1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Telefoon doet raar / valt telkens uit (Parasonic KX-TG7080)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heroic, 20 nov 2009.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand dit überhaupt gaat bekijken, maar een poging wagen is 't altijd waard... ik zag geen centraal topic oid dus maak ik lekker een topic aan.
    Wij hebben hier dus thuis 2 huistelefoon's van Parasonic (KX-TG7080). Nu heb ik er 1 op mijn kamer, die ik een aantal keer vergeten ben op de oplader te zetten waardoor de telefoon niks meer deed (stuk of 5 keer gebeurt). Toen heb ik de batterije eruit gehaalt, opnieuw opgeladen en huppa hij deed het weer.
    Maar sinds de laatste keer heb ik een zeer raar probleem. De telefoon schiet zeg maar telkens constant om de 5 seconden aan en uit. Waarbij er staat "Bezig met zoeken". Knoppen enzo doen het dan. Maar omdat hij weer binnen 5 seconden compleet uitvalt kan je er niks mee doen.
    Ik heb contact opgenomen met Parasonic maar die konden geen advies geven, dus is mijn vraag:
    Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe het te fixen? En kan een telefoon echt kapot gaan doordat hij niet goed is opgeladen?
    Overigens heb ik andere batterijen ook geprobeerd trouwens.
    Alvast bedankt
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is de voeding (adapter) nog wel goed ??

    Laat hem eens bij een onderdelenhuis of iemand met een voltmeter door meten.
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de voeding / oplader kan het denk ik niet liggen(??) Omdat het puur de telefoon is die uitvalt.
    En over dat voltmeter gedoe, het is desnoods wel een oplossing (mits ik iemand kan vinden :D) Maar ik wacht nog af, misschien mensen die hetzelfde probleem hebben / hadden.
     

Deel Deze Pagina