig joh kleine peter r van me 8)
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef het op, tegen deze bekrompenheid kan ik niet op :-(

    insteek was leg niet de nadruk op allochtoon vs slachtoffer, maar gewoon op dader vs slachtoffer

    maar dat is waarschijnlijk al te moeilijk voor je

    wat ik gezegd hebt:

    - nee ik praat tasjesdieven niet goed, zie jij dat ergens anders?
    - als het een ongeluk is, jammerlijke samenloop van omstandigheden
    - als het wel opzettelijk is (wat dus onderzoek moet uitwijzen, jij weet dit dus ook nog niet en ik dus ook niet, want dit lees je nog niet in de krant) dan keur ik het af ja
     
  5. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Feit blijft dat er een crimineel van straat is en permanent van straat is. Als de dood van die knakker betekent dat een aantal bejaarden geen doodsangsten hoeven uit te staan terwijl ze enkele meters aan hun handtas achter een scooter aan worden getrokken kan ik er geen traan om laten.

    Tuurlijk is het recht in eigen handen nemen nooit helemaal goed te praten maar elke crimineel die door een "ongeluk" om het leven komt is er weer een minder.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Daar gaat het hier dus uiteindelijk wel over ;)

    En ook ik heb absoluut geen medelijden met die Ali B Kees,Jaap of whatever
    die andere gast had net zo goed dood mogen vallen.

    ze leren het ook nooit he 'misdaad,criminalteit loond niet,nooit niet'

    En ga het alsjeblieft niet opnemen voor Ali B de grote, want het gaat me de pet af dat zulke mensen nog een stilletocht krijgen. It's so damn sadly dat sommige mensen hier nog uit de ogen van die Ali B kijken,en vraag hun dan ook maar om die ogen maar eens goed open te zetten, want wie is hier nu echt het slachtoffer???

    adios.
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem het ook niet voor hem op, ik praat alleen haar daad niet goed MITS het opzettelijk was

    en daar is nog geen duidelijkheid over. Ik praat nergens Ali`s daad goed, zeg me maar ik dat zeg.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oke als jij het over daden wil hebben vind ik het best,

    Haar daad is dus dat zij die gast heeft dood gereden of dat nou met opzet was of niet.
    Daarover staat lijnrecht dit: Zijn daad is veel,veel erger een tasjes dief die net vrij was van een gewapende overval, die daarbij een strafblad van hier tot en met tokiyo had. En waarbij nog een vriend van uhm zegt "ik snap het echt niet,het kan Ali B niet zijn want hij heeft/had geld zat en hij is niet het persoon om mensen te beroven van geld tasjes whatever" haha de lolbroek hij wist net zo goed dat die gast nou niet echt goed bekend stond bij de politie maar dan nog doen of het een lieverdje was. Oftewel wat ik hier mee bedoel is dat die vrouw niks te verwijten valt,zij handelde zoals zij dacht dat het beste was en daarbij is de dader om het leven gekomen. Ik lig d'r niet wakker van of het nou een allochtone is of een autochtone was kan me niks schelen hij was zo ie zo al een slecht voorbeeld voor de maatschappij.
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een ongeluk was is haar niks te verwijten.Maar nogmaals imo vind ik het hele verhaal van het "ongeluk" maar ongeloofwaardig.Verder iheeft het hele stukje voor "oftewel wat ik hier mee bedoel is dat die vrouw niks te verwijten valt" er totaal niets mee vandoen of deze mevrouw iets te verwijten valt.Wat jij zegt is omdat het geen lieverdje was en iets jatte valt deze mevrouw niets te verwijten.Witch is just bull.Er valt pas niks te verwijten als er bewezen is dat het een ongeluk was
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar sluit ik me bij aan en daar hou ik het bij, want we kunnen uren zo door gaan, maar we schieten toch verder niks op

    er moet ook nog gewerkt worden
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    We moeten maar even afwachten he! Al word het toch als een 'ongeluk' gezien in de rechtbank. En ja ik laat geen traantjes om criminelen,misdadigers of ander tuig,en verwijt ik slaagtoffers die op deze wijze handelen niks nee. Das mijn nuchterheid en zo zouden meer mensen moeten denken. ;)

    ...dus laat die "Witch is just bull" (wat je nog fout schrijft ook) maar even achterwegen eh. En vind het goed dat de topic starter dit als een 'bedrijfsongevalletje' ziet en kan ik me helemaal in vinden.

    "Wie de bal kaatst kan uhm ooit terug verwachten."
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach, die hele discussie over Ali...
    Volgens mij heeft die vrouw gewoon teveel Grand Theft Auto gespeeld. :eek:
    Ik vind dat ze dat spel moeten verbieden...
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah nogmaals das gewoon een zeik redenatie.Zo kan je elke crimineel vogelvrij verklaren.En das nog alteid wat (gelukkig) niet kan in dit land.Verder valt het slachtoffer in het geval van opzet zeker wat te verwijten :moord.Het is maar een freaking tasje (heb dit al te vaak moeten zeggen maar het dringt niet door lijkt het)Zelfs al zou het een ongeluk zijn kan je "het" slachtoffer steeds nog het ontnemen van een andermans leven verwijten.
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    nou nou....wat een reacties...ben ik ff een beetje werken en hatsee 12 pagina's vol met hartverscheurende reacties :+

    ik heb alles gelezen en heb de krant en internet er ook nog ff op nageslagen.

    wat mij verbaast is dat in sommmige bladen en nieuwszenders het verhaal heerlijk wordt aangedikt met een spectakelpepersausje.
    neem een zender zoals sbs6........deze verklaart dat de dader/mevrouw met enorm hoge snelheid achteruit de jongen op de scooter aan snot heeft gereden.
    ziehier de foto...

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/linnaeusstraat_680051g.jpg[/plaatje]

    als dit met "enorm" hoge snelheid was gegaan dan zat de achterkant van dit koekblik volledig in elkaar en was deze ordinaire laffe nietsnut van een tasjesplukker in 2 stukken geknipt.
    nogmaals.......hoe rijd in godsjezusnaam een auto in zijn achteruit,wat waarschijnlijk mede ook leide tot dit prachtige stukje stuurmanskunst,een scooter eruit....onmogelijk.
    ik denk dat deze nitwits rondhangcreeaturen die nu alweer verheerlijkt worden zichzelf al pal achter de auto bevonden,zodat mevrouw alleen haar gas intrapte in een vlaag van pure woede....ze was het zat.

    deze volgens vrienden en gemeenstschap (ze beste vriend nam al de poten en is nu nog weg...lekkere vrienden had hij) hard werkende jongen met zelfs 2 banen en een grote toekomst voor hem was zeker geen dief maar een goed mens.
    murrat d was dat ook toen hij de conrector doodschoot meen ik mij te herinnerren....die haalde zelfs nog goede cijfers op school.

    dit soort figuren,zwart of wit,dragen werkelijk niets bij aan deze samenleving dan alleen maar puin.
    dat de tasjesdief een marrokaan was/is (wat mij in de desbetreffende buurt totaal niet verbaaste,ik rij er bijna elke dag) doet in mijn ogen niet echt zozeer ter zake....ik weet voor bijna 100% zeker dat hij gewoon in nederland geboren was.
    van mij mag al dit recalcitrante schuimzooitje aangeboden worden aan een lab waar ze er mooi medische experimenten op kunnen uitoefenen....zo hebben ze nog enig nut voor de mensheid.
     
  15. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik dit las op teletekst moest ik erom lachen. Had net iemand aan de lijn en die vond et zeer respectvol wat die vrouw had gedaan. Boontje komt op zijn loontje, Charles Bronson in Death Wish en wat nog meer. Dat waren natuurlijk de eerste reacties op deze gebeurtenis.
    Ik weet niet wat ik zou doen als ik op staat beroofd zou worden. Achter die persoon aan en verhaal halen(doden, zoals in dit geval), of in me broek doen en verstijven van de angst. Dit kan je nooit weten totdat et je overkomt, lijkt mij.
    Niemand weet wat er precies is gebeurt, dus alles wat ik hier lees is speculatie, maar die vrouw is in ieder geval geen held en die dode stumper is waarschijnlijk ook geen lievertje.
    Het moraal van et verhaal zou moeten zijn, dat we voortaan allemaal het openbare vervoer moeten nemen. Het meest veilige en meest milieu vriendelijk manier van vervoer.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ff iets "snels" over de uitlatingen hier wat eventueel rascisme mee zou brengen.
    iedereen mag zijn zegje doen,dat is je goed recht en jouw mening.
    dat mensen tegenwoordig worden omgelegd om hun mening is tegenwoordig ook al een feit.
    laat je dus niet weerhouden om hier neer te zetten wat "jij" hiervan vind ongeacht wat anderen wel eens van "jou" zouden kunnen vinden....iedere mening telt in mijn ogen.
    de zogenaamde meelopers,oliestokers,moraalridders e.d vissen we er toch zo tussen uit dus met niet al te veel moeite kan deze discussie op normale manier voortgaan.

    relnichten die het balletje op willen gooien en deze kwestie direct plaatsen in een soort multicultureel geschil en zodoende vinden dat de "blanke nederlander" weer veel te hard is voor de "zielige allochtoon" moeten deze zin maar even 4 keer lezen.
    er is totaal niks van discriminatie aan de orde hier dus weet waar je aan begint als je met dit soort argumenten komt...je roept een hoop gezeik over je af als je het niet kan onderbouwen.

    blijf helder en normaal en schaar je niet tussen de losers en hersenloze meelopers.
    toen bv een "theo van gogh" werd vermoord(en die werd dus wel vermoord) waren er talloze individuen die feest aan het vieren waren op straat en in huis.
    nogmaals...ikzelf laat er echt geen traan over los...de dief kwam zijn meerdere tegen in dit geval,maar ik ga niet met al mijn vrienden toeterend door de straten hangend en gillend uit het raam dat "het varken geslacht is".....ik sta daar net ff boven namelijk.
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    en dan weer even snel iets over het slachtoffer,de harde werker,de goede jongen met grootse toekomst,de lieverd van de buurt en vriend der vrienden.


    AMSTERDAM - De 19-jarige Ali el B., die maandagavond in de Derde Oosterparkstraat in Amsterdam-Oost werd doodgereden door een vrouw die even daarvoor was overvallen, kwam die dag net bij de rechter vandaan. Hij moest voorkomen wegens een gewapende overval die hij op 11 mei 2004 bij de Xenos in de Kalverstraat zou hebben gepleegd. Dat bevestigde een woordvoerster van de rechtbank woensdag.

    Ali had na zijn arrestatie vier maanden in hechtenis gezeten. De raadkamer van de rechtbank liet hem in september vrij omdat zijn broer hem een alibi voor het moment van de overval had gegeven.


    't was echt een kanjer hoor deze knaap.......ik zal je missen.
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    _O_
     
  19. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Bekrompenheid? Leer lezen. _0/ Ik zeg al vanaf het begin dat ik het als dader slachtoffer zie. Ik heb helemaal niks gezegd over allochtoon slachtoffer. Tegen dit soort verdraaiingen kan ik niet op |:-
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    wilde niet meer reageren, maar even om iets recht te zetten

    in eerste instantie was dit ook niet op jouw gericht, maar op de gene die elke keer alleen maar allochtoon (marokaan) in de mond hadden en zich daarop lieten uiten

    op die mensen reageerde ik dus ook, dat jij daar weer op reageert is je goed recht

    maar die zin was dus niet direct op jou ;)

    einde discussie ex wijkenaar
     

Deel Deze Pagina