1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

telegraaf wat moet je ermee

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Johannus, 23 jul 2003.

1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    valt een beetje tegen. 1 krant of 2, de leestijd maakt niet echt veel uit (nieuws is nieuws). Maar met 1 review neem je waarschijnlijk geen genoegen.

Oftwel blikken met verschillende invalshoeken stellen jou in staat een eigen oordeel te vormen O-) .

Oja dit iz dus eigenlijk een F&S reclame. Bookmark deze jongens iig, ligt jou wel die humor :+

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Daarom lees ik dus online verder. Daar heb je genoeg teksten met andere invalshoeken.

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nu op Hart van Nederland...

Een man heeft een kort geding aangespannen tegen de organisatie van het 'timmerdorp,' een jaarlijks terugkerend evenement waarbij kinderen vijf dagen lang hutten mogen timmeren tot vier uur 's middags en daarna naar huis gaan. Daar bestaat het evenement al 31 jaar, maar die man vind het een schande dat het evenement gehouden wordt en het is een aantasting van de belangen van mens, dier en natuur. Belachelijk als de rechter hem gelijk geeft. Wij hebben hier in Wijchen ook zo'n evenement wat ook al 30 jaar bestaat en waar ik als kind zelf ben geweest. Tegenwoordig help ik als vrijwilliger en ik zou het verschrikkelijk voor die kinderen vinden als dat evenement afgelast zou worden. Voor die kids is dat echt een zomervakantie.

Het is geen wereldnieuws en in de serieuze kranten zal dit waarschijnlijk niet eens een plekje krijgen, maar ik vind dit wel degelijk interessant en je krijgt meer te horen over wat zich afspeelt in de rest van Nederland.

Overigens is het niet alleen 'saai' nieuws wat Hart van Nederland meldt, want er werd net ook verteld over het fatale ongeluk van twee Gelderse agenten en de schietpartij in Amsterdam.

Dit soort programma's krijgen van mij waardering.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Amen to that mikey :cool: _O_ _O_ _O_ _O_

5. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Vlieguh Meppuh }:] !!!

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Huh? :confused:

Wat is de link met deze thread...?

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hahahaha, vliegen doodmeppen met een krant natuurlijk

8. mr. blond

mr. blond Foei !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de telegraaf een leuke krant om op zaterdag een keer door te lezen als ik geen zin heb in serieuze zaken. De krant leest makkelijk weg.
    Vast staat echter dat het NRC en de Volkskrant (zit ook verschil tussen weet ik..) meer diepgang hebben. De journalistieke waarde is daarom hoger en dergelijkle kranten genieten een hoger aanzien t.a.v. de nieuwswaarde. Dit kun je saai noemen of wat dan ook, ik vind dit niet saai maar boeiend (let wel; als het ondwerp mij interesseert).
    Waar hier te gemakkelijk wordt aangenomen is dat de gemiddelde Nederlander liever naar hart van nederland kijkt, de telegraaf leest en een verstokte fortuynist zou zijn. Gelukkig niet. Zo simpel zijn we niet. Ik maak maak gvd zelf wel uit wat ik lees, interessant vind, welke politieke partij ik stem, wat ik wel of niet een aanslag op de democratie vind (laat me niet lachen), dat IK hart van nederland bagger vind en dat het in dit land sterft van de simpele zielen.

Btw de telegraaf was FOUT in de oorlog, waren we zeker vergeten!!!

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Met de telegraaf? daar veeg ik mijn kont mee af.

Nee, doe mij maar Volkskrant of NRC. De zitten tenminste goed in elkaar.

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Geef dan een reden man, dit slaat toch helemaal nergens op.

11. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haak ff in op veel dingen die zijn genoemd in de thread.

Maar geef eerst ff me eigen menging over het alles.

Ik vind telegraaf onoverzichtelijk en ze brengen te veel oninteressant nieuws(het is mijn MEINIG als jij het wel interessant vind moet je zelf weten)
    Ik lees telgraaf redelijk regelmatig.
    Het aller ergste wat ik mij kan herinneren is dat er op de voor pagina een uitgebreide foto reportage stond van het redden van een koe uit de sloot 4 foto. Met een kop die "leuk" was gevormd naar het spreek woord oude koeien uit de sloot hallen.

Een krant hoeft voor MIJ niet leuk te zijn ik lees het voor de info en als ik iets wil weten wil ik niet allen de hoofdzaak weten maar ook alles anders weet ik liever niks.

Het JOURNAAL (van de NOS dus) kijk ik zo vaak mogelijk omdat het een objectieve (naar mijn indruk) beeld geeft.

Ik wil ook regionaal nieuws weten en nieuws dat leuks is.
    Ik kijk niet naar hart van Nederland omdat het mij niks kan schelen als er iets gebeurd dat niet in mijn regio is.
    Voor regionaal nieuws kijk ik naar Omroep Flevoland kijk ook daar het nieuws en zij hebben een programma met kleine nieuws feitje zo als iets over een kat of wat dan ook.

Ik vind het knap dat jullie alle maal precies weten wat de NOS van plan is met het journaal. Ik denk dat er een ander verklaring voor het verander van het journaal. De markt (de kijkers) veranderen zij willen ander nieuws horen dus dat krijgen ze te horen.

In een krant wil IK geen dingen lezen die leuk. (mag wel)
    Ik wil iets lezen dat voor MIJ een hoge nieuws waarde heeft.

En voor het nieuws over de sterren keek ik altijd naar RTL boulevard omdat het humeur heeft (naar mijn menig)

en het valt mij op dat er veel word gerageerd op ander als of zij de menig van de ander af keuren dat is in het algemeen niet zo bij mij ook niet ik respecteer ieder zijn menig en stel het op prijs als een ander dat bij mij ook doet. Respecteren van een menig wil niet zeggen dat ik er niet "tegen" in ga en zeg waar om ik het daar niet me eens ben.

Na het lezen van het hele topic ben ik er achter gekoomen dat mijn kranten kennis te beperkt is omdat ik te weinig van nrc volkskrant, trouw weet. Dus ga ik morgen maar ff stapeltje kranten hallen en eens lekker lezen.

PFFF dat zit er ook weer op
    edit ik zal hem nog ff door de speling check gooiten

Laatst bewerkt: 31 jul 2003
  12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ;.== pang pang ---> telegraaf

telegraaf zuigt met die roddelblad layout en inhoud.
    ik lees ad, daar staat alles netjes geordent en is het meeste nieuws leuk om te lezen, terwijl het geen onzin is.

13. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Bij m'n ouders thuis hebben we de Volkskrant. Maar toen we op vakantie waren in het buitenland heb ik ook wel is de Telegraaf gekocht. Het is leuk voor een keertje, lekker makkelijk te consumeren sensatie nieuws. Maar na een paar keer gelezen te hebben vind ik het wel weer genoeg.
    En ja het is net als Hart van Nederland, echt de meest onzinnige dingen en dat brengen ze dan ook nog alsof het wereldnieuws is. Het Prive gedeelte vind ik al helemaal onzin, dat hoort niet in een krant thuis (roddels).
    Geef mij maar de volkskrant, nrc of parool. Daar staan tenminste wat interessantere stukken in :)

Deel Deze Pagina