1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tatum & Jennifer omgekomen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 19 jan 2004.

1. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ik dnek ook gewoon dat het echt is hoor :{ en die kevin was later nog bij PaPaul en daar was Paul de Leeuw helemaal boos dat hij er aan meegedaan had enzo :) dus ik geloof het wel , en ja dat van Tatum en Jennifer was natuurlijk hartstikke nep :D

2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ja nu is het weer; "brutale moeders" ze gingen gewoon een grap uithalen (maar dat is ook gewoon gespeeld lijkt mij:))

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat van Idols was gewoon echt in het Gelredome. Ik had het op tv gezien en je kreeg eerst een stuk te zien dat ze in de kleedkamers zitten enzo. En dat ze aankomen bij het Gelredome.

Vorig jaar hadden ze ook een clip gemaakt met o.a. Vincent de Klompenman! :cool:

En nu heeft Idols voor zoiets gekozen.

Al vind ik wel dat ze "misbruik" maken van die mensen. Je zet ze gewoon voor schut voor heel Nederland.
    Dat ze auditie doen, is hun eigen fout. Maar dan moet je het niet gaan misbruiken.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ze kiezen er toch vrijwillig voor om voor schut te wordeng ezet in dat stadion...

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ze vonden het hardstikke leuk man! En ik ook!

De meeste van hen zijn oud genoeg om de keuze zelf te maken, dat hoeven jullie niet te doen.

En hoe kom je erbij dat het nep was? Enig idee wat een moeite het zou kosten om dat zo te faken, terwijl het zo makkelijk is om het echt te doen.

Deel Deze Pagina