1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[televisie] Top Gear

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door EvilWasp, 2 mei 2004.

1. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt vaker, op zondag komt het namelijk op SBS6 rond half 5. Alleen zijn die afleveringen van een iets oudere afkomst dus zit er wel een seizoen tussen.

2. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit altijd een seizoen verschil tussen. want eerst komt het op de bbc en dan komt het pas hier

3. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar tussen Veronica en SBS6 zit ook nog een seizoen verschil.

4. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    dat maakt 2 seizoenen

Ik kijk het wel eens op bbc
    Meestal op vrijdag avond op veronica

5. louis2

louis2 Die Hard Xbox-Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het bes een vet programma, vooral als ze bmw's testen *) :cool:

6. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Jepz, kijk het ook regelmatig... Idd, die aflevering met die Toyota Pickup was geweldig, niet normaal dat zo'n ding het nog houdt he, daarom hebben wij ook een Toyota thuis ;) Hehe, geweldig programma gewoon.

= CF =

7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het ook (bijna) altijd. Normaal gesproken houd ik niet zo van autoprogramma's (af en toe wel, maar niet dat ik er voor thuis blijf). Maar bij Top Gear wel, door de humor die ze in het programma steken

8. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dit programma is echt geweldig. Het zit vol engelse humor. Vooral die aflevering tussen die oude roestbak met lachgas tegen een Harrier op dat vliegdek schip was lachen. Eerst rijd die bak er allemaal ''super-auto's'' uit en nu een harrier. meesterlijk. Ik ga vrijdag's meestal net uit rond die tijd dus ik neem ze allemaal op :cool:

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    die aflevering met de porsche cayenne:
    "het is een sublieme rijervaring, dit ding is perfect"
    gaan ze het rijgedrag enzo de hemel in prijzen en dan wordt ie afgezeikt omdat ie er lelijk uit ziet 8)
    vrijdag was trouwens wel vet
    nooit geweten dat je met een gti 1 een gti 4 of gti 5 eruit kon trekken :D

10. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    grote schop onder deze thread z'n kont :D

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kijk het ook geregeld. Vind het echt gaaf programma met flauwe maar leuke humor :)
    daarvoor altijd de grote beurt ook altijd feest. Vrijdag avond auto avond op V8. Komt na top-gear niet formule 1 ook nog? :confused:

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah eerst grote beurt, daarna top gear en daarna f1 gp magazine _O_

13. Billie Joe

Billie Joe /\/osh

Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij niet meer op BBC. Wat je nu ziet in NL is ongeveer een jaar oud. Ik vind die Pagani Zonda echt vet. Het was ook vet dat hij met zijn eigen Mercedes SL met 25km/h ging rijden omdat hij bang was voor schade. ;)

Re4p0r: back 2 school dodo. Jongens vinden auto's vet en zeker de snelle dus bek houden over dit programma. :mad:

Het was ook vet dat ze een flitspaal wilden voorbijrazen zonder foto :D maar in NL kan dat vrijwel niet doordat er in NL 300+ gereden moet worden :'-(
    Bij laserguns maakt het overigens niet uit hoe hard je rijdt als je de agent maar niet mist :D :D
    _O_ Op tuftufclub.nl stond laatst wel een foto van een motorrijder die zijn voet op zijn nummerplaat hield, zijn middelvinder naar achter op stak en 270 km/h klokte _O_

14. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    het nieuwe seizoen begint zondag weer dus het is wel weer op de bbc en hij ging maar 20 met zijn mercedes omdat ie niet van zijn banden af wou

15. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig programma met goede humor. Eerst auto's de hemel in prijzen en dan genadeloos afkraken op het ontbreken van een simpel onderdeel, heerlijk ;)

16. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Bewijs, ik ben lui aangelegd dus geef die link eens.

17. Casperge

Casperge Guest

top gear is idd een heel goed programma,ik heb het vanaf seizoen 1 helemaal gezien.Wel een beetje vervelend dat ze eerst elke auto de hemel in prijzen,maar dan sommige auto's weer de grond in trappen.Ze moeten de voordelen en nadelen iets beter afwegen,verder is het ok.

halo berend!!!!!!!!!!!(xbox addict)

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is ook niet een geheel serieus autoprogramma. Welk ander autoprogramma gaat een auto nu testen op de 'funfactor' (lees: de mogelijkheid om er mee te driften). :cool:

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

goddelijk programma

20. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    HOI!! [​IMG]
    [off-topic]hoe is het op vakantie? ;)[/off-topic]

Deel Deze Pagina