1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Dit mag je niet missen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 14 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Echt supervet ja.. te grappig dat improviseren steeds 8)

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Kzal wel weer de enige zijn die dit leuk vind: Gabbers en gasten. Best wel grappig, allemaal gabbers en gabberinnen (:+) die training krijgen om over 4 weken een hotel te runnen. Gister gingen ze naar het leger voor een hindernis baan.. was er zo''n meid die op een muurtje zat (van 1.80) waar ze niet van af durfde, heeft ze daar dik 20 minuten gezeten :+

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nu laten ze de herhalingen zien van een half jaar geleden, maar het is idd wel een grapige serie om naar te kijken :)

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel als ze het zouden kunnen, maar ze falen jammerlijk iedere uitzending.....je hoeft geen cabaretier te zijn om die slappe grappen te bedenken.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Toch vinden veel mensen het leuk en lachen er om.. denk niet dat jij zo volle zalen zou trekken en als jij dat wel denkt probeer t eens zal ik maar zeggen dan keur ik wel wat er grappiger is :+

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Memento van 20:50-22:45 op Canvas

Edit// verplaatst naar 23.40 wegens voetbal

Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    de laatste keer was het echt geweldig maar ik moet helaar met je instemmen jah ze falen maar jah wat wil je met die lui... ik bedoel zet dan hans teeuwen erbij en ali osram samen met arie en silvester dan wel wie zijn wel ok.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1

Phew:9, echt masterlijke film :cool:, voor 2e keer kijken _O_

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Lilya 4-Ever 23:20-01:10 op NED3

Een film, die de rauwe realiteit laat zien hoe mensen de zwakkeren in de samenleving uitbuiten.

Lilja is 16 jaar en leeft in een sombere buitenwijk in het voormalige Rusland. Haar moeder vertrekt Amerika en belooft Lilja dat ze haar ook naar Amerika zal halen. Lilja hoort niets meer van haar moeder en moet zelf zien te overleven zonder geld. Zo goed en zo kwaad als het gaat probeert ze aan geld te komen, maar de situatie lijkt alleen maar slechter te worden tot ze Andrei tegenkomt.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    NVM al lang geweest ^^

11. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ali G indahouse vanavond om 22.00 op RTL 5. De humor is zo flauw dat het gewoon leuk is :D

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk moet iedereen ook het begin van de nieuwe tv-zender volgen :+. Vanaf vanavond 8 uur begint de revolutie in televisieland. Het is leuk om te zien dat alle andere zenders 10 (*flauwe verwijzing*) kleuren schijten.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Mhaw ik keek in de gids en er komen maar zo'n 5 programma's op 1 dag.
    Liever dat ze het de hele dag uitzenden (als het nuttig is)

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, overdag genieten van Nickolodeon en 's avonds eens kijken of Talpa waarmaakt wat ze beloven. Het hoeft niet veel te zijn, als het maar goed is.

15. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Idd brits humor enz.! :+
    Het is het echt te grappig _O_

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep. Ik heb echt alweer zin in een nieuwe Robinson aflevering. Kheb der elk jaar nog naar gekeken :D Expeditie Robinson is echt leuk om naar tekijken, je hebt ieder jaar wel iemand der bij zitten die je wel neer zo kunnen schieten (Figuurlijk dan he :+)

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 uur en 45 minuten.

18. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    weetje hoe genieten dat progamma is. er zijn niet veel progamma's waarvoor ik achter mijn pc wegkom maar met expiditie Robinson zeker wel

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ai daar baal ik nou echt van, dat ik die gemist (en ook niet opgenomen) heb

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag komt american history x op tv!!!!(al zoveel keer gezien,maar ik ga hem nog eens zien...:))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina