1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Dit mag je niet missen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 14 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

het gaat puur om wat je eromheen bedenkt, zoals T-box al zei, de suggestie en je inlevingsvermogen is wat het eng kan maken... Maar als je puur kijkt naar de beelden zonder je in te leven, slaat het gewoon nergens op.

ik zag hem nu voor de 3e keer, en vond hem helemaal niet eng meer, omdat ik al wist wat ging komen, en dus was alle verrassing er al af...

toch vind ik dit nog steeds by far de engste film die ik ooit heb gezien. De eerste keer dat ik deze film zag kreeg ik zowat een hartaanval. Pas na 10 minuten na de aftiteling afgekeken te hebben, kon ik eindelijk de stop-knop indouwen :D

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    jah de reclames waren deze keer echt desastreus omdat de spanning echt verbroken was.

3. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Armageddon
    Actie, Amerika, 1998
    Om 20:30 op Veronica

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    en natuurlijk expeditie robinson weer en daarna het blok. (vanaf 20.30 uur op net5)

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Morgenavond op tv...

* Als je wilt janken: Deep Blue See op Veronica, 20:30
    * Als je wilt lachen: Road Trip met Tom Green e.a. op SBS6, 20:30

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Janken bij Deep Blue See :confused:. Hoe beleef jij een film, dat is toch die film met die haaien?

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, das Deep Blue See. Niet echt een jankfilm nee :confused:

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hij is om te janken zo slecht, misschien vandaar ;)

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Road Trip!!! :D _O_
    Ik zit morgen dus voor SBS6.

Zondag komt overigens Me, Myself and Irene op Veronica :)

10. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Tom Green _O_

11. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren was Jacob's Ladder op BBC1 met Tim Robbins, deze film was echt geweldig.

12. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En niet te vergeten, Arsenal - PSV natuurlijk _O_

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vanavond AZ he, wel allemaal kijken : :eek: Ik ben eigenlijk voor Arsenal, maar als de ploeg uit mn geboorte plaats speelt moedig ik ze toch altijd stiekem aan :p

14. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    In George Sluizers allegorische La Balsa de piedra worden vijf mensen door een onbenoembare drang naar elkaar gedreven.
    Met allen is iets bijzonders aan de hand. José wordt gevolgd door een zwerm spreeuwen. Pedro voelt trillingen die seismografen niet meten. Joana trekt met een stok een onuitwisbare streep in de aarde. Joaquim werpt met uitzonderlijke kracht een steen in zee. En Maria maakt uit een schapenvacht een woldraad waar geen eind aan komt.
    Het vijftal zoekt elkaar op, juist op het moment dat Europa letterlijk uit elkaar valt: het Iberisch eiland scheurt langs de Pyreneeën af. Spanje en Portugal gaan als een immens stenen vlot dobberend hun eigen weg.
    Scenaristen Sluizer en Yvette Biro baseerden zich op de roman ‘La Balsa de piedra’ van Nobelprijswinnaar José Saramago voor dit aanvankelijk geestige, surrealistische verhaal dat gaandeweg meer apocalyptische vormen aanneemt. Sluizer kreeg op het Nederlands Film Festival de speciale juryprijs.

Klinkt best leuk, toch? Vanavond Ned 3, La Balsa de Piedra, om 00:12.

Laatst bewerkt: 17 sep 2004
  15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    jaah ljikt me erg leuk . tnx glue

16. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond van 0.05 tot 2.15 op NET 5: Romeo + Juliet!

Wacht! Nee! Niet meteen doorzappen! Deze film is namelijk erg apart, het klassieke verhaal van Shakespeare in een modern jasje waarbij de dialogen wél in de zo als klassieke bewaard zijn. Technisch zit de film érg goed in elkaar. Mooi, hilarisch en toch een serieuze ondertoon die blijft boeien...één van m'n favoriete films!_O_

Kijken!:)

17. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    gister The Cell op tv, ik vond het een goeie film > mooie beelden, goed verhaal en mooie vrouw ;). misschien was ie een beetje kort...
    ik snap de slechte commentaar van deze film niet (so ive heard)

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    nja had je misschien iets eerder kunnen melden ?? :)

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    GVD :mad:

Was gister The hunt for Red October aan het kijken, maar had een drukke dag gehad en was onmeunig moe, en was dus halverwege in slaap gevallen :mad:

Bah, had er sinds dinsdag naar uitgekeken en dan gebeurt me dit, best lollig though ^^

20. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    *zoekt in tukkerwoordenboek
    onmeunig ~ 1. m heel erg
    spreek uit: 'amèunig' met nadruk op de èu klank
    :p
    Maar zeker nog een afkijken, einde was het leukst.

Vanavond koefnoen op nederland 2. Nieuwe programma van oa Paul Groot(ex-kopspijkers). Het voorstukje zag er iig al erg grappig uit. toppie joppie!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina