[televisie] Top Gear

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door EvilWasp, 2 mei 2004.

1. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hier komt de uitleg(beter laat dan nooit)

Op veronica hebben ze 3 of 4 keer reclame tussen door, die allemaal min 3 min duren, 3*3 = 9 min of 4*3= 12 min minder top gear, want op bbc is geen reclame tussendoor en duurt het programma 60 min, en niet net zoals op Veronica 51 of 48.

Je mist dus weldegelijk een deel

2. erik1978

erik1978 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het programma komt zelfs op BBC World News, maar dan duurt het wel een half uur. De beste afleveringen zijn gewoon op de BBC. Op veronica zenden ze toch alleen maar herhalingen uit...
    Dus voor degene voor wie het programma nieuw is: beide kijken :9

Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Perry McCarthy
    The Stig' from BBC Top Gear... When he is not racing for Audi or appearing on television, Perry McCarthy uses his experiences as a top international racing driver to deliver highly entertaining speeches for numerous blue chip organisations. His bubbly personality and sense of humour make him the number one choice in his field for a broad range of corporate communication requirements.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Veronica zond eerst niet zo heel erg oude afleveringen uit. Maar om een of andere reden zijn ze ineens afleveringen van héél lang geleden aan het uitzenden.:confused:

Hebben jullie gisteren ook hun eigen Bond-auto gezien?:D

5. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja di was best sterk :p Maar denk dat ze de oude afleveringen weer uitzenden omdat ze die van BBC nog niet mogen. Weten jullie trouwens waarom de Spyker niet meer op het scoreboord staat op topgear.com? Vind het beetje vaag :confused:
    Ik vind die onderwerpen die Richard Hammond meestal doet grappig, die doet meestal de meest vage tests die er zijn :p
    Ik vind het ook jammer dat ze de Saleen S7 niet getest hebben :mad: Denk dat die best snel zou zijn op het circuit!

6. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.115
    met die non in die monster truck dah was gruwelijk _O_

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat was zo vet _O_ Ode aan de Top Gear Tests. Dit soort dingen zie je in geen enkel ander autoprogramma. En dan te bedenken dat ik vroeger wel eens de Heilige Koe keek....

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Die Top Gear Tests zijn inderdaad geweldig! Wel vind ik dat de presentatoren niet zo hard & eerlijk zijn tijdens het beoordelen van auto's, zoals ze dat zelf zo graag beweren. Engelse auto's worden altijd in een positief daglicht gesteld. Één of twee negatieve punten worden aangestipt, maar vervolgens wordt het positieve aan die auto altijd extra belicht. Dat terwijl bijvoorbeeld deze zelfde test met een Duitse of Franse auto juist extra in het negatieve wordt belicht. Bovendien wint een Engelse auto tijdens een tijdproef of iets dergelijks negen van de tien keer van een auto die niet uit Engeland komt. Iets wat ik erg jammer vind. Maar al met al vind ik het een zeer amusant programma! :)

Deel Deze Pagina