1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Discovery Channel Game Docu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Neom, 10 sep 2003.

1. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    de docu was vrij recent toch, want de jongens van codemaster werden geinterviewd met poster van DTM Racedriver op de achtergrond

by the way, kennen jullie deze site, een overzicht van alle ouwe consoles _O_

Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag 13 september om 01.00 (s'nachts dus) is er een herhaling. Ik heb 't ook gemist :eek:

3. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is mooi want ik heb het ook gemist
    :mad:

4. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom noemen ze geen sega??? En dat noemen ze dan "the history of videogames". Dit vind ik echt een gemis, neem dan alles mee, en niet de helft.

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    je wordt er mee doodgegooit op marktplaats.nl en andere van zulke sites.. en de meeste mensen hebben er geen idee van dat die dingen honderden euro's waard zijn en verkopen ze voor een paar tientjes..

6. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0

Inderdaad, mijn hele jeugd kwam hier voorbij schieten }:] Astroids, PacMan, Donkey Kong en natuurlijk die ATARI. Kan het me nog zo goed herinneren. Ik kwam zaterdag thuis van het sporten en toen stond die ATARI in de woonkamer (20 jaar geleden al weer!). En die controllers gingen me toch snel kapot. Ach tja, die goeie ouwe tijd O-)

7. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    @ broes & Shriko, ik heb het op video, lenen?
    ik vond het wel jammer dat het niet verder ging dan de gameboy, maarja, de rest weet ik toch wel (heb ik zelf nl al meegemaakt :D:D:D). Misschien koop ik nog wel een atari ofzo (ebay ofzo) maar ik zit er niet echt op te w8en

8. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de eerste mario net maar weer es gespeeld op de Nes, briljant _O_

9. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga gewoon de herh. zien dus geen enkel probleem ik ga hem gewoon opnemen

Deel Deze Pagina