1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit is de enige die ik heb. Je kan wel zeggen dat ik het direct groot aan heb gepakt ;)

    Deze tatoo is absoluut niet mislukt. Echter voor mijn gevoel is er wel wat mis gegaan. Je kan de tatoo nl nog steeds voelen zitten op sommige plekken. Ik vermoed dat de tatoo-eerder hem op sommige plaatsen te diep heeft gezet met onderhuidse littekens als gevolg. Ik ben op aanraden van 1 kerel naar deze shop gegaan. Echt dom |:-

    Les te leren: vraag veel in het rond wat de ervaringen zijn bij bepaalde shops en zorg er voor dat je ook genoeg live-werk te zien krijgt.
     
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de plaatjes laten scannen bij mijn buurman, nu kan je ze goed bekijken.
    en die 2de heb ik een beetje verandert aan de onderkant, zo vind ik hem tog beter...
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat vinden jullie mooi voor op je schouderbladen. Zou zelf nog moeten wachten tot ik 18 ben, maar tattoos vind ik echt mooi, dus ik zou er wel graag een willen hebben.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil best antwoorden wat ik mooi vind en waarom. Echter is het niet het verstandigste als je dat onbevooroordeeld zelf gaat uitzoeken? :)
     
  5. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Ik neem een kleine om mee te beginnen.

    [​IMG]

    Weet alleen nog niet waar...
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Een oude collega van mij had bijna dezelfde (op z'n pols). Hij heeft er nu spijt van.:p Het plaatje vind hij eigenlijk niks meer en de plaats ook niet. Ieder z'n ding hoor, daar niet van, maar denk zeg het ff ;)

    Ik ga als er niks tussenkomt zaterdag kijken of ik een afspraak kan maken voor de nieuwe. :D
     
  7. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit voor mij een betekenis achter (ga er verder niet over uitwijden)

    Verder zit ik erg te twijfelen over de plaats. Lijkt me dat een kleine afbeelding (5x5 cm ofzo) niet mooi is op een groot vlak als schouderblad...
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ok, dan heb ik niks gezegd ;)
     
  9. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Kickje

    Mijn tattoo is gister gezet. Ben er erg blij mee maar moet hier en daar nog wat bijgewerkt worden. Plaatje komt later.
     
  10. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej Goiz, heb je misschien een plaatje van je tattoo :) ? Ik ben wel benieuwd.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sure..:

    Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor die nieuwe door geld gebrek. Maar ik heb geen haast.. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    W00t!

    Afspraak voor bovenstaande tattoo is gemaakt. Vrijdag komtie erop. :D
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit Goiz!

    M'n vader is gisteren ook om een tatoo gegaan. WTF!:D Best een mooie. Ying Yang Logo met Tribal er rond. Ik zal een pica proberen te vinden. Die zit dan ook op z'n linker bovenarm.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  15. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    lijpe shit gast ziet er echt sujper goed uit.


    wat ik altijd zo ontzettend orgineel vind...
    als ze een indiaan laten zetten of een pitbull.

    PRACHTIG!
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Tattoo's kunnen inderdaad erg mooi zijn. GoiZ; die op je arm is ook erg stoer. Weet nog niet of ik over een paar jaar een tattoo neem, twijfel nog erg. Het 'dalijk vind/is hij niet meer mooi' knaagt toch wel een beetje. Als ik er een neem wordt het een kleine op mn arm, iets met een betekenis zegmaar, symbool voor iets.
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, kan de server niet vinden staat bij mij:'-( .
    In ieder geval, ik wacht nog een 5 tal jaartjes, en dan zet ik me er ook een paar:cool: .
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    haha, die uv tatto's zijn wel cool. Als je die nou normaal niet zou zien zou het wel leuk zijn nog, maar verder denk ik er niet over om een tattoo te nemen.
    Of het moet echt iets zijn wat symbool staat voor dingen die heel belangrijk zijn voor mij, mja dan nog klein.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina