1. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Jongen, je zoekt het gewoon zelf. Ik heb wel wat beters te doen dan in te gaan op elke reactie van jou. Het is mijn mening over tattoo's, dat toevallig jij je in deze discussie mengt interesseert me dus geen ene fuck.

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    even over kleur, ik houd t zelf ook bij zwart(tinten), maar de kleuren van tegenwoordig zijn echt 100x beter als vroeger. Alle kleuren zijn nu veel veller en blijven zo'n 30 jaar zitten en daarna zou je t zelfs weer bij kunnen laten kleuren.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nou... ik heb nu 1 zwarte, en 1 in het rood met zwart, en dat rood begint nu toch wel een beetje te vervagen... Maar als ik wil kan ik zo terug gaan naar die vent, en dan kleurt hij het voor niks weer bij.. :)

Maar voorlopig vind ik het nog wel best.

De tattoo is trouwens nu 2,5 jaar geleden gezet.

Maar het ziet er inderdaad wel beter en duidelijker uit in vergelijking met die oude tattoo's die ik wel eens zie (met veel groen-tinten).

4. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Foto?

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Gewoon hetzelfde doen als Steve-O op zijn reet heeft.

"Your Name".

Dan zit je altijd goed :)

6. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Staat in het tattoo topic in de GM, achterin :)

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Even dit topic een trap onder z'n hol geven hoor :)

Zijn er nog mensen bezig met tattoo's? Nemesis alweer een paar nieuwe? (Als daar nog ruimte voor was :+)

Ikzelf ben nog steeds aan het twijfelen om een nieuwe te laten zetten. Twijfel = niet doen, dus ik wacht nog. Ik wil het wel graag, ik vind het mooi, maar iets wat ik niet wil is een 'plaatjes-poppetje' worden. Allemaal losse plaatjes over je lichaam zonder verder verband met elkaar vind ik niet mooi en dat doet me eigenlijk een beetje denken aan die kauwgom plaatjes. 8)

Maar goed ben er dus niet uit. Maar ben er wel weer mee bezig na er ongeveer een jaar niet aan gedacht te hebben.

4 the record; Ik heb er 1 op m'n rechter schouderblad en op m'n linker bovenarm. Die op m'n arm heb ik laten uitbreiden, omdat ik geen complete nieuwe wilde (zie bovengenoemde reden), maar wel iets nieuws. het is mooi geworden (imo) dus geen spijt ofzo.

Nou ja.. ff kijken of dit topic nieuw leven krijgt. :+ //edit; valt tegen dus :+

Als mensen hun tattoo willen showen ofzo is daar ook een topic in de GM voor :)

Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Neuh.. nog geen nieuwe. Maar het begint wel weer te kriebelen. Heb nog plannen genoeg dus ik denk dat ik maar, wanneer ik het geld heb tenminste, weer eens een afspraak ga maken. Heb nog genoeg plannen, rechterarm, borst, rug.. egh. benen, nek, keel.. Ruimte genoeg dus :)
    Eerst volgende wordt mijn rechter bovenarm/schouder. Daar heb ik al een tattoo, maar daarin wil ik een lichte wijziging zodat ie straks beter aansluit met wat ik op mijn rechteronderarm wil.
    Ook om te voorkomen dat het allemaal losse plaatjes worden dus. Wil straks op mijn bovenlichaam in ieder geval 1 geheel/fantasy stijl.
    Voor mijn benen heb ik andere plannen.

Als je twijfelt moet je het idd niet doen. Dan kan je beter even wachten tot je zeker weet wat je wil.

Heb je al pics van die tattoo?

9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    My thoughts exactly :D
    Mooi thema trouwens, fantasy (y)

Die uitbreiding had je al gezien. Dat is die zelfgemaakte (foto staat nog ergens in de GM). Zowel aan de boven als aan de onderkant is er wat bijgekomen :)

En de tattoo die ik wil hebben is ook nog hetzelfde al is hij in het echt wat groter. Dat is dat plaatje wat ik had gereserveerd voor m'n kuit. :)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar als je dit topic dan toch nieuw leven inblaast, doe het dan ook met plaatjes/foto's ;)

Dit is mijn tatoo. Ik heb hem al zo'n 4 a 5 jaar. Ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Als ik er toch wat aan moest veranderen dan had ik hem bij nader inzien nog wat abstracter gemaakt. Ik heb een echte Maori leren kennen en die gaat hem waarschijnlijk binnenkort uitbreiden. Ik kan niet wachten!

(foto is wel een paar jaartjes oud btw)

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    1

2

Nice tattoo btw :)

12. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een smilie op mn middelvinger te zetten. Gewoon heel simpel, 2 puntjes en een mondje.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom wil je dat? Ik kan me bijna niet voorstellen dat zo'n idee als dit echt iets is waar je goed over nagedacht hebt. Ten eerste zit het op een niet te bedekken plek, dat kan later (sollicitaties ed) wel eens vervelend worden. Ten tweede: een simpele smiley op je vinger? Is dat iets waar je de rest van je leven mee rond wil lopen?

Ik wil je hiermee echt niet afkraken oid, het is jouw lichaam en is jouw keuze. Echter als je echt een tatoo neemt, besef dan goed dat je iets moet nemen waar je over 10, 20, 30 jaar ook nog achter staat.

@ goiz: Nice tribal!. Draak vind ik wat minder eerlijk gezegd. Beetje klein en veel gebruikt.

edit: ik zie nu die voor op je kuit. Strak ontwerp, ziet er goed uit.

14. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word morgen dus 18, en ben druk bezig om een tattoo zelf te ontwerpen, alleen lukt niet echt omdat ik geen fantasie heb en mun teken kunsten zijn net die van een kleuter:p
    Ik wil misschien wel (waar ik tog nog niet zeker overben) deze
    op mijn rechter onderarm aan de binnenkant
    (nee ik ben geen fan van HIM maar ik vind die teken gewoon mooi)
    en deze vind ik ook wel vet
    die zou ik wel op mijn linker boven arm willen
    Maar kunnen tattoo's over littekens gezet worden?
    want op mijn linker boven arm heb ik een paar littekens zitten...

edit// ik zie dat de plaatje niet werken, ff iets ander op zoeken =P
    edit2// plaatjes werken

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die onderste tattoo heb ik al meerdere keren gezet en al gezien. Voor mij persoonlijk is het het heel belangrijk dat ie toch wat unieks heeft. Bovenste vind ik wel een mooi stuk!

16. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    als er veel mense met die onderste rond lopen, dan doe ik het denk ik toch maar niet, maar rond de hoeveel zou die bovenste denk je kosten? ik wil hem op mijn linker onderarm aan de binnen kant en dan ongeveer 10 x 10 cm,
    ik denk zelf rond de 200 euro?

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Moeilijk te zeggen, die van mij stamt nog uit de guldentijd..... hmmm kwam de euro niet in 2001? Anyway ik heb gemerkt dat tattooeerders sindsdien een stuk duurder zijn geworden. En ook nogal in prijs kunnen verschillen (per uur of per stuk). Neem gewoon eerst een kijkje in een aantal shops, vraag wat het ongeveer gaat kosten en het belangrijkste: kijk of het klikt!! Die man in die shop is wel degene die een afbeelding gaat aanbrengen op jouw lichaam wat er nooit meer afgaat. Iaw je kan er maar beter zeker van zijn dat hij een goed gevoel bij jou heeft en andersom, alleen zo weet je zeker dat er ook echt passie in het werk gestoken wordt.

18. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    Kevf, is bij jou wel eens een Tattoo gruwelijk mislukt?

19. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu zo'n beetje aan het stuntelen met een potlood, en daarmee heb ik 2 nog al mooie (vind ik zelf) creaties gemaakt
    1
    en 2

de 2de vind ik zelf het mooiste van de 2

edit// heb gescande plaatjes ervan, en onderste beetje verandert aan de onderkant

Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Leuk gedaan :)
    Ik vind de 2e ook mooier, maar het blijft inderdaad een beetje onduidelijk. Werk hem anders ff uit en zet er een duidelijke foto bij O-) :D

Deel Deze Pagina