1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tennis] Wimbledon 2003

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxwhopper, 25 jun 2003.

1. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    deze game is ook leuk.. Nalbandi - Henman 2-6 7-6-5-7 en tot nu toe 1-2

2. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    3-3, nalbandian breakt terug...

3. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik tip dus Roddick als winnaar.
    Vind het wel een mooi mannetje, zoals Siemerink al zei op RTL 5 (kijk liever op bbc voor niet elke 5 minuten reclame + BB signaal:))

"Hij doet macho maar hij maakt het wel allemaal waar"

4. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Soms zap k van BBC naar RTL 5 , als dezelfde game word uitgezonden...RTL 5 loopt zo'n 5 seconden achter :+

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het was een mooie wedstrijd. Lange slagenwisselingen. Dat komt ook omdat ze beiden dezelfde speelstijl hebben. Gewoon lekker achterin afwachten.

Denken jullie dat Schalken nog veel verder zal komen? Ik denk dat Federer wel van hem wint. Schalken is niet zo'n 'opvallende' speler. Je hebt spelers die een vette service hebben (Martin!!!!), spelers die lekker aan het net staan (Hanescu bijv.), etc etc.
    Maar Sjeng speelt gewoon aardig op alle punten maar heeft niet echt iets waarmee hij d'ruitspringt.

Ik denk dat hij gaat verliezen van Federer, Federer is gewoon sterk op alle gebieden en daar is hij niet tegen opgewassen. Sjeng heeft ook van hem verloren in de Davis Cup dit jaar (I was there8)), dat ging wel aardig maar je zag wel dat Federer gewoon veel beter was!

Wat do you think?

(P.S: Kheb de handtekeningen van Sjeng en Federer, aanbid mijn!!!_O_ _O_)

6. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er maar trots op..!!

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Federer is (licht) geblesseerd, dus ik geef Schalken zeker een kans. En ook al zou Federer helemaal fit zijn; geen enkele speler is onoverwinnelijk. 't Wordt wel een lastige partij voor Schalken, maar des te meer reden om naar te kijken!

8. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    what do you think van sjeng z'n backhand? niet misselijk lijkt mij. O-) Ik denk dat als hij gewoon rustig blijft en goed de rally's blijft aangaan en hele goede kans maakt *)

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Wat dacht je van Schalken?! Die is al jaren ernstig geblesseerd aan z'n voet, moet speciale zolen/schoenen dragen en slikt 3 pijnstillers voor de wedstrijd:{.

10. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

Voetzorgen voor Schalken 01-07-2003

Sjeng Schalken moet de kwartfinale van Wimbledon tegen Roger Federer (Zwi) mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De Limburger kampt met een voetblessure en laat de voet in het ziekenhuis onderzoeken. Wellicht heeft Schalken een gebroken sesambeentje en dan is zijn toernooi voorbij. Als er slechts sprake is van een ontsteking kan hij gewoon spelen

bron : nieuws.nl

NEEEEEE!!!! :'-( :'-( :'-( !

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
  12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    't is misschien al gezegd, maar ik vond het wel grappig: Grosjean wordt gesponsord door Xbox!!
    Ik hoop dat hij Wimbledon wint!!!:D

13. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Schalken speelt gelukking toch.:p Nu maar hopen dat hij wint want hij zit behoorlijk zwaar. Als hij wint is de kans best groot dat hij tegen Roddick moet.

14. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    sjeng is mentaal weerbaar en erg vast... hij kan wimbledon zelfs winnen, maar denk niet dat het gaat lukken. Te vermoeid denk ik, en nu last van z'n voetje...

15. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    hij gaf net een interview op 5...
    hij heeft ERG VEEL pijn, en zegt dat ie alleen kans maakt als Federer veel last heeft van zn blessure (dat is niet zo), en als de regen een dag of 2 voortzet...

16. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net die wedstrijd van Henman-Grosjean (weet nie of ik het goed schrijf) aan het kijken en was me opgevallen dat grosjean op de zijkanten van z'n shirt xbox had staan (altijd mooi reclame voor de xbox)
    hopelijk gaat grosjean winnen

17. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ut regent weer..

Meer rust voor Schalken :)

18. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schalken ligt eruit :'-(

19. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    jeez, wat een enorme tegenvallers vandaag. Het enige positieve aan deze dag was de uitschakeling van zowel Henman als Popp... Voor de rest was t nix...:'-(

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  20. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Wimbledon is nu dus boring..
    Ik ga dus kijken naar de tour *):+

Deel Deze Pagina