Ik haak ff in op veel dingen die zijn genoemd in de thread.
Maar geef eerst ff me eigen menging over het alles.
Ik vind telegraaf onoverzichtelijk en ze brengen te veel oninteressant nieuws(het is mijn MEINIG als jij het wel interessant vind moet je zelf weten)
Ik lees telgraaf redelijk regelmatig.
Het aller ergste wat ik mij kan herinneren is dat er op de voor pagina een uitgebreide foto reportage stond van het redden van een koe uit de sloot 4 foto. Met een kop die "leuk" was gevormd naar het spreek woord oude koeien uit de sloot hallen.
Een krant hoeft voor MIJ niet leuk te zijn ik lees het voor de info en als ik iets wil weten wil ik niet allen de hoofdzaak weten maar ook alles anders weet ik liever niks.
Het JOURNAAL (van de NOS dus) kijk ik zo vaak mogelijk omdat het een objectieve (naar mijn indruk) beeld geeft.
Ik wil ook regionaal nieuws weten en nieuws dat leuks is.
Ik kijk niet naar hart van Nederland omdat het mij niks kan schelen als er iets gebeurd dat niet in mijn regio is.
Voor regionaal nieuws kijk ik naar Omroep Flevoland kijk ook daar het nieuws en zij hebben een programma met kleine nieuws feitje zo als iets over een kat of wat dan ook.
Ik vind het knap dat jullie alle maal precies weten wat de NOS van plan is met het journaal. Ik denk dat er een ander verklaring voor het verander van het journaal. De markt (de kijkers) veranderen zij willen ander nieuws horen dus dat krijgen ze te horen.
In een krant wil IK geen dingen lezen die leuk. (mag wel)
Ik wil iets lezen dat voor MIJ een hoge nieuws waarde heeft.
En voor het nieuws over de sterren keek ik altijd naar RTL boulevard omdat het humeur heeft (naar mijn menig)
en het valt mij op dat er veel word gerageerd op ander als of zij de menig van de ander af keuren dat is in het algemeen niet zo bij mij ook niet ik respecteer ieder zijn menig en stel het op prijs als een ander dat bij mij ook doet. Respecteren van een menig wil niet zeggen dat ik er niet "tegen" in ga en zeg waar om ik het daar niet me eens ben.
Na het lezen van het hele topic ben ik er achter gekoomen dat mijn kranten kennis te beperkt is omdat ik te weinig van nrc volkskrant, trouw weet. Dus ga ik morgen maar ff stapeltje kranten hallen en eens lekker lezen.
PFFF dat zit er ook weer op
edit ik zal hem nog ff door de speling check gooiten
Laatst bewerkt: 31 jul 2003