1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

telegraaf wat moet je ermee

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Johannus, 23 jul 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Zou je moeten doen, werd je er misschien iets vrolijker van en kjeek je misschien eens iets vrolijker tegen de wereld aan.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Sinds wanneer moet nieuws serieus zijn? Is het niet serieus dat hun kat overlijd dan? Als jouw kat overlijd door een fout van de dierenarts ofzo is dat ook nete serieus?

Nu overdrijf je btw, want nieuws van dode katten ofzo staat dus echt niet in de Telegraaf. Wat er wel in zou komen is dus als een direnarts verantwoordelijk is voor de dood van meerdere katten of een kat van 500km ver nog steeds terugloopt naar zijn huis, of een rit onder de motorkap overleeft. Dat is nieuws.

Nieuws zijn dingen die NIEUW zijn, dingen die zijn gebeurd. Dat kunnen zowel serieuse als minder serieuse dingen zijn zoals Carnaval of een bloemenoptocht.

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Re: Re: Re: telegraaf wat moet je ermee

Blaat, je mag ook met argumenten komen..

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hulde aan Jordi! _O_

Jij bent echt master in beargumenteren! Ik denk hetzelfde, maar had het nooit zo mooi kunnen verwoorden als jij nu hebt gedaan!

Serieus, heb je nooit overwogen om de politiek in te gaan? Zo'n frisse kijk op het leven kunnen ze daar wel gebruiken. :cool:

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dat blijkt wel met het grootste ledental

Moet je toch wat vaker de telegraaf lezen kennelijk want er staat zoals ik al zei weldegelijk heel veel serieus nieuws in. Tegenstanders gebruiken alleen altijd dit schijtargument..

Hun verleggen geen reet. Ze melden nieuws net zoals alle andere kranten. Ik weet echt niet waar je het vandaan haalt maar niet iedereen kiest hetzelfde nieuws en kranten hebben vaak verschillende nieuwtjes. De telegraaf meld alleen meer binnenlands nieuws dat de andere kranten niet melden of "te laag voor hun belangrijkheidsgraad" vinden. De telegraaf meld dit wel, en dat dat dan voor jou wordt gerekent als het omlaag brengen van de belangrijkgraad of whatever.. Als je vooral geen blij en positief nieuws wilt lezen moet vooral de volkrant blijven lezen.

Ok daar gaan we dan weer. Wat is democratie? Democratie is dat iedereen zijn mening mag uiten en dat als er genoeg achter die ideen staan, ze ook een gelijke plek krijgen in het bestuur van een land. Het is dan ook een aanslag op de Democratie als je als mileufundamentalist iemand om zeep gaat helpen die bijna de helft van de bevolking achter zich had staan. Dat noem ik een zware aanslag op de democratie ja, en als je het dat niet noemt ben je echt blind.

Nieuws is nieuws, leuk of niet .Wat fout is, is dat je alleen maar nieuws leest van 5000 kilometer verder terwijl hier in Nederland ook nog wel dingen gebeuren. Een objectieve krant plaats van alles wat.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ooit wel eens de telegraaf gelezen? Kennelijk niet want dan zou je weten dat ook daar serieus nieuws serieus wordt gebracht. Het verschil zit hem in de schrijfstijl. De telegraaf geeft je meer informatie overwat er is gebeurd, door wie en mogelijk waarom. Dit zetten ze dan in normale mensen taal zodat het lekker wegleest en je toch veel van het onderwerp komt te weten.

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    De edit-knop is voor jou ook een raadsel hè Jordo? Ik ga je morgen wel ff puinen, tis nu te laat. :cool:

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Jordi is onpuinbaar, dat kun je niet winnen... :cool:

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wedden? 8)

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Re: Re: Re: Re: telegraaf wat moet je ermee

Kan aan mij liggen maar ik vind de Volkskrant nogal naar de rechterkant van het midden geschoven. Sociale vraagstukken behandelen ze amper, wetgevingen halen ze amper aan, etc. Dat was vroeger wel anders.

Je stelt je overigens wel enorm aan
    ????? Kom op zeg, neem een Xi Relax ofzo. We hebben het hier over een krant!!

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoor dan niet bij die mensen. Ik vind het namelijk absoluuuuuuut niet boeiend en heb gelijk de neiging om weg te zappen als ik dat gezicht zie :{ Ik ben ook niet echt gedient van al die sentimentele onzin die in dat programma wordt gesproken: Dat Beb van 80 weer een bloemetje krijgt omdat ze zoveel voor de bejaarden heeft gedaan in haar lange, doch verrotte leven. Van dat soort dingen mag je natuurlijk een programma maken (dat ik het niet leuk vind zegt niet dat het van de buis moet :eek:) Maar feit blijft dat het puur als nieuwswaarde NIETS boeiends bevat. Niet iets waarvan je denkt: goh, dat is erg. of tsjoh, goed bezig daar. Dus; leuk als programma (als je ervan houdt). Daarom moet je het vooral kijken als je het leuk vind, maar het dit is WEL puur entertainment en heeft NIX met nieuws te maken. Daarin verschilt het dus wel heel veel van de telegraaf...

12. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mja blijkbaar heeft ieder dus een eigen manier van nieuws kijken/lezen. Maar ik vind gewoon dat het zo overdreven wordt. Denken ze dat ze door het onnodig sensationeel te maken er meer mensen naar gaan kijken. De telegraaf lijkt ook net op de Story of de Privé. ALs ik die krant al zie vraag ik me af: waar staat JLO in haar kont te dansen, gewoon al omdat het er ook écht uitziet als een sensatieblad en niet een krant waar je netjes het nieuws kunt lezen. Maar ja dat is weer mijn mening. En Jordi een beetje rustig, het is maar over de mening van mensen over deze krant...Je doet net alsof het jouw krant is gek ;)

Hart van Nederland?!? Daar vallen me ook de schoenen van uit. Dan staan ze daar zo gezellig met z'n tweeën in de hoop dat er een kat jarig is geweest en wat ze dan naar voren kunnen brengen. En zitten ze er zogenaamd nog even bij te lachen. Jezus, ik dacht dat Lingo nep was :eek:

Maar goed. Das gewoon MIJN MENING. :)

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    W000t, je kent ook echt dat hele "nieuws"bericht uit je hoofd. 8)
    Zo ging het wel en dat moet je dan aanhoren terwijl je een film aan het kijken was:eek:.

En nog maar te zwijgen over de Piet Paulusma weerbreak in de reclameblokken en de mogelijkheid om piet paulusma elke dag via sms te ontvangen.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Toch vraag ik me af waarom Ugamer de Telegraaf verdedigt als het gaat om het (sensatie)-nieuws, maar de Telegraaf uitkotst wanneer het begint te spreken over games? Dat is namelijk precies hetzelfde geschreven, in een lekker lopend jasje met 'uitdagend' nieuws :eek:

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ojee ik zie een uitdaging van Wouter naar Jordi...Kijk maar uit ;)

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Geval apart, gamesbijlagen moeten òf overgelaten worden aan mensen die er verstand van hebben òf gewoon helemaal verdwijnen. Dan moeten mensen maar een games blad kopen... :cool:

17. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mja en voor sensatie koopt men maar een roddelblad ;)

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hart van Nederland behandeld Nederlands nieuws. Goed en slecht. Maarja dat shcijn je niet helemaal te kunnen begrijpen kennelijk :confused: .Je zou het eens vaker moeten kijken dan zou je misschien geen onzin uitkramen..

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zeg dat ik ook niet allees aan de Telegraaf goed vind. Die Prive sectie mag er van mij uit en ook de gamesectie mag stukken beter. Voor de rest is het een toffe krant.

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad en daarom heb ik voor nieuws ook de Telegraaf. |:-
    Je roddelargument en sensatieshit slaat echt geen hout.. |:-

Deel Deze Pagina