1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[televisie] Top Gear

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door EvilWasp, 2 mei 2004.

1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Vette aflevering vandaag, ook met "the cool wall" en dat koelkastje voor de db9 :) die race tussen de tgv en de db9

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hmmzz komt er nog een herhaling? gemist vanwege moederdag:mad:

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wij hebben hier verdomme geen BBC :mad:

Alleen BBC World en News met schotel.

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroeg ik me ook af... heb namelijk alleen de laatste vijf minuten kunnen zien :'-(

5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, stomme Canal+ :mad: :mad: :{ :eek:
    Dit komt hun duur te staan }:] :+

6. Karelax

Karelax Guest

Ik vind auto programmas normaal nooit leuk (ja blik op de weg maar dat is anders) maar Top Gear vind ik echt vet!.. die coureur ''the stiht' ofzo weet iemand ze echte naam?

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren was het zeer cool. Een race tussen een TGV (die trein ja) en een Aston Martin DB9 (erg mooie bak trouwens). Daarna probeerden ze zelfs een missile lock-on van een Apache op een aangepaste Lotus Elise te krijgen. Hoe komen ze erop 8). Heerlijk programma.
    En wat Tha Mike al zei, erg coole actie om hun bord uit te breiden voor Aston Martin DB9.

8. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Kvind het echt een topprogramma, maar die afleveringen zijn al dik oud altijd, dat was eerst tenminste, dan komen ze met zo'n aflevering aan kakken die 4 maanden eerder al in engeland op tv was. Kweet niet of dat nog steeds is, maar het is (was) iig zeer matig.

Edit: volgens mij is dat nou niet meer, maar dat weet ik niet zeker.

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  9. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gvd waarneer zonden ze het uit ik kon het niet vinden:confused: komt denk ik door de formule 1:confused:

10. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    dat is op een paar meter afstand geen lock-on kon krijgen is logisch daar zijn die dingen ook niet voor bedoeld, op afstand kon het wel. En die DB-9 is zekers een mooie bak.

11. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    het was geen aangepaste elise maar een lotus exige, dat is een ander model, en het is egt zonde dat ze op veronica er stukjes tussen uitknippen, op bbc duurt het 1 uur, op veronica 1uur-3*4 min reclame= 48 min mis je tog weer 12 min, en op sbs zuigt verneuken ze het programma al helemaal door het in een half uur te proppen kortom allemaal op zondag avond om 9 uur op bbc 2 kijken

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar mijn engels is nog niet opperbest:confused:

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zou ik als ik jou was daar zo snel mogelijk verandering proberen in te brengen want het is de moeite waart gegarandeerd! O-)

14. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    The Stig (eigenlijk The New Stig (wit pak), de eerste (zwart pak) is "dood")

15. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dat op hij is dood?
    Hij rijd toch nog steeds

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ze hadden hem laten verzuipen in een jaguar ofzow :D

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    LOL _O_

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    jah in die jaguar die ze dik omgebouwd hadden en ze lieten opnemen tegen harrier,
    weet het weer omdat de laatste aflevering op veronica ze zeikten over dat hun geld op was, toen lieten ze dat zien :D

19. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    eerlijk ik geef helemaal niks om auto's en heb er ook niks geen verstand van, maar dit programma is echt vet :D

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    in de nieuwe serie op bbc rijd the stig gewoon weer mee, maar dat met die jaguar was wel vers

Deel Deze Pagina