1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Temptation Island

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Re4p0r, 1 mei 2004.

1. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook nieuwe temption. En ja ik wordt ook gek van die klote BIANCAAAAAAAAA!!!!!!!!!

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Echt he man! Als ik zo'n wijf had, aaaaaarrrrrggggggggghhhhhhhh. Damn pokke wijf! En zo van, ja, zolang ter gene sex is, is alles goed, zit daar continue te poepen, wijze van spreken,ahnee, letterlijk eigelijk, met één of andere kerel die ze een week kent, Shit man. En dan zo, mij vriend mag alles, en ik niets, hij knuffelt, hij pakt liesbeth haar hand vast,...(ooh dat is erg, amai zeg), en ik mag niets, verdomme kutwijf....:D

3. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha ja zkr mot het vanavond maar effe opnemen want we moeten dan clan match spelen!

strond mens!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd! Maarja, vanavond komt temptation in belgie niet op:D. Dinsdag en donderdag hier:). Dus heb ik even geluk:p

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn dubbelpost...

6. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt weer leuk vanavond

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik herinner al die namen niet, maar dat mens van die foto hierboven is dus net gevingerd door een gast :eek: wat een slet.
    En die gast van haar gaat nu geloof ik alles doen waar hij zin in heeft :cool: _0/
    ( Björn )

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ze is niet alleen gevingerd hoor 8) dat lelijke mens liep in 2 afleveringen hiervoor dik te rampen stampen in het zwembad. Maar wel eerlijk dat ze het nu eindelijk toegeeft :D

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    haha, ja het ging eerst alleen om vingeren hoor ik, maar nu is er nog meer gebeurd. Nja, idd wel goed dat ze het zegt, al moest die Tanja Jess het wel tegen ahar zeggen van.. 'misschien lucht het wel op als je het ook tegen de anderen zegt'? Voor het programma is het wel leuk, want ja daar gaat het de kijker wel om, maar vind het wel zwak van haar. Die Björn moet maar lekker plezier gaan hebben. in de taal van de vliegende panters: oh vuile slet!

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BEN IK DAN DE EENIGE DIE DIT SOORT PROGRAMMA"S ONGELOOFELIJK DOM VIND

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    nou, ik kijk er niet vast naar nee, maar zo'n dom programma is af en toe ook wel leuk om te zien. Vooral hoe de mensen daar doen.

12. dakota707

dakota707 DrEaMeRs

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 aflevering gekeken en ik zag het meteen....

Hans teeuwen heeft gelijk

alle vrouwen,......

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ..zijn....

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Juist gezien hier in Belgie(4de kampvuur voor de vrouwen). Die fucking bianca, geeft ze het nog maar half toe,... Man man, hoe krom kan je zijn? Ik walg ervan...

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat Len er nog een hele dobber aan gaat krijgen om Evy te weerstaan :D

16. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die bjorn is hard genaaid.

niet op date mogen met lietbeth...ouch.... omdat zijn wijfke (bianca) geneukt had met een ander (2x toch?).

vind dit seizoen wel leuk

17. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Cool dat er ook mannen zijn die dit kijken:eek:

Snap echt niet dat er mensen zijn die er aan mee willen doen vaak.

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en het is weer allemaal doorgestoken kaart :9 tis echt vreselijk. Die Bianca (oftewel Alena haar echte naam) bijv is een Callgirl en Bjorn is een chaufeur in dat wereldje.. De andere relaties zijn vast ook niet geselecteerd op het feit dat ze zo extreem veel vanmekaar houden..

edit: Tis idd een ontzettend dom programma maar daarom geweldig humoristisch

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hehe dat verklaart gelijk hoe die 2 elkaar hebben leren kennen. Maar ik had dat ook gelezen ja dat zij een hoer is. Maar ja of het doorgestoken kaart is of niet ik vind het altijd wel grappig om te zien, in de hoop dat ze in de verleiding worden gebracht dat ze vergeten dat ze een vriend of vriendin hebben :). Maar dat is het spel en dat maakt het leuk...

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    4x!!!!!:confused: En Bjorn is ook maar ne sukkel hoor... Die kerel doet vrij normaal tegen Bianca nu... Ik vind dat allemaal niet normaal eerlijk gezegd...

Deel Deze Pagina