1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tennis]Wimbledon 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 28 jun 2004.

1. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Neej maar ik geef aan dat de timing niet beroerd is want een fan van beide evenementen KAN HET ALLEMAAL ZIEN :9.. strax begint de Tour en daarna de Olympische Spelen ÉN daarna het voetbalseizoen/basketbalseizoen + school dus als je het zo bekijkt is de timing altijd beroerd (als je alles wilt volgen that is) :+

Ik ben voor Schalken en Sharapova, maar zie Schalken Roddick niet verslaan omdat hij gewoon teveel moeite heeft met zijn service EN hijzelf een zwakkere service heeft dan Serena Williams...

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je hier geen Andy Roddick:D. Ik denk zelf ook dat Sjeng het zwaar gaat krijgen maar daarnaast speelt hij tot nu toe een puik toernooi en kan hij vandaag even bijkomen. Ik moet het nog allemaal even zien.

3. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik denk dat hij echt Serena Williams bedoelt. Hoewel Venus Williams nog net iets harder serveert dan Serena...iig allebei inderdaad harder dan Schalken! Raar, maar waar!

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Tjah.. Black Girl Power hé 8).

Ik hoop ook dat Schalken gaat winnen, tijd geleden dat hij ver is gekomen in een Grand-Slam, maar we zullen wel zien, want Roddick is geen slechte tegenstander.

Succes Sjeng _0/

5. mars15

mars15 Guest

is vandaag sjeng ?

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja. Tegen nr. 2 Roddick...

7. mars15

mars15 Guest

oke bedankt om 2 uur ofzo ?

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    13:00 uur uit mijn hoofd.....

9. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Sjeng heeft goed gespeeld, maar ja, die service van Andy heh...de eerste 2 sets heeft Sjeng zeker 1 van zijn beste partijen gespeeld, maar het was dus neit genoeg; 7-6 7-6 6-3 verloor hij.

10. mars15

mars15 Guest

ga zometeen weer kijken heb wel zin :p
    als goed is vandaag met de postbode topspin er bij dus word een tennisdag :)

11. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch vond ik hem de vorige 2 wedstrijden 'zekerder' spelen. Hij leek nu soms zenuwachtig of bang, waardoor hij op belangrijke punten rare fouten maakten! Maar goed, hij werd gelukkig niet weggeslagen (zoals Hewitt door Federer! :)).

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat stond Sjeng fantastisch te spelen de 1e 2 sets. Jammer dat je weinig kunt doen tegen een service van 230 kilometer per uur. Want als roddick deze harde service niet zou kunnen toepassen dan weet ik zeker dat Sjeng veel meer kans maakte en misschien wel had gewonnen. Aangezien Roddick zijn gewone spel(backhand, forehand) helemaal niet zo geweldig was en een stuk minder dan dat van Sjeng. Roddick moet het vooral van zijn service hebben, gisteren in ieder geval.

13. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Je zag wel dat Sjeng bijna met meer vertrouwen uit die wedstrijd ging dan dat hij erin ging. Toch positief dus!

14. mars15

mars15 Guest

2 leuke wedstrijden vandaag

15. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Haha nee ik bedoelde echt Serena.. ze slaat tussen de 115-125 mph, Sjeng tussen de 100 en 115 (zijn hardste service dit toernooi was 116mph ;) ).. maar hij kiest ervoor om de bal geplaatst in het spel te brengen om vanuit het achter veld te opereren...Serena gaat gelijk voor de ace..

Sjeng speelde fantastisch, hij was zoveel beter vanuit het achterveld...alleen die kutservice van Roddick hé, das ook een kwaliteit...

Vandaag Ancic-Roddick en Grosjean-Federer...ik hoop dat Ancic voor een stunt kan zorgen.. _O_

Zaterdag Sharapova-Williams ... vind ze alle twee geweldig, maar omdat Sharapova 17 jaar jong is en ook erg onervaren is ben ik voor haar..

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    en omdat ze ook wel lekker is natuurlijk ;)

17. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Sharapova!!!

6-1 6-4 in de finale tegen Serena Williams en ik ben benieuwd wie die geheime inspirator wel niet is :)

18. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2

Ze heeft me gelukkig niet veraden!! *)

19. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    <----

20. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap echt niet waarom jullie zo blij doen over die Sharapova... ze mag dan wel een "mooie tennisvrouw" (goh wat zeg ik dat toch netjes :D) maar heb je gezien hoe ze met de pers omgaat...

vraagt Kristie Boogerd voor RTL5 haar een paar normale vragen, gaat ze verveeld om zich heen zitten kijken... wat een arrogant persoon is dat zeg...

Deel Deze Pagina