1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Ralph Inbar overleden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DiaLogical, 15 mrt 2004.

1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    om toch steun te betuigen aan de naabestaanden: RIP

Toen ik het net las d8 ik direct aan dat latste reclame spotje, en t is toch verassend vind ik. Hij wasn volgens mij niet eens zo oud.

2. gerjan

gerjan Guest

65 ofzo, naja rust zacht_O_

3. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Hij had geen ****** hoor, hij had hart klachten. Was hij aan geopereerd in Duitsland ofzo. Maarja, dat heeft duidelijk niet mogen baten. Hij is idd 65 jaar geworden.
    rip

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens veel mensen zijn jullie egocentrisch bezig, kijk maar uit.

5. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    zijn programma's waren echt cool,

helaas...

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Geenstijl beweert dat het een 1-April grap is :eek: :eek: :eek:

waarom ze dat denken, geen idee. Maar als het echt een 1-April grap is, dan is het wel de meest misplaatste ooit :eek:

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Nee joh, dat is gewoon een hele slechte grap van geenstijl zelf.

8. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Btje vroeg voor 1 april grap, vind je niet? Ik vind het jammer dat deze man gestorven is. Hij kwam altijd op voor het Israelische volk en ik kon me daarin goed vinden.

Oja en voor die mierenneukers, als jullie geen respect willen tonen dan doen jullie dat toch lekker niet. Ik heb nu eenmaal de behoefte om dat wel te doen, en daar wens ik geen kritiek op te krijgen.

Rest in peace Ralph.

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Man man, je kan het gewoon niet laten om het weer op Israel te betrekken he? Lekker respectvol voor de nabestaanden ben jíj zeg :mad:

10. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry hoor, daar kende ik hem van :confused:. Ik had ook kunnen zeggen dat ik het een aardige man vond, maar ik ken hem voor de rest niet....

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm dacht dat hij nog maar iets van 40 was, maarja, 65 is natuurlijk ook nog wel ietwat jong om te sterven.. Toch waren zijn programma's altijd wel lache, ook die reclame vond ik er lache :)

Vind het zonde voor hem.

Deel Deze Pagina