1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Dit mag je niet missen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 14 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf Vandaag begint een nieuwe serie van:De Lama's
    Geweldig_O_ Humor gegarandeerd
     
  2. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    leg uit...?
    Volgens mij ken ik het niet... :eek:
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    De Lama's is een Cabaret programma dat gebaseerd is op improvisatie.
    Ik keek er ook regelmatig naar, te droge humor vaak.
    Alleen zag ik net op tvgids.nl dat het vanavond een compilatie aflevering word van "het beste van afgelopen seizoen". dat is wel jammer.

    Maar voor de mensen die het nog niet kennen en van cabaret houden met droge humor is het zeker het kijken waard !
    http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4460564

    De Lama's - Ned 2. - 20:55
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de lama's krijg ik nog geeneens een glimlach. Ik vind de humor echt te slap. Vooral die vrouwen zijn verschrikkelijk slecht. Enkel die Arie Koomen (zoiets) is wel goed
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vrouw is juist goed _O_.
    Zij kan goed verzinnen.
    Arie is idd de beste maar hij is ook een top-cabaretiër.
    In het nieuwe seizoen komen 2 nieuwe onderdelen en 1tje was met de dood en de ander weet ik niet dus moet het weer de komende 7 weken kijken :D.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedankt voor de herrinnering! Dit was me totaal ontgaan. Ik ben weer een trouwe kijker, ook al vond ik het 2e seizoen maar slecht.
     
  7. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het nieuwe seizoen nog niet begonnen hoor, alleen maar herhalingen.. Maar ik vind het erg leuk, dus ik hoop dat ik niks gemist heb!
     
  8. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    The Royal Tenenbaums van 22:10-23:50 op BBC2

    [​IMG]
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Met uitzondering van wie is de mol en het nieuws kijk ik niks op nederland 1,2,3. :)
     
  10. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed dat we dat weten :p
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand wanneer het 3e seizoen van The Shield hier in nederland te zien is??? Of wanneer hij hier uitkomt op dvd??
     
  12. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer er weer top gear word uitgezonden op veronica?
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Waarom kijk je niet gewoon op de BBC, bij Veronica lopen ze toch 1 a 2 seizoenen achter waardoor je alleen maar oud nieuws voorgeschoteld krijgt.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze avond komt ook Gladiator op, gewoon weg een superfilm(ik denk dat hij op vt4 op komt, of mss kanaal 2)
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Top Gear op Veronica: http://www.sbs.nl/modules.php?name=morespecial&site=televisienieuws&sid=4

    Ik heb die pag ff vlug doorgekeken en alleen bovenaan staat er dat Top Gear in het najaar weer terug is op tv. Ik kijk meestal op veronica, op de bbc vergeet ik het gewoon.

    Gladiator is echt een geweldige film, echt prachtig. Mooi verhaal, mooi actie scenes. Ik heb hem zelf op DVD en ik heb echt vaak gekeken en ik vind hem nog steeds zo mooi.
    Hij komt trouwens op VT4 (tvgids.nl) Nooit van gehoord van die zender, maar goed.

    Ik ga straks Proximity kijken op SBS6, 22:05. Als ik het plot las in de gids leek die mij wl leuk
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2005
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk vrij snel is te zien. Veronica is op het moment bezig met seizoen 2, en Veronica heeft de uitzendrechten van de Shield. Over een DVD release is nog niks bekend. Ik heb het bij meerdere winkels gecheckt en ze weten niks. In Amerika hebben ze inmiddels seizoen 4 al gehad.
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo? Kijk jij Top Gear om helemaal up to date te zijn op het gebied van auto's?
    Dan ben jij de eerste die ik ken die naar Top Gear kijkt om die reden. :D
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mjah bij Veronica zie je zo nu en dan nog eens een oude (S)(C)L(K) langskomen die dan als 'het meest hip' wordt ervaren. Dat is een beetje scheef. Daarnaast ligt de kwaliteit van de nieuwere seizoenen echt op een veel hoger plan. Waarom niet, is dan de vraag :)
     
  19. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    vanavond, (zondag) 17 juli :

    Lock up, Veronica 20:30
    Goede film met Sylvester stallone ..


    Frank is een veroordeelde crimineel en moet nog zes maanden van zijn tijd uitzitten. Hij probeert uit te breken om zijn adoptievader, die op sterven ligt, nog één keer te zien. De sadistische directeur van de gevangenis, Drumgoole, wil hem geen toestemming geven om zijn doodzieke vader te bezoeken. In plaats daarvan wordt Frank getransporteerd naar een gevangenis waar Drumgoole en zijn bewakers een aantal gevangenen aanspoort om met harde hand een einde te maken aan Franks opstandigheid.
    (tvgids.nl)

    DetailsZender:
    Datum en tijdstip: 17 juli 2005, 20:30-22:30 uur
    Genre: Film
    Jaar van premiere: 1989


    Ik heb deze film een paar jaar eerder ook gezien, zeer goed en intrigerend hoe het verhaal verloopt, en hoe hard de gevangeniswereld kan zijn !

    Aanrader
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kijk, WouteR snapt em :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina