1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Tribals vind ik zó lelijk. Vind ik echt jammer als je dat laat zetten.
    - Half Nederland loopt ermee.
    - Niet origineel dus.
    - Lelijk.
    - Geen betekenis.

    Dat is mijn mening. Maar ik vind het zonde als je iets laat zetten zonder verdere betekenis. Je loopt er je hele leven mee rond.
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben ik het niet mee eens BK:

    - Half Nederland loopt ermee. Boeit me niet, de andere helft van nederland loopt met dezelfde kale lichaamsdelen :+
    - Niet origineel dus. Mijne wel --> zelf gemaakt
    - Lelijk. Ik vind het wel mooi
    - Geen betekenis. True, maar van mij hoeft het geen verdere betekenis te hebben, ik vind het gewoon mooi ;) That's enough 4 me...

    Maar goed, ieder z'n mening idd..
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    - Half Nederland loopt ermee. Boeie
    - Niet origineel dus. mijne wel, home made
    - Lelijk. dat is jou mening
    - Geen betekenis. mijne wel, voor mij.

    als ik em laat zetten dan ;)
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie alle tribals als dezelfde. Alleen een ander motiefje. En vertel me eens hoe een tribal een betekenis kan hebben. Dan moet er al een figuur inzitten ofzo.
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    een tribal die je zelf gemaakt hebt, kan al veel sneller een betekenis hebben dan een tribal die je van internet oid hebt gehaald.

    Figuur hoeft er dan ook niet in te zitten. Ik heb een Tribal, die ik vrij in het begin heb gemaakt, toen ik begon met tekenen van die dingen, en dat is m'n eerste geslaagde tribal. Dat is dus de betekenis die ik erachter heb zitten, als ik die doe.. ;)
     
  6. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    Ik heb sinds gisteren een tattoo, als ik een plaatje kon uploaden kon je hem zien.Hij staat op mijn boven arm, heb er 1:30 uur voor moeten stil zitten maar met mooi resultaat.

    Vertel ook eens als je een tattoo hebt waar je hem hebt laten zetten en in welke stad en hoeveel je kwijt was

    Tilburg
    Tattooist
    Broekhovenseweg
    €160,-
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil er na de vakantie één laten zetten, het shadowlands logo in het midden van mijn rug, en dan er omheen een flinke tribal die naar mijn schouders loopt.
    Logo:
    [​IMG]

    Gaat mij niet zozeer om het label, maar meer dat ik dat logo echt tof vind, en je meteen ziet dat het met house te maken heeft. Vriendin van me gaat hem waarschijnlijk ontwerpen, zodat het niet zo'n tattoo uit het voorbeeldenboek wordt.
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik hoef geen tattoo.. kan wel mooi zijn, maar zo'n grote vind ik sowieso niet zo mooi.. en bovendien moet ik er altijd aan denken hoe het staat als je ouder bent :confused: dan krijg je allemaal rimpels en dan ben je zo'n bejaarde met een 'rimpelige tattoo'. Waarschijnlijk komt er dan groepjesvorming in het bejaardenhuis, ga maar na, er zijn nu al hang-bejaarden. En dan gaan ze zich afzetten tegen de rest. Die gaan dan niet achter de geraniums zitten, maar achter de hyacinten. Misschien wel omdat ze er de pest in hebben dat ze nu alleen nog maar een rimpelige tattoo over hebben..
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Als je tattoo rimpelt, dan bedek je hem. Loop je ook niet voor lul.
    Sim-pel.
     
  10. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    als je hem op een plaats hebt waar je hem alleen ziet als je je kleren uit hbt is het toch niet zo erg
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    wat schijt het nou dat die tattoo over 30 jaar wat gerimpeld is, je zult er iig geen last van hebben lijkt mij, ik ga er zeker een zetten als ik over het model uitben, heb een helemooie gezien van een tijger + tribal combo _O_
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het toch zo'n gelul als mensen roepen dat het zonde is omdat de huid gaat rimpelen en dat het dan lelijk wordt.

    De huid gaat sowieso rimpelen en wordt sowieso verlept. Maakt geen drol uit of er nou een tattoo op staat of niet.

    Lelijke huid of lelijke huid met een plaatje erop. Boeie.
     
  13. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Lelijke huid + Lelijk plaatje (gerimpeld) = 2x lelijk.

    Ik zou dan toch liever alleen een elijke huid hebben.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    2 x lelijk? :\

    lelijk = bij mij gewoon lelijk. Niet 2 x lelijk. Maar goed ieder z'n mening zullen we maar zeggen.
     
  15. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeert tattoo's als deze vind ik fantastisch mooi:
    [​IMG]

    Alleen het idee dat het over 30 jaar niet meer mooi in verhouding is enzo...
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach boeie, ik leef dusdanig ongezond, dat ik de 40 waarschijnlijk niet eens haal :cool:
     
  17. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Je praat er wel een beetje makkelijk over hé GoiZ. ;) Het is wel iets wat je je hele leven meedraagt. En dan denk ik dat iedereen liever heeft dat het er dan nog mooi uitziet dan zegt: "boeie".
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk heb je dat liever

    maar aangezien een tattoo ALTIJD een beetje uit vorm raakt is dat gewoon niet te doen.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik leef in het 'nu'. Dat heb ik altijd gedaan. Ik vind het vervelend om erover te denken hoe het eruit zal zien als je bejaard bent. Ik vind het sowieso vervelend om erover te denken hoe het is als ik bejaard ben. Ellende. ;)

    Maar ik ben nog steeds blij dat het heb gedaan. Ik vind het mooi en dat zal voorlopig zo blijven. Het gaat mij erom dat ik er veel aan heb (gehad) voor mezelf.

    Als ik straks 60 ben (onwaarschijnlijk, maar goed :+) en ik vind het niet meer zo mooi als nu, so be it. Ik heb er dan in elk geval wel veel plezier van gehad.
     
  20. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik ooit een tatoe neem is het een streepjescode achter in mijn nek.
     

Deel Deze Pagina