1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hitman! }:]
     
  2. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal eens met Goiz.

    Opmn 60ste maakt t me ook echt geen reet meer uit of ik er op dat moment nog "goed" uit zie. Oude mensen zien er sowieso al niet uit :p Als ik een opa met tattoos zie vind k dat trouwens alleen maar koel en heb ik destemeer respect voor m omdat ie geleeft heeft en niet zo perse volgens de "normen en waarden" van toen.

    /edit: Even iets anders, Je kan natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren. Mensen nemen tattoos om verschillende redenen (daarom vind ik natuurlijk ook niet iedere opa met tattoos cool), Sommige mensen hebben geen eigen mening en/of geen zelfvertrouwen oid en daarom om imo domme redenen tattoos nemen.
    Ik heb tattoos, ik pats er niet mee, ik heb ze voor mezelf en staan voor periodes in mn leven, beslissingen en zodra ik kinderen heb ga ook cker hun namen laten tattooeren, noem me gek, noem me hoe je wilt, maar het is puur voor mezelf en zal er nooit spijt van krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Met je sofi-nr eronder zeker.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    of z'n telefoonnummer :+
     
  5. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Lekker kansloos. ;)
     
  6. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, dat doen/deden veel gasten in de landmacht ook, denkend dat ze cyborgs zijn ofzo
     
  7. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    gezeur hier nog steeds.

    als iemand een tattoo wilt respecteer dat dan, net zoals hij/zij respecteert dat jij er geen neemt. niet zo zeike nover dat je er spijt van krijgt, het is iemands eigen keuze en lichaam...

    en als iemand een streepjescode of de pincode van zn pas in zn nek wilt, laat em lekker :D
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ehm, wie zeurt er? :confused:
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    de zeurders :D
     
  10. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat snap je hier niet van ZeurFighter? |:-
     
  11. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    Ey ik ben het er heellemaal mee eens wat Goiz zegt dsu wat zeuren ze hier lelijk is lelijk met plaatje of zonder so wat
     
  12. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het toch niet om :{

    Het gaat erom dat iedereen constant loopt te zeiken dat je spijt krijgt van een tattoo enz. ik zou denken, laat iedereen die dat wilt lekker, en respecteer zn mening.

    en als ik het niet had gezegd was iedereen het er mee eens geweest. alleen omdat jij nooit kijkt wat iemand zegt, maar alleen wie het zegt, begin je gelijk te zeiken dat ik zeik, en dan vraag ik me af, wie zeikt er nou... :{

    dus hou op met kloten, of rot gewoon op?
     
  14. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    Ey mensen wat maakt het eigenlijk ook uit wie wat zegt
     
  15. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan om een kleine adelaars op mijn bovenarm te nemen. Ik zag iemand op het strand ermee en het zag er erg stoer uit!
     
  16. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    in kleur is niet echt mooie vervacht te snel mijn oom had er een en dat ziet er na 4 maanden niet meer stoer uit kleuren vervagen.
     
  17. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    iid, zwart is het mooist vind ik.

    En pff, binnen 30 jaar hebben ze al lang iets uitgevonden zodat je je tatoos kan laten wegnemen door één of andere simpele ingreep ofzo.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @SoulFighter; Dit is gewoon een topic hier op xbw. Dit topic staat toevallig ook nog in een forumdeel waar veel gediscussieerd wordt, dus waarom zou dat hier niet kunnen? De een heeft nou eenmaal mening A en de ander mening B. Ik heb voor de rest nog geen post gezien van iemand die de mening van iemand anders niet respecteert.

    Dat je er later spijt van kan krijgen is gewoon een argument. In dit geval dus een argument wat ik heb proberen te weerleggen, of ieder geval mijn visie erop neer te zetten.

    Dat noem ik geen gezeur hoor. :)
     
  19. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    jij mag best je mening uiten, en bk ook, zolang jullie het maar niet gaan doen omdat ik iets zeg, of omdat ik het er niet mee eens ben. snappie?
     
  20. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag vandaag emand op mn werk die een tattoo had laten weghalen :eek: Zag er echt raar uit... Alsof ie uitgegumd was maar niet helemaal netjes, zegmaar alsof er een mixer op gezet was :confused: En dat was dus een litteken van 10 bij 10 centimeter...

    Had het ff gevraagd, bleek dat er zoiets van een hartje had gezeten met de naam van haar (ja haar) man erin. En die was vreemdgegaan :|

    Moraal van het verhaal: Nooit een tattoo met naam nemen ;)
     

Deel Deze Pagina